Sortuj według :
Niezadowolony

24/07/2017

Krzysztof (Polska)

Wychodząc ze sklepu po dokonaniu zakupów za kwotę ponad 500 płn ochroniarz widząc jak przeszedłem przez kasę zatrzymał mnie prewencyjne i bez żadnego powodu i zażądał paragonu na ponton który trzymałem w rękach. Takie zachowanie ochrony uważam za skandaliczne niedopuszczalne i obużajace.
Paragon okazałem ale nastepnym razem jak mi się to przydarzy to zrobię taka oborę w sklepie ze od krzyku szyby wypadną. Albo jest pewność ochrony że klient coś ukradł i wtedy ze wszelkimi konsekwencjami za pomyłkę reagujcie albo odczepcie się od klientów przy wyjściu bo zachowanie ochrony jest po protu bezczelne jak żądają paragonu. Następnym razem paragonu nie pokażę bo nie mam obowiązku go nawet wziąć i nie radzę mnie zatrzymywać przy wyjściu bo draka będzie legendarna.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

07/09/2017

Wakacje (Polska)

Nie odpowiedzieli na moja reklamacje i to ma być poważny sklep
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

25/11/2017

Mateusz (Polska)

Towar który miał być odłożony dla mnie ulotnił się. Czas oczekiwania żeby się coś wyjaśniło ponad 30 min masakra jakaś. Wielka porażka dla tego sklepu.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki


Panie Mateuszu,
dziękuję za komentarz. Czy możemy prosić o więcej informacji dotyczących zaistniałej sytuacji? Pomoże nam to w przyszłości poprawić naszą organizację we wskazanym obszarze. 
Serdecznie pozdrawiam
Monika

Mateusz nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

2 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/12/2017

Dawit (Polska)

mało rzeczy do koni i nic niema!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Dawidzie,
dziękujemy za Pana komentarz. Czy możemy prosić o więcej informacji? Jakich dokładnie produktów Pan poszukiwał? Być może będziemy w stanie coś doradzić.

Serdecznie pozdrawiam
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

08/01/2018

Robert (Polska)

Nie polecam, kupiłem produkt w sklepie stacjonarnym (Kask narciarski) z przekonaniem, że będę mógł zwrócić produkt w ciągu 30 dni ( tak jest zawarte na stronie internetowej oraz pytałem Panią przy kasie). Przychodzę 16 dnia do sklepu i chce zwrócić kask okazuje się, że tylko do 14 dni zwrot towaru bo jest to wyłączone z dłuższego zwrotu i że jest informacja na regale ( oczywiście jest ale na regale 10m są 2 informacje obok siebie na początku) a na środku gdzie znalazłem odpowiedni kask nie ma. Sprawa została zgłoszona do UOKIK. Uwaga dla kupujących przed wprowadzaniem klientów w błąd przez ten sklep.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Robercie,
dziękuję za podzielnie się Pańską opinią, będzie to na dla nas inspiracją do działnia w zakresie lepszego informowania Klientów w odniesieniu do polityki zwrotów.
Za zaistniałą sytuację przepraszam,
z pozdrowieniami
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

13/01/2018

Boczek (Polska)

bieda
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękuję za pozostawiony komentarz, czy mogę prosić o więcej informacji?

Ze sportowymi pozdrowieniami
Monika

1 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/02/2018

Bartek (Polska)

niemiła obsługa tyle w temacie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Bardzo dziękuję za pozostawiony przez Pana komentarz.

Czy mogę prosić o więcej informacji? Co dokładnie wpłynęło na Pana opinię i wrażenia z wizyty w sklepie?

Serdecznie pozdrawiam,
Monika

Bartek nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/02/2018

DAMIAN (Polska)

Zakupiony wieszak ścienny na 2 rowery nie nadaje się do niczego! :-( Strata czasu na wizytę i konieczność zwrotu... Opis produktu nie zawiera niezbędnych informacji, jak rozstaw ramion czy rodzaj ram do ktòrych wieszak pasuje/niepasuje.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki


Panie Damianie,
bardzo dziękuję za pozostawioną przez Pana opinię. Przykro mi, że dokonany u nas zakup Pana rozczarował, w przypadku niekompletnego opisu warto dopytać obsługę działu o dodatkowe informacje. 

Serdecznie pozdrawiam
Monika

DAMIAN nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/03/2018

drak (Polska)

słabo
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Czy mogę prosić o więcej informacji, które wpłynęły na niską ocenę oraz poziom zadowolenia z zakupów?

Serdecznie pozdrawiam 
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

03/04/2018

b (Polska)

balagan wsystemie,bledne ceny
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Czy mogę prosić o więcej informacji dotyczących sytuacji, które wpłynęły na pozostawiony komentarz?

Serdecznie pozdrawiam
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd