Zestaw lampek rowerowych Elops ST 540 przednia i tylna USB
2,6 (7)139,99 zł
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty
139,99 zł
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Nasz zespół projektowy stworzył ten zestaw lampek na przód i tył, ładowanych przez USB, aby WIDZIEĆ i BYĆ WIDOCZNYM.
Zestaw lampek rowerowych na przód i tył, ładowanych przez USB, na LED, homologacja zgodności z przepisami ruchu drogowego Francji i Niemiec (STVZO). Made in France.
Kod produktu: 8576366
Wydajność wizualna
Moc: 10 lux. Skupiona wiązka. Skuteczna przy małej prędkości.
Widoczność
Moc: 28 lumenów (przód), 4 lumeny (tył). Widoczna z tyłu pod kątem 220°.
Czas działania na baterii
Tryb ciągły przód 2 h, tryb ciągły tył 4 h. Ładowana przez USB.
Wszechstronność
BIAŁA (1 tryb) i CZERWONA (1 tryb). Uniwersalny, elastyczny zaczep.
Szczelność
IPX 4: odporność na zachlapanie wodą i na silny, długotrwały deszcz.
Po rozmowach z rowerzystami i innymi użytkownikami dróg (kierowcy, piesi, etc...), nasz zespół projektowy zdefiniował optymalne funkcje związane z widzialnością rowerzysty.
Jeden cel: zapewnić rowerzyście bezpieczeństwo.
Pojemność akumulatora: 200 mAh (gwarantowana przez 500 ładowań).
Moc oświetlenia LED: - lampka LED przednia: 28 lumenów, 10 lx,
- lampka LED tylna: 4 lumeny.
Homologacja z francuskimi i niemieckimi przepisami ruchu drogowego (STVZO).
Wyposażone w specjalne soczewki, które skupiają światło, aby widzieć drogę z przodu (dostatecznie oświetlają przed rowerem, przy prędkości 15 km/h), aby móc uniknąć przeszkód, oraz z tyłu, aby być widocznym pod kątem 220°.
Materiał główny 80% Styren etylen butadien styren (SEBS), 20% Poliwęglan/akrylonitrylo-butadienowo-styren (PC/ABS) Część wewnętrzna - materiał główny 100% Akumulator litowo-jonowy (LiIo) Soczewka 100% Poliwęglan (PC)
Przeprowadzono testy laboratoryjne komponentów: baterii, czasu działania, odporności na UV, trwałości… Następnie test ukończonego produktu symulujący trwałość połączeń w czasie: oświetlenie umieszczane jest na rowerze testowym odtwarzającym nierówności drogi, w trakcie tysięcy cykli użytkowania.