Sortuj według :
Niezadowolony

02/07/2018

jan (Polska)

drukarka kart nie działa, to raczej zniechęca klientów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Dziękujemy za informację - drukarka już została naprawiona.

Pozdrawiamy

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

18/06/2018

oliwia (Polska)

obsluga jest niemila
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Pani Oliwo czy może mi Pani przekazać bardziej szczegółowe informacje dotyczące wizyty w Naszym sklepie?
Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/05/2018

Paweł (Polska)

Żenujący sklep. Słaba obsługa, infantylny serwis. Nie polecam
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Czy może Pan przybliżyć dlaczego poziom obsługi nie jest zadowalający? Jako Decathlon zawsze staramy sprostać się oczekiwaniom Naszych klientów - chętnie wysłuchamy argumentów dzięki którym może stać się lepsi. 

Pozdrawiam

Piotr  DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

22/04/2018

Jaroslaw (Polska)

Kupiłem buty w których robią mi się odciski po dwóch dniach od zakupu chciałem wymienić albo oddać ale pani w sklepie poinformowała mnie że nie ma taiej możliwości
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Niestety w Naszym sklepie nie można zwracać produktów używanych. Dodatkowo opisany problem również nie stanowi o wadliwości produktu. Jednak zważając na dobro Naszych użytkowników oraz ich zadowolenie jesteśmy zdecydowani zwrócić Panu gotówkę lub zamienić obuwie na nowe.

Serdecznie pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Jaroslaw uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/04/2018

Krzysztof (Polska)

Polecam przeczytać ten komentarz przed kupnem roweru w decathlonie. Jest długi, ale opisuje moje przejścia jedynie z ostatnich 2 tygodni.

Kupiłem jeden z najdroższych rowerów górskich w Decathlonie w moim mieście, miał być gotów do jazdy po kupnie. Powiedziałem sprzedawcy, że 20 minut po wyjściu ze sklepu jadę na dłuższą wycieczkę. Pierwszy problem wystąpił chwilę po wyjściu ze sklepu podczas jazdy wykonałem ruch skretu, skręciła kierownica ale nie koło, bo śruby w kierownicy były luźne, co skutkowało awaryjnym hamowaniem nogami, przy większej prędkości pewnie upadkiem. Koła były mocno niedopompowane. Drugi problem: dzień po kupnie, na początku wycieczki, okazało się, że hamulec hydrauliczny jest założony krzywo i trze o tarczę. Wróciłem kilkadziesiąt kilometrów do sklepu, tracąc w dwie strony pieniądze na paliwo. Sprzedawca przeprosił, powiedział że nie miał czasu się dokładnie przyjrzeć hamulcowi i zapewnił, że takie problemy się praktycznie nie zdarzają. Hamulec został zdjęty i zamontowany jeszcze raz. Rower działał sprawnie chyba przez 2 dni. Kolejne podejście do pierwszej dłuższej wycieczki i trzeci problem. Hamulec znów tarł, dzień niepłatnego urlopu stracony, kumplowi popsułem wycieczkę, kolejne pieniądze na benzynę w dwie strony. Tym razem okazało się, że.. rama jest krzywo zespawana i nic się z tym nie da zrobić. Miałem pojeździć na rowerze jeszcze dobę, w tym czasie miał zostać sprowadzony nowy. Przyjechałem po nowy zgodnie z terminem umówionym przez sprzedawcę i serwisanta. Czwarty problem - okazało się, że roweru nie ma, więc zmarnowałem kolejne na paliwo. Rower został wymieniony na nowy dwa dni po umówionym terminie.

Drugi rower, problem pierwszy. Na pierwszej wycieczce okazało się, że tarcza jest krzywa. Znów tylny hamulec. Znów kilkadziesiąt złotych w plecy. Teraz zaczyna się najlepsze. Przez niekompetencję pracowników, którzy nie wykryli wad sprzętu przy jego przygotowywaniu, straciłem łącznie 2 dni niepłatnego urlopu, kilka godzin wolnego czasu w inne dni, ok 200 zł na paliwo i musiałem odwołać kilka zleceń, więc realnie jest to dla mnie jeszcze kilkaset złotych w plecy, duża część wartości roweru.

Zdenerwowałem się bardzo, wezwałem kierowniczkę, która z uśmiechem na twarzy policzyła odległość od mojego domu do decathlonu i wręczyła mi bon na 30 złotych sugerując, że mogłem wysłać rower kurierem, wtedy uzyskałbym 100% zwrotu za transport roweru. W ten sposób decathlon stracił wieloletniego klienta.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Panie Krzysztofie w imieniu Decathlon przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zawsze staramy się aby nasi klienci w takich  awaryjnych sytuacjach byli zadowoleni z obsługi. Poczuwamy się do faktu utraconych pieniędzy. Bardzo proszę o kontakt pod maila piotr.serafinski@decathlon.com z podaniem numeru telefonu. Chcielibyśmy się skontaktować z Panem w celu zakończenia sprawy.

Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

20/03/2018

Barbara (Polska)

Jakiś czas temu chciałam zwrocić zakupiony na kartę stałego klienta produkt. Niestety nie udało mi sie to za pierwszym razem ponieważ ponoć nie było tego produktu nabitego na kartę. Dwa dni później wróciłam z paragonem i okazało się, ze był nabity tylko Pani nie umiała go znaleźć. Dwa dni temu sytuacja sie powtórzyła, jednak tym razem nie dałam się odprawić z kwitkiem i znalazłam produkty na moim koncie na telefonie. Po długich debatach z Panią z obsługi i grzebaniu w komputerze udało mi się produkty zwrócić. Straciłam czas i pieniądze na niepotrzebne jeżdżenie w kółko, tylko dlatego, że pracownicy nie potrafią obsłużyć systemu komputerowego.
Jakość obsługi

Odpowiedź marki

Witam,

Pani Barbaro przepraszamy za zaistniałą sytuację, jestem pewien że jest to jednorazowy błąd ponieważ zawsze staramy się aby Nasz klient był usatysfakcjonowany. Jestem przekonany że taka sytuacja więcej się nie powtórzy gdyby jednak nie była Pani zadowolona z jakości obsługi serdecznie zapraszam na spotkanie z kierownikiem dyżurnym, który zawsze przebywa na terenie sklepu.

Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

11/03/2018

Zdzisio (Polska)

W sklepie trwało akurat przemeblowanie. Obsługa sama przyznawała, że sami nie wiedzą co i gdzie mają. Kilkunastominutowe oczekiwanie na osobę z odpowiedniego działu która udostępni prawy but (?) do przymierzenia, bo akurat z tego modelu są gdzieś te prawe schowane. Wizytę oceniam źle, ale personalnie nikogo bym nie obwiniał, bo co do kontaktu z obsługą było ok. Trafiłem w złe miejsce i zły czas.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Przepraszamy za zaistniałą sytuację dopełnimy wszelkich starań aby podobne sytuacje nie miały miejsca.  Jestem przekonany że przy następnej wizycie bez względu na działania w sklepie będzie Pan zadowolony.

Piotr Serafiński DECATHLON

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/02/2018

Malgorzata (Polska)

prosimy o zwiekszenie dostaw dowarow. na polkach nic nie ma!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 

Na wstępnie proszę wybaczyć za brak produktów,  czy może mi Pani napisać o jakie produkty chodziło? Postaramy się je ściągnąć dla Pani. Dodatkowo zapraszamy na zakupy online na decathlon.pl

Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/02/2018

Mariusz (Polska)

Byłem w sklepie ale rezerwacji nie było i obsługa nic o niej nie wiedziała
i nie mogła znaleźć tej koszulki. W końcu ktoś poszedł szukać
zamówienia na pólkach w sklepie. Kupiłem tę koszulkę i w domu zobaczyłem,
że była wygnieciona "wymiętolona". Zadowolenie zerowe chociaż zpoprzednich
zakupów byłem zadowolony.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Proces rezerwacji internetowej jest dla nas nowością stąd bywają problemy w komunikacji. Jestem przekonany że przy następnej wizycie taka sytuacja nie będzie mieć miejsca. 



Piotr Serafiński DECATHLON

Mariusz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

14/01/2018

piotr (Polska)

maly wybor srodkow do prania odziezy
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Przykro mi że nie udało Nam się sprostać Pańskim oczekiwaniom. Jakie produkty w Naszej ofercie powinny się znaleźć aby przy następnej wizycie był pan usatysfakcjonowany? 
Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

piotr nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd