Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

21/05/2018

Mikołaj (Polska)

Nowy system kas jest bardzo niewygodny. Kasy samoobsługowe nie obsługują wpłat gotówkowych. Przy kasach z obsługą brakuje miejsca, na położenie zakupów, niewygodnie się je wyciąga z "pudła".
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

16/05/2018

Damian (Polska)

Słaby wybór asortymentu i niekonkurencyjne ceny
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

16/05/2018

Marta (Polska)

Serwis rowerowy tragedia ruszają się bardzo powoli nie skończyli mi robić z rowerem a wzięli inna osobę czekająca , długo czekałam pokolorować 20 minut aż się nie doczekałam efekt był taki ze została u nich tylna lampka z roweru bo musiałam już iść bo miałam ograniczony czas
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

15/05/2018

KRZYSZTOF (Polska)

Chaos spowodowany kolejnym przemeblowaniem ułożenia produktów, spowodował poczucie dyskomfortu w czasie zakupów.
Pytanie obsługi o to gdzie szukać produktów, jest uciążliwe i nieefektywne.
Ostatecznie nie kupiłem 30% rzeczy po które przyszedłem, bo ich nie znalazłem i nie miałem czasu dalej ich szukać.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Krzysztofie,
bardzo dziękuję za Pana komentarz. Za dyskomfort w czasie zakupów, który Pana spotkał, przepraszam. Układ działów zmieniamy zazwyczaj sezonowo. Bardzo proszę o informacje, poszukiwanie jakich produktów sprawiło Panu najwięcej kłopotów?

Serdecznie pozdrawiam
Monika

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

14/05/2018

KATARZYNA (Polska)

Jeden pracownik na serwisie rowerowym w sezonie, to za mało, powinien móc wezwać kogoś do pomocy, bo jak kilka osób chce kupić rower i każdy trzeba sprawdzić, to robi się straszna kolejka.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

13/05/2018

JUSTYNA (Polska)

Jedna kolejka do wszystkich kas na pewno jest na +, ale sam sposób ustawienia kas jest zły, ponieważ przy dużym ruchu osoby stojące w kasach dalszych (np płacące za rower) blokują przejście tym co już zapłacili w kasach bliższych, tak też było podczas mojej ostatniej wizyty, należy zwiększyć szerokość przejść.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

12/05/2018

Wanda (Polska)

Działały tylko dwie kasy, była duża kolejka.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

07/05/2018

JACEK (Polska)

Macie coraz gorszą kolorystykę odzieży dla dorosłych, zwłaszcza dla kobiet. Wszystko w landrynkowych kolorach, nie można kupić nic w normalnej kolorystyce.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

06/05/2018

Przemysław (Polska)

nowy układ sklepu zupełnie nie pozwala na odnalezienie poszukiwanego asortymentu
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Przemysławie,
dziękuję za Pana komentarz. Czy trudność w odnalezieniu szukanego asortymentu wynika ze zmiany położenia działów czy może wynika z czegoś innego?

Serdecznie pozdrawiam,
Monika

Przemysław uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

27/04/2018

GRZEGORZ (Polska)

Ceny niektórych produktów są zbyt wysokie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd