91% zadowolonych użytkowników

Oparte na 2426 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

06/01/2019

DAWID (Polska)

Strasznie duzo osób kupujących, towar porozrzucany po półkach niekiedy na ziemi, mały wybór odzieży do jazdy na nartach
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

24/12/2018

Piotr (Polska)

Wigilia. Wybralem prezent przez internet. Krótka wizyta, wziac produkt z półki, 10 minut w kolejce przy kasie i do domu. Byłem na miejscu o 12:25. Zamknięte. Klienci walą drzwiami i oknami, ale zamknięte. Prezentu ostatecznie żadnego nie kupilku, bo zanim bym dojechał do innego porównywalnego sklepu, to byłoby już za późno. W każdym razie dziękuję za zepsucie świat poprzez wywieszenie kłamliwej informacji o godzinach otwarcia.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Piotrze,

Chciałbym bardzo przeprosić za niewłaściwą informację, jaką zamieściliśmy (a de facto nie zmieniliśmy jej po podjęciu decyzji o skróceniu godzin otwarcia) na naszej stronie. Nie mamy się jak wytłumaczyć, po prostu przeoczyliśmy to, za co jest nam po prostu głupio i przykro.
Mam nadzieję, że pomimo tego udało się Panu spędzić fajne święta wraz z rodziną.
Na przyszłość, dzięki Panu, zwrócimy większą uwagę odnośnie umieszczania poprawnych godzin na naszej stronie.
Pomimo tego, w przyszłości zapraszam Pana do naszego sklepu, postaramy się być lepsi :)

Pozdrawiam,
Sebastian Sowa
Lider Sklepu

Piotr uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

28/11/2018

Oktawian (Polska)

Obsługa przy kasie bardzo nieprzyjemna.
Kupując łyżwy oddałem je do ostrzenia, ale dostałem z powrotem bez zabezpieczeń na płozy.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

06/11/2018

Katarzyna (Polska)

Słuchawki, które kupiłam nie działają jak powinny, nie da się ich naładować, przez co nie mogę z nich skorzystać i muszę je zwrócić. Bez sensu, nie dość, że nie ma wyboru bezprzewodowych słuchawek, to jeszcze sprzedajecie niedziałające.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

23/08/2018

ANGELIKA (Polska)

Ograniczenie ilości rzeczy do przymierzalni to nieporozumienie, zwłaszcza dla kobiet w ciąży. Chciałam sobie kupić kilka par spodenek ale bardzo niemiły Pan powiedział, że do przymierzalni max 5rzeczy i koniec. Nie trudno się domyslic, że kupiłam tylko jedne że względu na totalny brak ochoty i czasu na ubieranie się i rozbieranie, żeby znowu wyjść z kabiny po kolejne 5 rzeczy. Notabene kabiny brudne, pełne śmieci, urwane zamykania, no i ta "ochrona" z numerkami. Jakieś nieporozumienie. Dziewczyny na kasach natomiast zajęte były głównie kolorem swoich paznokci i rozmowa o tym że trzeba je znowu malować na inny kolor. Nie zaproponowano mi nawet reklamówki nie mówiąc już o jakiejkolwiek formie pomocy przy pakowaniu czy też kilku grzecznościowych PODSTAWOWYCH słów jak "dzień dobry" czy "do widzenia". Z przykrością stwierdzam, że poziom obsługi jest coraz gorszy i skutecznie zniechęca do robienia kolejnych zakupów.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 3 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

11/08/2018

Józef (Polska)

Mój pobyt na serwisie w związku z usterką roweru (na gwarancji) okazał się porażką. Nawet nie chcę się rozpisywać, jak zostałem potraktowany, bo do tej pory czuję złość. Oczywiście usterka baterii została usunięta ale już jej nie mogę ładować w rowerze, hamulce niewyregulowane a powietrze do opon to już sam musiałem pompować zepsutą pompką. Po powrocie z urlopu udam się jeszcze raz do serwisu, ale w Warszawie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

24/07/2018

Kamil (Polska)

Bardzo nie miły kierownik dyżurny sklepu, także pracownik działu woda. Wczoraj w dniu 23.07.2018r w godzinach 16-18. Pojechałem na zwrot i reklamację. Lecz z 5 rzeczy który mi się zepsuły przyjęto tylko 2. Wcześniej nie było żadnego problemu z zwrotem czy reklamacja. Kierownik dyżurny obrwżał mnie i mówił że chce zrobić wymuszenie i był bardzo nie miły. Tak samo pani z działu woda była również nie miła i wrogo nastawiona. Kierownik był bardzo ceniacki i nie miły.
Niestety rozważam rezygnację z usług tego sklepu.
Pozdrawiam.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Jest nam bardzo przykro, że taka sytuacja Pana spotkała w naszym sklepie. Przywiązujemy dużą uwagę do wysokiej jakości obsługi, ale jesteśmy tylko ludźmi więc zdarzają nam się chwile słabości za co jeszcze raz przepraszamy. Jeśli taki komentarz padł - nie powinien mieć miejsca i więcej się nie powtórzy.

Pozwolę się odnieść do zaistniałej sytuacji, z którą osobiście się zapoznałem : produkty, które Pan reklamował czyli rękawiczki, plecak , saszetka, kominy polarowe nie posiadały śladu użytkowania. Były nowe, stąd pytanie jak mogło powstać ich uszkodzenie, skoro nie były używane? Drugie pytanie to jak doszło do tego, że w każdym reklamowanym produkcie pojawiły się podobnie wyprute nitki? Obawy osób, które Pana obsługiwały mogły więc być uzasadnione. W wyżej wymienionych produktach nie stwierdzono wady a część produktów została przyjęta w ramach gestu handlowego na Pana korzyść.

Proszę pamiętać, że mając Kartę Stałego Klienta może Pan dokonywać zwrotów bezterminowo jest to świetna opcja w sytuacji kiedy np. po sezonie zimowym zostały produkty, które były nie używane a Panu już się nie przydadzą więc spokojnie można je oddać. 

Pozdrawiam,
SEBASTIAN
LIDER SKLEPU

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

17/07/2018

Krzysztof (Polska)

Odwiedziłem ten sklep w drodze do Zakopanego w celu zakupienia kurtki rowerowej na chłodne miesiące. Sprawdziłem wcześniej dostępność produktów w Państwa sklepie internetowym, gdzie kurtki które mnie interesują były dostępne w kilku rozmiarach i wersjach kolorystycznych. Po usilnych poszukiwaniach kurtki poprosiłem o pomoc pracownika, który mnie zbył. Kolejny pracownik był już bardziej pomocny, próbował znaleźć produkt, jednak to także nie przyniosło efektów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

09/07/2018

Matewusz (Polska)

Fatalna obsługa kas samoobsługowych. Czekaliśmy w długiej kolejce, bo 50% kas było nieczynnych. Prosiłem trzech pracowników o ich odblokowanie, każdorazowo słyszałem 'ktoś podejdzie'. Kiedy zareagowałem bardziej stanowczo - naburmuszona pracownica sklepu podeszła, pogmerała przy kasie i bez słowa odeszła, żeby po chwili z pretensjami wrócić i poinformować stojących w kolejce o tym, że kasa jest czynna. Następne zakupy zrobię przez internet - mam nadzieję, że w ten sposób przyczynię się do ograniczenia przez Państwa zatrudnienia tak niemiłej obsługi.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

05/07/2018

Darek (Polska)

byłem oddać rower na przegląd gwarancyjny pierwszy po zakupie , pani kierowniczka poinformowała mnie że serwis nieczynny i zawiesiła wyżej wymienioną informację , w między czasie z innym klientem nie mogła dojść do porozumienia gdy on chciał oddać rower na reklamację , jak można tak traktować klientów , drugi raz nie kupię roweru u was , bo później jest kłopot oddać go na zwykły przegląd gwarancyjny , pani kierownik proponuję zrobić szkolenie , jak to jest że przykleja kartkę informującą o nieczynnym serwisie ? skoro wykłuca się z innym klientem między czasie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd