91% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1549 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

17/09/2018

jerzy (Polska)

leniwy pracownik pawel ktory woli plotkowac z "ochroniarzem" niz poszukac dostepnego wg. systemu produktu
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
przepraszam za zaistniałą sytuację.

Czy mogę prosić o więcej szczegółów, w celu poprawienia jakości obsługi w naszym sklepie?

Jeśli nie udało się znaleźć odpowiedniego produktu, bardzo proszę o informację. Zamówimy go dla Pana z innego sklepu lub magazynu.

Zależy nam na satysfakcji i komforcie naszych klientów. Wszelkie informacje, co możemy poprawić, są dla nas bardzo ważne i pomocne.


Ze sportowym pozdrowieniem,
Weronika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

05/08/2018

Anna (Polska)

zakupiłam dzisiaj zakupić sprzęt, sup wraz z wiosłem i pompką. Nikt nie doradził mi jaką pomknę wybrać, więc kupiłam nieodpowiednią. Wróciłam do sklepu aby dokonać wymiany, jednak w sklepie nie było dostępnej ani jednej sztuki pompki za 119,99, mimo iż na stronie produkt był dostępny. Niestety zwróciłam cały towar.
Jakość obsługi
Dostępność produktów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawiwnie opinii o naszym sklepie. 

Przepraszam za zaistniałą sytuację. Ekipa sklepu zawsze chętnie pomoże w doborze odpowiednich produktów. 

Jeśli jest Pani zainteresowana możemy zamówić dla Pani odpowiedniodpowiednią pompkę. 

Przepraszam za niedogodności.

Weronika

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/07/2018

SYLWIA (Polska)

:(:(:( obsługa przy kasach mało profesjonalna kasy samoobsługowe to druga masakra jeszcze żeby były widoczne kody na ubraniach czy sprzętach sportowych to by było fajnie bo szukanie ich to jest jakaś pomyłka. JUŻ WIĘCEJ TEGO SKLEPU NIE ODWIEDZĘ :(:(:(
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii o naszym sklepie.

Bardzo przepraszam za zainstaniałą sytuację.
Kasy samoobsługowe to u nas nowość. W razie problemu ekipa sklepu zawsze jest do Pani dyspozycji.

Ze sportowym pozdrowieniem,
Weronika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

11/07/2018

DANIEL (Polska)

Rower przygotowany do sprzedaży zakupiłem z ufnością do obsługi. Niestety to był błąd gdyż kolo było pokrzywione a opona kierunkowa założona odwrotnie. Udając się na reklamacje usłyszałem ze obsługa nie ma dzisiaj czasu...pozdrawiam i nie polecam
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii na temat wizyty w naszym sklepie. 

W rowerze MTB, który Pan zakupił, jest specjalny rodzaj opon kierunkowych. Przednia powinna być założona w kierunku "front", a tylna  w kierunku "rear". Dzięki takiemu założeniu opon, rower ma większą przyczepność do podłoża. Pomaga to również w pokonywaniu ostrych zakrętów, podczas których przechylamy cały rower, a nie tylko skręcamy kierownicę. 

Jeżeli koło jest uszkodzone, zapraszam Pana do najbliższego sklepu Decathlon w celu dokonania reklamacji. 

Weronika 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

22/05/2018

radek (Polska)

tragiczna obsluga na dziale rowerowym
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 
jest mi niezmiernie przykro, że spotkała Pana niemiła sytuacja. 
Czy mogę prosic o podanie więcej szczegółów w celu rozwiązania problemu? 
Chcielibyśmy, żeby jakość obsługi w naszym sklepie była na najwyższym poziomie. Dokonamy wszelkich starań, żeby podobne sytuacje więcej się nie powtórzyły.
Przepraszam i mam nadzieję, że mimo wszystko pozostanie Pan naszym Klientem.

Ze sportowym pozdrowieniem, 
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

30/04/2018

JACEK (Polska)

Dzisiaj się okazało że pracownik nabił mi na parago napój izotoniczny o wartości 29,90 którego nie kupiłem . Dodatkowo zostałem potrącony i się wywróciłem w sklepie przez dziecko na rowerku .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

26/04/2018

Oleksiy (Polska)

Pracownicy nie chcą szukać towar na magazynie. Towar jest w systemie w ilosci 8 szt
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 
dziękuję za pozostawienie opinii na temat wizyty w naszym sklepie. 
Decathlon nie posiada magazynu, na którym trzyma produkty. Wszystkie nasze artykuły są dostępne dla naszych Klientó w ekspozycji. 
Jeśli w systemie widnieje 8 sztuk, a nie ma go w ekspozycji, najprawdopodobniej wystąpił błąd informatyczny. 
Przepraszam za zaistniałą sytuację i mam nadzieję, że więcej się nie powtórzy. 
Liczę, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie miłym sportowym doświadczeniem.

Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

22/04/2018

Marek (Polska)

bardzo mała oferta sandałów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za podzielenie się opinią o naszym sklepie.
Jeżeli na stanie nie posiadamy produkty, który Pana interesuje polecam skorzystać z kiosku PLUS. Jest to połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym z darmową dostawą pod wskazany adres. Płatności można dokonać w Punkcie Obsługi Klienta lub przy dostawie. Nasza obsługa chętnie udzieli pomocy w obsłudze kiosku.
Mam nadzieję, że pozostanie Pan naszym stałym Klientem.

Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/04/2018

Gabriela (Polska)

Kupiliśmy wage która nie działa - źle warzy.
Teraz musimy jechać i ja oddawać i tracić czas
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii na temat naszego sklepu.
Jest mi niezmiernie przykro, że towar zakupiony przez Panią nie spełnia oczekiwań. Zapraszam do naszego sklepu w celu dokonania reklamacji. Jeśli jest Pani zainteresowana, to wymienimy towar na nowy lub zwrócimy pieniądze.
Mam nadzieję, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy i pozostanie Pani naszą klientką.

Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

01/04/2018

Damian (Polska)

Brak w dużej części art. dla karpiarzy w sklepach stacjonarnych;/
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry
Dziękuję za pozostawienie opinii na temat wizyty w naszym sklepie.
Bardzo mi przykro, że nie znalazł Pan produktów po które Pan do nas przyszedł.
Jako sklep podjęliśmy decyzję o ograniczeniu oferty dla wędkarzy ze względu na rozwijanie jeździectwa.
Pełna oferta jest dostępna na stronie Decathlon.pl oraz w każdym sklepie może Pan bez zobowiązań zamówić
produkt do sklepu   
pozdrawiam

Przemyslaw Paprocki Atelier DECATHLON

Damian uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd