Sortuj według :
Niezadowolony

11/08/2018

Józef (Polska)

Mój pobyt na serwisie w związku z usterką roweru (na gwarancji) okazał się porażką. Nawet nie chcę się rozpisywać, jak zostałem potraktowany, bo do tej pory czuję złość. Oczywiście usterka baterii została usunięta ale już jej nie mogę ładować w rowerze, hamulce niewyregulowane a powietrze do opon to już sam musiałem pompować zepsutą pompką. Po powrocie z urlopu udam się jeszcze raz do serwisu, ale w Warszawie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

01/08/2018

Krystyna (Polska)

Fatalna obsługa. Wybrałam ten sklep tylko z uwagi na to, że na stronie www widniała informacja, że interesujące mnie buty są w Krakowie tylko tam dostępne. Wcześniej byłam w tym sklepie 3 razy i za każdym to samo wrażenie: ogólnie panujący chaos, brak sprzedawców do pomocy na hali. Wczoraj 10h przed przyjazdem do Decathlonu Zakopianka złożyłam internetową rezerwacje na dwie pary sztybletów dostępne w tym sklepie. Po przyjściu do sklepu skierowałam się do punktu obsługi klienta, gdzie trzy zdezorientowane dziewczyny obsługiwały jednego klienta, żadna bez pomysłu jak przyjąć reklamację. Staliśmy w kolejce w nieskończoność. W końcu udało się. Przyszedł młody człowiek, któremu wyjaśniłam, że rezerwowałam towar ale niestety nie dostałam żadnego mailowego potwierdzenia, że rezerwacji dokonano. Jedynie na moim koncie Decathlon widniała przez 2h taka informacja ale po tym czasie zniknęła i śladu po rezerwacji nie było. Sprzedawca wyjaśnił mi, że moja rezerwacja została anulowania ponieważ produktu nie ma już w sklepie i informacja na stronie o dostępności obu produktów w dwóch egzemplarzach była błędna. Nie rozumiem dlaczego nikt nie poinformował mnie o anulowaniu rezerwacji i przyjechałam na darmo. Po "załatwieniu sprawy" w BOK poszłam na dział jeździecki by sprawdzić jakie sztyblety są dostępne. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu te, które rezerwowałam były dostępne i stały na stojaku, dokładnie jak w informacji na www. Szkoda, że zamiast podejść po nie do półki i zarezerwować łatwiej było anulować rezerwacje i powiedzieć "nie ma". Więcej do Decathlonu Zakopianka nie pojadę na pewno. Jeśli zakupy w Krakowie, to tylko w Decathlonie Plaza, gdzie jest miła i pomocna obsługa.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani,
Jest nam niezwykle przykro, że doświadczyła Pani takiej nieprzyjemności podczas wizyty w naszym sklepie.
Jako firma zawsze staramy się, aby jakość obsługi zawsze stała na jak najwyższym poziomie a klient był na pierwszym miejscu.
Jednocześnie pragnę zapewnić, że sprawdziliśmy dokładnie tą sytuację z pracownikami będącymi wtedy na zmianie. Z chęcią wyjaśnię z Panią tą kwestię - proszę o kontakt na sebastian.sowa@decathlon.com. Oddzwonię do Pani lub podam swój numer telefonu w prywatnej wiadomości.

Z wyrazami szacunku,
Szymon Cepuch - Lider Wędkarstwa
Sebastian Sowa - Lider Sklepu

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

24/07/2018

Kamil (Polska)

Bardzo nie miły kierownik dyżurny sklepu, także pracownik działu woda. Wczoraj w dniu 23.07.2018r w godzinach 16-18. Pojechałem na zwrot i reklamację. Lecz z 5 rzeczy który mi się zepsuły przyjęto tylko 2. Wcześniej nie było żadnego problemu z zwrotem czy reklamacja. Kierownik dyżurny obrwżał mnie i mówił że chce zrobić wymuszenie i był bardzo nie miły. Tak samo pani z działu woda była również nie miła i wrogo nastawiona. Kierownik był bardzo ceniacki i nie miły.
Niestety rozważam rezygnację z usług tego sklepu.
Pozdrawiam.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Jest nam bardzo przykro, że taka sytuacja Pana spotkała w naszym sklepie. Przywiązujemy dużą uwagę do wysokiej jakości obsługi, ale jesteśmy tylko ludźmi więc zdarzają nam się chwile słabości za co jeszcze raz przepraszamy. Jeśli taki komentarz padł - nie powinien mieć miejsca i więcej się nie powtórzy.

Pozwolę się odnieść do zaistniałej sytuacji, z którą osobiście się zapoznałem : produkty, które Pan reklamował czyli rękawiczki, plecak , saszetka, kominy polarowe nie posiadały śladu użytkowania. Były nowe, stąd pytanie jak mogło powstać ich uszkodzenie, skoro nie były używane? Drugie pytanie to jak doszło do tego, że w każdym reklamowanym produkcie pojawiły się podobnie wyprute nitki? Obawy osób, które Pana obsługiwały mogły więc być uzasadnione. W wyżej wymienionych produktach nie stwierdzono wady a część produktów została przyjęta w ramach gestu handlowego na Pana korzyść.

Proszę pamiętać, że mając Kartę Stałego Klienta może Pan dokonywać zwrotów bezterminowo jest to świetna opcja w sytuacji kiedy np. po sezonie zimowym zostały produkty, które były nie używane a Panu już się nie przydadzą więc spokojnie można je oddać. 

Pozdrawiam,
SEBASTIAN
LIDER SKLEPU

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

17/07/2018

Krzysztof (Polska)

Odwiedziłem ten sklep w drodze do Zakopanego w celu zakupienia kurtki rowerowej na chłodne miesiące. Sprawdziłem wcześniej dostępność produktów w Państwa sklepie internetowym, gdzie kurtki które mnie interesują były dostępne w kilku rozmiarach i wersjach kolorystycznych. Po usilnych poszukiwaniach kurtki poprosiłem o pomoc pracownika, który mnie zbył. Kolejny pracownik był już bardziej pomocny, próbował znaleźć produkt, jednak to także nie przyniosło efektów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

09/07/2018

Matewusz (Polska)

Fatalna obsługa kas samoobsługowych. Czekaliśmy w długiej kolejce, bo 50% kas było nieczynnych. Prosiłem trzech pracowników o ich odblokowanie, każdorazowo słyszałem 'ktoś podejdzie'. Kiedy zareagowałem bardziej stanowczo - naburmuszona pracownica sklepu podeszła, pogmerała przy kasie i bez słowa odeszła, żeby po chwili z pretensjami wrócić i poinformować stojących w kolejce o tym, że kasa jest czynna. Następne zakupy zrobię przez internet - mam nadzieję, że w ten sposób przyczynię się do ograniczenia przez Państwa zatrudnienia tak niemiłej obsługi.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

05/07/2018

Darek (Polska)

byłem oddać rower na przegląd gwarancyjny pierwszy po zakupie , pani kierowniczka poinformowała mnie że serwis nieczynny i zawiesiła wyżej wymienioną informację , w między czasie z innym klientem nie mogła dojść do porozumienia gdy on chciał oddać rower na reklamację , jak można tak traktować klientów , drugi raz nie kupię roweru u was , bo później jest kłopot oddać go na zwykły przegląd gwarancyjny , pani kierownik proponuję zrobić szkolenie , jak to jest że przykleja kartkę informującą o nieczynnym serwisie ? skoro wykłuca się z innym klientem między czasie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

02/06/2018

Pawel (Polska)

obsluga na sali nieuprzejma bardzo. radze podgladnac obsluge w innych sklepach
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

02/06/2018

Cabaj (Polska)

Złodziejstwo w serwisie rowerowym. 50zl za napompowanie dziurawej dętki. Wracałem rowerem do domu prosto z „serwisu” i dzięki „ustawionym” przerzutkom stanąłem na środku Zakopianki. Tzw „serwis” podstawowy to kpina i tak jak mowie - złodziejstwo. Kasa za nic!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

01/06/2018

Tomasz (Polska)

kolejka okolo 100 osób !!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Tomaszu,
serdecznie dziękuję za Pana komentarz. Robimy co w naszej mocy, by zapewnić Państwu komfort również w kwestii szybkości obsługi. Między innymi z tego powodu wprowadziliśmy kasy samoobsługowe. Pana uwaga motywuje nas do pracy nad kolejnymi rozwiązaniami w tym zakresie. Mam nadzieję, że kolejne zakupy dadzą Panu więcej satysfakcji. 

Serdecznie pozdrawiam
Monika

Tomasz nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

07/05/2018

Sebastian (Polska)

Długi czas oczekiwania na obsługę w punkcie kredytowym. Nie do końca jasne zasady rat bezprocentowych na reklamach. (karta kredytowa) Skutek - rezygnacja z zakupu atlasa adidas za 2.500 PLN. Dziękuje.....
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd