1/6
domyos

Tunel do gimnastyki dla maluchów Domyos

Kod produktu: 8501326

0,0 (212)

99,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Uniwersalny, modułowy tunel do nauki czołgania się i do budowania toru przeszkód dla maluchów. Wymiary: Długość 1,5 m (2 x 0,75 m).

Tunel, który można dostosować do możliwości dziecka i który pomoże mu przezwyciężyć strach.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Pomoc w rozwoju psychomotorycznym

    2 części (prześwitująca / ciemna) umożliwiające progresywny rozwój.

  • Regulowany

    Tasiemki pozwalające utworzyć zakręt lub połączyć ze sobą dwa tunele.

  • Łatwe użytkowanie

    Otwiera się i składa w 2 sekundy.

  • Kompaktowość

    Składany, przytrzymywany przez tasiemki tunel, który łatwo się przechowuje.

Tunel do gimnastyki dla maluchów Domyos
Tunel do gimnastyki dla maluchów Domyos
Tunel do gimnastyki dla maluchów Domyos
Tunel do gimnastyki dla maluchów Domyos
Tunel do gimnastyki dla maluchów Domyos
Tunel do gimnastyki dla maluchów Domyos
Tunel do gimnastyki dla maluchów Domyos

Etapy nauki dynamicznej równowagi

Przed 4. rokiem życia dziecko powinno nauczyć się kierować swoim ciałem w określonym kierunku, poruszając się do przodu metodą stawiania stóp jedna przy drugiej. W wieku 4 lat dziecko może chodzić, stawiając naprzemiennie stopy jedna za drugą na przyrządzie o szerokości minimum półtorej stopy. W wieku 6 lat dziecko może chodzić, stawiając stopy jedna za drugą metodą pięta/palce na przyrządzie o szerokości nie mniejszej niż szerokość jego stopy.

Rozwój psychomotoryczny

Rozwój psychomotoryczny dziecka opiera się na podstawach genetycznych, motorycznych i psychicznych. Produkt może mieć wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka, jeśli działa w obszarze motorycznym. Na ów obszar motoryczny składają się takie elementy jak schemat ciała, koordynacja dynamiczna, równowaga, koordynacja wzrokowo-ruchowa, precyzyjne umiejętności motoryczne oraz strukturyzacja czasu i przestrzeni.

Schemat ciała

Schemat ciała jest wyobrażeniem, jakie dziecko ma o swoim ciele. Umożliwia mu bardziej precyzyjną kontrolę ruchów, percepcję własnego ciała i - w szerszym ujęciu - nabywanie samoświadomości. Jest on początkowo konstruowany z doznań i działań, a następnie pojawia się zdolność do obrazowania go i opowiadania o nim. Im więcej działań podejmuje dziecko, tym bardziej doskonali swój schemat ciała, a w rezultacie jego działania stają się sprawniejsze.

Koordynacja wzrokowo-ruchowa

Koordynacja wzrokowo-ruchowa obejmuje działania, które umożliwiają celowanie całym ciałem lub jego częścią. W przypadku najmłodszych będzie to podążanie po trajektorii, następnie celowanie rękami i nogami najpierw w duże, później w coraz mniejsze przedmioty, aż po precyzyjną kontrolę nad dysocjacją palców: stukanie palcami, nawlekanie koralików, pisanie.

Strukturyzacja czasu i przestrzeni

Strukturyzacja czasu i przestrzeni obejmuje wszystko, co ma związek z orientacją dziecka w czasie (przed/po, aktywność rytmiczna, dzień/noc, pora roku itd.) oraz w przestrzeni (przed/za, nad/pod, na prawo/na lewo itd.).

Skład

Materiał główny 100% Poliester Rama 100% Stal

Testy

Klienci często pytają nas o bezpieczeństwo tych produktów dla dzieci, a w szczególności o obecność niektórych substancji toksycznych. Trzeba wiedzieć, że produkt ten spełnia wymogi prawne i regulacyjne oraz normy dotyczące zabawek, które mają do niego zastosowanie. Akredytowane laboratorium zewnętrzne przeprowadza na nim okresowo testy, aby upewnić się, że nie stanowi on zagrożenia dla zdrowia małych użytkowników.

Porady dotyczące konserwacji

Nie prać

Nie suszyć w suszarce bębnowej

Nie prasować

Nie czyścić chemicznie