91% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1741 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

10/10/2018

Tomasz (Polska)

Byłem tak już dość dawno, ale ogólnie sprawa wyglądała tak. Rozumiem, że w Decathlonach pracują studenci i ogólnie młodzi ludzie dla, których jest to dość często pierwsza praca, ale kurcze ludzie trochę zaangażowania na dziale, w którym postawił was kierownik. Ja niestety miałem okazję korzystać z działu rowerowego i było źle, nawet bardzo źle.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękujemy za pozostawienie opini. Jest nam przykro, że nie został Pan fachowo obsłużony. Staramy się mocno naciskać na szkolenia techniczne w zakresie posiadanego asortymentu oraz zatrudniamy pasjonatów danego sportu. Przypuszczamy, że zostal Pan obsłużony przez jednego z nowo zatrudnionych pracowników. Zachęcamy żeby zawsze zgłaszać swoje uwagi do kierownika dyżurnego sklepu. Prosimy o opis calej sprawy w celu eliminacji w przyszłości podobnych sytuacji. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą udane i otrzyma Pan niezbędne informacji dotyczące wybranego asortymentu.

Pozdrawiam,
Sebastian

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/10/2018

Bożena (Polska)

Za mało obsługi na taka ilość klientów ,długo się czeka i trzeba szukać obsługę
za mała jest informacja o towarze na półkach a na niektóre zbyt wysoko aby przeczytać /nie każdy ma wzrostu 1.8 m/
Jeżeli już się znajdzie obsługę to jest bardzo miła i kompetentna
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii.

Przy produktach znajdują się opisy z krótką informacją techniczną. O więcej szczegółów można dopytać obsługę danego działu. Jeśli obsługa nie jest dostępna, zapraszam do Punktu Obsługi Klienta w celu udzielenia większej ilości informacji lub zapewnieniu pracownika odpowiedniego działu.

Pozdrawiam,
Weronika

Bożena nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/09/2018

KATARZYNA (Polska)

Serwis bardzo słaby. Rower powinien być gotowy na 18.08, 21.08 przybyłam po odbiór, okazało się, że brakuje części i będzie za 2 dni. Poprosiłam o powiadomienie mnie, kiedy rower będzie do odbioru, w tym celu podałam nowy nr telefonu. 15 września przyjechałam nie mogąc doczekać się informacji, aby sprawdzić czy można odebrać rower i okazało się, że jest gotowy. Informację, że rower jest do odbioru otrzymałam SMS po zapłaceniu i wyjeździe z Decathlon...

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz postaramy się usprawnić system komunikacji w relacji SKLEP - KLIENT. Codziennie staramy się podnosić poziom usług w sklepie i mamy nadzieje, że było to ostatnie niemiłe doświadczenie związane z serwisem Decathlon Bielany. W ramach rekompensaty chcielibyśmy zaproponować  Pani pokrycie kosztów naprawy roweru w postaci bonu do wykorzystania w każdym sklepie Decathlon oraz na decathlon.pl.

Prosimy o kontakt mailowy: sebastian.kolenda@decathlon.com

Pozdrawiam,

Sebastian

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

21/09/2018

Maciej (Polska)

W ostatnim czasie za każdym razem przy okazji zakupów mam problem z wyjściem z zakupami przez bramki. Każdorazowo jestem wracany spod bramek. Albo problem jest po stronie systemu, albo obsługi. Mam dość traktowania mnie jak złodzieja.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nasz system jest ciągle udoskonalany by zapewnić bardziej komfortowe i szybsze zakupy. Mamy nadzieję, że sytuacja się więcej nie powtórzy oraz  przypominamy, że zawsze wszystkie uwagi można zgłaszać do kierownika dyżurnego sklepu. Prosimy jednak o przedstawienie sytuacji w odpowiedzi na dwa pytania: Czy jakiś produkt nie został skasowany? Czy produkt nie został odbezpieczony?

Z góry dziękujemy za odpowiedź.

Pozdrawiam,
Sebastian

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/06/2018

Marcin (Polska)

Miałem obiecany rabat na kolejny rower bo wcześniejszy mi skradziono lecz po rozmowie z panem kierownikiem nie dość że nie dostaliśmy zniżki to jeszcze odechciało mi się zakupów w tym sklepie!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 

dziękuję za pozostawienie opinii. 

Decathlon nie udziela rabatów ze względu na skradziony sprzęt. Jedyny moment, w którym można wnosić o rabat, jest wtedy, kiedy kupuje Pan minimum 100 sztuk produktów. 

Dodatkowo Decathlon Bielany udziela 10% rabatu na ubrania juniorskie za okazaniem Kobierzyckiej Karty Dużej Rodziny 

Jest mi niezmiernie przykro, że spotkała Pana taka sytuacja. 


Pozdrawiam, 
Weronika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/05/2018

TOMASZ (Polska)

Może piątek po południu to nie jest najlepsza pora na zakupy sportowe, ale faktem jest, że niektóre akcesoria rowerowe były bardzo mocno przebrane i nie było z czego wybierać.

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

dziękuję za pozostawienie opinii. 

Jeśli nie posiadamy na stanie produktu, którym jest Pan zainteresowany, polecam skorzystać z kiosku PLUS. Jest to połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym, w którym znajduje się 100% oferty Decathlon z całego świata. 
Dodatkowo możemy sprowadzić produkt z innego sklepu. 

Ze sportowym pozdrowieniem,
Weronika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

21/05/2018

Bartosz (Polska)

Ukraiński ochroniarz goniący za rzekome kradzieże moją żonę idącą z moimi KAPOKAMI. Ja miałem paragon i na urządzeniu zakładałem kartę stałego klienta. Miłe zakupy a na koniec bałagan...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii po wizycie w naszym sklepie.
Obowiązkiem ochrony jest reagowanie na każdorazowe zapikanie bramek przy wyjściu ze sklepu. Jeśli bramki piszczą, ochrona sprawdza paragon wraz z produktami, które spowodowały reakcję bramek. Do momentu otrzymania paragonu, czyli potwierdzenia płatności, wszystkie produkty wyniesione poza bramki powodują ich piszczenie. 
Przepraszam, że spotkała Państwa taka niemiła sytuacja. Mam nadzieję, że więcej się nie powtórzy, a Państwo pozostaną naszymi Klientami. 

Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

16/05/2018

Adrian (Polska)

Kupowałem rower dla córki. Obsługi nie było, nikt mi nic nie doradził. Wziąłem rower nie złożony przy kasie powiedziano mi że serwis złoży mi rower za darmo. Podszedłem do Pana z serwisu i powiedział że złoży ale chwilę trzeba poczekać. Pojechałem na zakupy do Auchan wróciłem a rower jak go postawiłem tak stał. Na pytanie dlaczego nie złożył powiedział mi że on nie jest od tego i nie ma czasu. Zniesmaczony wyszedłem ze sklepu. W domu musiałem składać go sam. Nawet przepraszam nie usłyszałem
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziekujemy za pozostawienie opinii o naszym sklepie.
Jest to sytuacja, która nie powinna mieć miejsca. Został Pan przypadkowo wprowadony w błąd przez kasjera, ponieważ każda uługa wykonana na naszym serwisie jest płatna za wyjątkiem usług gwaranyjnych.
Naszym standardem jest sprzedaż rowerów tylko i wyłącznie skręconych z powodu bezpieczeństwa.
Jest mi bardzo przykro, że spotkała Pana taka sytuacja i jednocześnie bardzo Pana przepraszam.
Mam nadzieję, że pozostanie Pan naszym Klientem. 

Serdecznie pozdrawiam,
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/05/2018

Maciej (Polska)

Witam,
Od wielu lat kupuję w sklepach Decathlon, ale totalny brak towaru zniechęca do kupowania u Was. Ostatnimi czasy nie kupiłem : buty sportowe dla 9latki i 6latki, strój pływacki dla dziewczynki, kalosze męskie, środki czyszczące do roweru, błotniki do roweru, spodnie męskie itp itd
Chodzi o towary które są w ofercie ale nie ma konkretnego rozmiaru, koloru, egzemplarza lub tym podobne. Może kończycie działalność na tym rynku?
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 

jesli nie posiadamy na stanie produktu, który Pana interesuje, polecam skorzystać z kiosku PLUS. Jest to połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym. Zakupu można dokonać w naszym sklepie, obsługa chętnie pomoże. 


Ze sportowym pozdrowieniem, 
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/05/2018

Krystyna (Polska)

brakowało różnych rodzajów pianek
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd