Sortuj według :
Niezadowolony

11/07/2018

DANIEL (Polska)

Rower przygotowany do sprzedaży zakupiłem z ufnością do obsługi. Niestety to był błąd gdyż kolo było pokrzywione a opona kierunkowa założona odwrotnie. Udając się na reklamacje usłyszałem ze obsługa nie ma dzisiaj czasu...pozdrawiam i nie polecam
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii na temat wizyty w naszym sklepie. 

W rowerze MTB, który Pan zakupił, jest specjalny rodzaj opon kierunkowych. Przednia powinna być założona w kierunku "front", a tylna  w kierunku "rear". Dzięki takiemu założeniu opon, rower ma większą przyczepność do podłoża. Pomaga to również w pokonywaniu ostrych zakrętów, podczas których przechylamy cały rower, a nie tylko skręcamy kierownicę. 

Jeżeli koło jest uszkodzone, zapraszam Pana do najbliższego sklepu Decathlon w celu dokonania reklamacji. 

Weronika 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

22/05/2018

radek (Polska)

tragiczna obsluga na dziale rowerowym
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 
jest mi niezmiernie przykro, że spotkała Pana niemiła sytuacja. 
Czy mogę prosic o podanie więcej szczegółów w celu rozwiązania problemu? 
Chcielibyśmy, żeby jakość obsługi w naszym sklepie była na najwyższym poziomie. Dokonamy wszelkich starań, żeby podobne sytuacje więcej się nie powtórzyły.
Przepraszam i mam nadzieję, że mimo wszystko pozostanie Pan naszym Klientem.

Ze sportowym pozdrowieniem, 
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

30/04/2018

JACEK (Polska)

Dzisiaj się okazało że pracownik nabił mi na parago napój izotoniczny o wartości 29,90 którego nie kupiłem . Dodatkowo zostałem potrącony i się wywróciłem w sklepie przez dziecko na rowerku .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

26/04/2018

Oleksiy (Polska)

Pracownicy nie chcą szukać towar na magazynie. Towar jest w systemie w ilosci 8 szt
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 
dziękuję za pozostawienie opinii na temat wizyty w naszym sklepie. 
Decathlon nie posiada magazynu, na którym trzyma produkty. Wszystkie nasze artykuły są dostępne dla naszych Klientó w ekspozycji. 
Jeśli w systemie widnieje 8 sztuk, a nie ma go w ekspozycji, najprawdopodobniej wystąpił błąd informatyczny. 
Przepraszam za zaistniałą sytuację i mam nadzieję, że więcej się nie powtórzy. 
Liczę, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie miłym sportowym doświadczeniem.

Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

22/04/2018

Marek (Polska)

bardzo mała oferta sandałów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za podzielenie się opinią o naszym sklepie.
Jeżeli na stanie nie posiadamy produkty, który Pana interesuje polecam skorzystać z kiosku PLUS. Jest to połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym z darmową dostawą pod wskazany adres. Płatności można dokonać w Punkcie Obsługi Klienta lub przy dostawie. Nasza obsługa chętnie udzieli pomocy w obsłudze kiosku.
Mam nadzieję, że pozostanie Pan naszym stałym Klientem.

Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/04/2018

Gabriela (Polska)

Kupiliśmy wage która nie działa - źle warzy.
Teraz musimy jechać i ja oddawać i tracić czas
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii na temat naszego sklepu.
Jest mi niezmiernie przykro, że towar zakupiony przez Panią nie spełnia oczekiwań. Zapraszam do naszego sklepu w celu dokonania reklamacji. Jeśli jest Pani zainteresowana, to wymienimy towar na nowy lub zwrócimy pieniądze.
Mam nadzieję, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy i pozostanie Pani naszą klientką.

Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

01/04/2018

Damian (Polska)

Brak w dużej części art. dla karpiarzy w sklepach stacjonarnych;/
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry
Dziękuję za pozostawienie opinii na temat wizyty w naszym sklepie.
Bardzo mi przykro, że nie znalazł Pan produktów po które Pan do nas przyszedł.
Jako sklep podjęliśmy decyzję o ograniczeniu oferty dla wędkarzy ze względu na rozwijanie jeździectwa.
Pełna oferta jest dostępna na stronie Decathlon.pl oraz w każdym sklepie może Pan bez zobowiązań zamówić
produkt do sklepu   
pozdrawiam

Przemyslaw Paprocki Atelier DECATHLON

Damian uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

08/03/2018

Nata (Polska)

nie ma moich ulubionych, czarnych, dziewczęcych koszulek :(
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii na temat wizyty w naszym sklepie.
Jeśli nie posiadamy na stanie produktu, który Panią interesuje, możemy zamówić go z magazynu lub innego sklepu. Jest również możliwość z skorzystania z kiosku PLUS - połączenia sklepu stacjonarnego z internetowym z darmową dostawą do domu.

Pozdrawiam,
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

25/02/2018

Renata (Polska)

Dwa z wystawionych modeli niedostępne, próba zaangażowania sprzedawcy w doborze sprzętu spełzła na niczym Przy kasie za strój zapłaciłam cenę regularną mimo ze był w promocji- zauważyłam dopiero w aucie i już nie chciało mi się wracać
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii na temat naszego sklepu.
W przypadku braku produktu, który Panią interesuje polecam skorzystać z kiosku Plus. Jest to połączenie sklepu internetowego ze stacjonarnym. W sklepie można dokonać zakupu z darmową dostawą do domu. 
Przepraszam za zaistniałą sytuację. W dniu kiedy robiła Pani zakupy, wyjątkowo nie było pracownika działu Bieganie. Wszyscy pracownicy przechodzą szkolenia techniczne w zakresie produktów ze swojego działu. 
Mam nadzieje, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy.

Pozdrawiam,
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/02/2018

STANISŁAW (Polska)

bardzo słabo zaopatrzony do narciarstwa biegowego

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii na temat naszego sklepu.
W przypadku braku odpowiedniego produktu na stanie możemy sprowadzić go z innego sklepu lub polecam skorzystanie z kiosku Plus. Jest to połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym. Każdy sprzedawca jest przeszkolony z obsługi kiosku i z chęcią pomoże w zamówieniu artykułu.
Mam nadzieję, że następnym razem znajdzie Pan produkt odpowiadający Pana oczekiwaniom.
Pozdrawiam,
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd