12/02/2019
Agnieszka (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękujemy za opinie. Przepraszam za zaistniała sytuację. W sklepach Decathlon towar nie jest magazynowany i 100 % produktów znajduje się w ekspozycji. Chcemy ciągle podwyższać jakość obsługi, dlatego bardzo proszę o kontakt mailowy (sebastian.kolenda@decathlon.com) w celu zrealizowania zamówienia oraz próby rekompensaty ze strony sklepu. Pracownicy z danego dnia zostaną ponownie przeszkoleni w zakresie obsługi klienta.
Pozdrawiam,
Sebastian
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
10/11/2018
Michał (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękujemy za pozostawienie opini. Przepraszamy za zastniałą sytuację w kontekście podejścia ochroniarza. Postaramy się poprawić jakość ochrony w naszym sklepie. Informujemy, że wszystke uwagi można zgłaszać na bieżąco do kierownika dyżurnego sklepu. Mamy nadzieję, że nie zniechęci Pana ta sytuacja do odwiedzania naszego sklepu.
Pozdrawiam,
Sebastian
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
17/09/2018
jerzy (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
przepraszam za zaistniałą sytuację.
Czy mogę prosić o więcej szczegółów, w celu poprawienia jakości obsługi w naszym sklepie?
Jeśli nie udało się znaleźć odpowiedniego produktu, bardzo proszę o informację. Zamówimy go dla Pana z innego sklepu lub magazynu.
Zależy nam na satysfakcji i komforcie naszych klientów. Wszelkie informacje, co możemy poprawić, są dla nas bardzo ważne i pomocne.
Ze sportowym pozdrowieniem,
Weronika
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
05/08/2018
Anna (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękuję za pozostawiwnie opinii o naszym sklepie.
Przepraszam za zaistniałą sytuację. Ekipa sklepu zawsze chętnie pomoże w doborze odpowiednich produktów.
Jeśli jest Pani zainteresowana możemy zamówić dla Pani odpowiedniodpowiednią pompkę.
Przepraszam za niedogodności.
Weronika
1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
27/07/2018
SYLWIA (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii o naszym sklepie.
Bardzo przepraszam za zainstaniałą sytuację.
Kasy samoobsługowe to u nas nowość. W razie problemu ekipa sklepu zawsze jest do Pani dyspozycji.
Ze sportowym pozdrowieniem,
Weronika
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
11/07/2018
DANIEL (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii na temat wizyty w naszym sklepie.
W rowerze MTB, który Pan zakupił, jest specjalny rodzaj opon kierunkowych. Przednia powinna być założona w kierunku "front", a tylna w kierunku "rear". Dzięki takiemu założeniu opon, rower ma większą przyczepność do podłoża. Pomaga to również w pokonywaniu ostrych zakrętów, podczas których przechylamy cały rower, a nie tylko skręcamy kierownicę.
Jeżeli koło jest uszkodzone, zapraszam Pana do najbliższego sklepu Decathlon w celu dokonania reklamacji.
Weronika
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
22/05/2018
radek (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
jest mi niezmiernie przykro, że spotkała Pana niemiła sytuacja.
Czy mogę prosic o podanie więcej szczegółów w celu rozwiązania problemu?
Chcielibyśmy, żeby jakość obsługi w naszym sklepie była na najwyższym poziomie. Dokonamy wszelkich starań, żeby podobne sytuacje więcej się nie powtórzyły.
Przepraszam i mam nadzieję, że mimo wszystko pozostanie Pan naszym Klientem.
Ze sportowym pozdrowieniem,
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
30/04/2018
JACEK (Polska)
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
26/04/2018
Oleksiy (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii na temat wizyty w naszym sklepie.
Decathlon nie posiada magazynu, na którym trzyma produkty. Wszystkie nasze artykuły są dostępne dla naszych Klientó w ekspozycji.
Jeśli w systemie widnieje 8 sztuk, a nie ma go w ekspozycji, najprawdopodobniej wystąpił błąd informatyczny.
Przepraszam za zaistniałą sytuację i mam nadzieję, że więcej się nie powtórzy.
Liczę, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie miłym sportowym doświadczeniem.
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
22/04/2018
Marek (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękuję za podzielenie się opinią o naszym sklepie.
Jeżeli na stanie nie posiadamy produkty, który Pana interesuje polecam skorzystać z kiosku PLUS. Jest to połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym z darmową dostawą pod wskazany adres. Płatności można dokonać w Punkcie Obsługi Klienta lub przy dostawie. Nasza obsługa chętnie udzieli pomocy w obsłudze kiosku.
Mam nadzieję, że pozostanie Pan naszym stałym Klientem.
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd