Sortuj według :
Trochę zadowolony

04/06/2018

Marcin (Polska)

Miałem obiecany rabat na kolejny rower bo wcześniejszy mi skradziono lecz po rozmowie z panem kierownikiem nie dość że nie dostaliśmy zniżki to jeszcze odechciało mi się zakupów w tym sklepie!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 

dziękuję za pozostawienie opinii. 

Decathlon nie udziela rabatów ze względu na skradziony sprzęt. Jedyny moment, w którym można wnosić o rabat, jest wtedy, kiedy kupuje Pan minimum 100 sztuk produktów. 

Dodatkowo Decathlon Bielany udziela 10% rabatu na ubrania juniorskie za okazaniem Kobierzyckiej Karty Dużej Rodziny 

Jest mi niezmiernie przykro, że spotkała Pana taka sytuacja. 


Pozdrawiam, 
Weronika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/05/2018

TOMASZ (Polska)

Może piątek po południu to nie jest najlepsza pora na zakupy sportowe, ale faktem jest, że niektóre akcesoria rowerowe były bardzo mocno przebrane i nie było z czego wybierać.

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

dziękuję za pozostawienie opinii. 

Jeśli nie posiadamy na stanie produktu, którym jest Pan zainteresowany, polecam skorzystać z kiosku PLUS. Jest to połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym, w którym znajduje się 100% oferty Decathlon z całego świata. 
Dodatkowo możemy sprowadzić produkt z innego sklepu. 

Ze sportowym pozdrowieniem,
Weronika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

21/05/2018

Bartosz (Polska)

Ukraiński ochroniarz goniący za rzekome kradzieże moją żonę idącą z moimi KAPOKAMI. Ja miałem paragon i na urządzeniu zakładałem kartę stałego klienta. Miłe zakupy a na koniec bałagan...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii po wizycie w naszym sklepie.
Obowiązkiem ochrony jest reagowanie na każdorazowe zapikanie bramek przy wyjściu ze sklepu. Jeśli bramki piszczą, ochrona sprawdza paragon wraz z produktami, które spowodowały reakcję bramek. Do momentu otrzymania paragonu, czyli potwierdzenia płatności, wszystkie produkty wyniesione poza bramki powodują ich piszczenie. 
Przepraszam, że spotkała Państwa taka niemiła sytuacja. Mam nadzieję, że więcej się nie powtórzy, a Państwo pozostaną naszymi Klientami. 

Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

16/05/2018

Adrian (Polska)

Kupowałem rower dla córki. Obsługi nie było, nikt mi nic nie doradził. Wziąłem rower nie złożony przy kasie powiedziano mi że serwis złoży mi rower za darmo. Podszedłem do Pana z serwisu i powiedział że złoży ale chwilę trzeba poczekać. Pojechałem na zakupy do Auchan wróciłem a rower jak go postawiłem tak stał. Na pytanie dlaczego nie złożył powiedział mi że on nie jest od tego i nie ma czasu. Zniesmaczony wyszedłem ze sklepu. W domu musiałem składać go sam. Nawet przepraszam nie usłyszałem
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziekujemy za pozostawienie opinii o naszym sklepie.
Jest to sytuacja, która nie powinna mieć miejsca. Został Pan przypadkowo wprowadony w błąd przez kasjera, ponieważ każda uługa wykonana na naszym serwisie jest płatna za wyjątkiem usług gwaranyjnych.
Naszym standardem jest sprzedaż rowerów tylko i wyłącznie skręconych z powodu bezpieczeństwa.
Jest mi bardzo przykro, że spotkała Pana taka sytuacja i jednocześnie bardzo Pana przepraszam.
Mam nadzieję, że pozostanie Pan naszym Klientem. 

Serdecznie pozdrawiam,
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/05/2018

Maciej (Polska)

Witam,
Od wielu lat kupuję w sklepach Decathlon, ale totalny brak towaru zniechęca do kupowania u Was. Ostatnimi czasy nie kupiłem : buty sportowe dla 9latki i 6latki, strój pływacki dla dziewczynki, kalosze męskie, środki czyszczące do roweru, błotniki do roweru, spodnie męskie itp itd
Chodzi o towary które są w ofercie ale nie ma konkretnego rozmiaru, koloru, egzemplarza lub tym podobne. Może kończycie działalność na tym rynku?
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 

jesli nie posiadamy na stanie produktu, który Pana interesuje, polecam skorzystać z kiosku PLUS. Jest to połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym. Zakupu można dokonać w naszym sklepie, obsługa chętnie pomoże. 


Ze sportowym pozdrowieniem, 
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/05/2018

Krystyna (Polska)

brakowało różnych rodzajów pianek
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

30/04/2018

Tomasz (Polska)

Witam kupiłem dwa rowery w jednym była przykręcona nóżka (podpórka) pos wielki cena 799zł, rowery stoją piękne gotowe do odbioru każdy z przykręconą nóżką, więc wziąłem jeden z nich dla syna a drugi miła pani przygotowała rower dla mnie inny za 1299zł więc zabrałem oba do kasy ,przy płatności okazało się że za przykręconą nóżkę w rowerze syna muszę dopłacić 39 zł według mnie jest to celowe naciąganie klienta na zakup towaru, bo skoro rower stoi gotowy do odbioru z przykręconą nóżką przy cenówce 799 zł to na zdrowy rozum to jest komplet i skąd miałem wiedzieć ża to osobny produkt !!! Przy kasie była kolejka, więc zapłaciłem za niechciany produkt nie chcąc robić większej kolejki ludzi za mną . Niestety czuję się lekko oszukany.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

19/04/2018

rafal (Polska)

informacje o dostepnosci produktow na stronie internetowej sa nieaktualne. specjalnie jechalem 30 km po kolka boczne do roweru b_twin 14, jednak okazalo sie, ze tego produktu nie ma.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękujemy za pozostawienie opinii o naszym sklepie.
Stan produktów na stronie internetowej jest poglądowy, dlatego też zachęcamy do skorzystania z rezerwacji telefonicznej lub online w celu upewnienia się o dostępności produktu.
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, która mamy nadzieję,  więcej się nie powtórzy.

Pozdrawiam,
Piotr Dynowski
DECATHLON Bielany Wrocławskie

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/03/2018

Andrzej (Polska)

Decathlon od jakiegoś czasu przestał być atrakcyjny. Zdecydowanie pogorszył się stosunek ceny do proponowanej oferty. Oferta, która jeszcze kilka lat temu była przyzwoita jakościowo, a w dobrej cenie, teraz prawie nie istnieje.
Jako rodzic jestem zmuszony regularnie wymieniać komplet sprzętu dla mojego dziecka. W tym kontekście właściwie nie mam właściwie czego u Was szukać, bo każdorazowa pełna wymiana danych nawet samych ubrań staje się po prostu zbyt droga.
Wychodzi na to, że atrakcyjne ceny za dobre produkty dostępne jeszcze 3 czy 4 lata temu służyły jedynie wyeliminowaniu konkurencji, co z resztą w jakimś stopniu Wam się udało.
No trudno, takie są prawa rynku, ale że natura nie znosi próżni, na szczęście nadal można zamawiać towary z Chin.

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
Jest nam bardzo miło za pozostawienie opinii o naszym sklepie.
Niestety jest mi niezmiernie przykro, że nie jest Pan usatysfakcjonowany wizyta w Decathlon Bielany.
Nasza misja jest rozpowszechnienie sportu dla każdej osoby. Codziennie staramy się obniżaż ceny produktów, jednocześnie posiadając dobra jakość. 
Co roku Decathlon obniża kilkaset cen naszych produktów, by bariera cenowa nie była przeszkodą dla każdego użytkownika. Bardzo rzadko zdarzają się sytuację, że cena wzrasta minimalnie. Przyczyną jest ponowny powrót produktu do fabryk, w celu poprawy jego jakości lub zastosowań. Działania te są wykonywane przez analizę ocen klientów, którzy używają daną rzecz. Dlatego opinię są dla nas bardzo ważne.
Mam nadzieje, że zrozumie Pan nasze działania i w przyszłości ponownie nas odwiedzi.

Pozdrawiam,
Piotr Dynowski
DECATHLON Bielany Wrocławskie

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

20/02/2018

JOANNA (Polska)

bardzo slaby wybor odziezy i sprzetu do narciarstwa biegowego
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękuję za pozostawienie opinii po wizycie w naszym sklepie. 
Jest mi niezmiernie przykro,  że nie znalazła Pani produktu, który Panią interesował. 
Jeżeli na stanie nie posiadamy artykułu odpowiadającego Pani oczekiwaniom, zawsze możemy zamówić go z innego sklepu lub skorzystać z kiosku Plus - połączenia sklepu stacjonarnego z internetowym. 
Weronika Kasprzak
Punkt Obsługi Klienta
DECATHLON Bielany

JOANNA uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd