Sortuj według :
Niezadowolony

20/05/2018

Dariusz (Polska)

Pani angielika jest nie mila
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

07/05/2018

Sebastian (Polska)

Długi czas oczekiwania na obsługę w punkcie kredytowym. Nie do końca jasne zasady rat bezprocentowych na reklamach. (karta kredytowa) Skutek - rezygnacja z zakupu atlasa adidas za 2.500 PLN. Dziękuje.....
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

07/04/2018

katarzyna (Polska)

kosz mar przy kasach. brak butow pilkarskich dla dzieci
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Pani Katarzyno,
bardzo dziękuję za Pani komentarz. Robimy co możemy, aby usprawnić działanie kas i zwiększyć komfort Państwa zakupów. Właśnie w tym celu wprowadziliśmy niedawno kasy samoobsługowe oraz system jednej kolejki.

Czy brak butów dotyczy jakiegoś konkretnego modelu, a może rozmiaru?

Serdecznie pozdrawiam
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

05/04/2018

Anna (Polska)

Wiele razy odwiedzałam wasz sklep ale jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką nieuprzejmością i brakiem wychowania. Pani od której oczekiwałam pomocy wręcz "prychała" gdy przedstawiałam swoje argumenty a chwilami miałam nieodparte wrażenie że pani się ze mnie wyśmiewa. Myślę że była to moja ostatnia wizyta w tym sklepie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

03/04/2018

b (Polska)

balagan wsystemie,bledne ceny
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Czy mogę prosić o więcej informacji dotyczących sytuacji, które wpłynęły na pozostawiony komentarz?

Serdecznie pozdrawiam
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/03/2018

a (Polska)

słabo
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz. Czy mogę prosić o więcej informacji, które wpłynęły na niską ocenę oraz poziom zadowolenia z zakupów?

Serdecznie pozdrawiam 
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/02/2018

DAMIAN (Polska)

Zakupiony wieszak ścienny na 2 rowery nie nadaje się do niczego! :-( Strata czasu na wizytę i konieczność zwrotu... Opis produktu nie zawiera niezbędnych informacji, jak rozstaw ramion czy rodzaj ram do ktòrych wieszak pasuje/niepasuje.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki


Panie Damianie,
bardzo dziękuję za pozostawioną przez Pana opinię. Przykro mi, że dokonany u nas zakup Pana rozczarował, w przypadku niekompletnego opisu warto dopytać obsługę działu o dodatkowe informacje. 

Serdecznie pozdrawiam
Monika

DAMIAN nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/02/2018

Bartek (Polska)

niemiła obsługa tyle w temacie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Bardzo dziękuję za pozostawiony przez Pana komentarz.

Czy mogę prosić o więcej informacji? Co dokładnie wpłynęło na Pana opinię i wrażenia z wizyty w sklepie?

Serdecznie pozdrawiam,
Monika

Bartek nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

13/01/2018

Boczek (Polska)

bieda
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękuję za pozostawiony komentarz, czy mogę prosić o więcej informacji?

Ze sportowymi pozdrowieniami
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

08/01/2018

Robert (Polska)

Nie polecam, kupiłem produkt w sklepie stacjonarnym (Kask narciarski) z przekonaniem, że będę mógł zwrócić produkt w ciągu 30 dni ( tak jest zawarte na stronie internetowej oraz pytałem Panią przy kasie). Przychodzę 16 dnia do sklepu i chce zwrócić kask okazuje się, że tylko do 14 dni zwrot towaru bo jest to wyłączone z dłuższego zwrotu i że jest informacja na regale ( oczywiście jest ale na regale 10m są 2 informacje obok siebie na początku) a na środku gdzie znalazłem odpowiedni kask nie ma. Sprawa została zgłoszona do UOKIK. Uwaga dla kupujących przed wprowadzaniem klientów w błąd przez ten sklep.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Robercie,
dziękuję za podzielnie się Pańską opinią, będzie to na dla nas inspiracją do działnia w zakresie lepszego informowania Klientów w odniesieniu do polityki zwrotów.
Za zaistniałą sytuację przepraszam,
z pozdrowieniami
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd