Sortuj według :
Trochę zadowolony

08/07/2018

Adam (Polska)

bardzo mały wybór dla rozmiaru 4XL
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Produkty w rozmiarach większych nież 2XL dostępne są głównie na dziale myślistwo oraz forma. W celu uzyskania pomocy zawsze można skontaktować się z pracownikiem obsługi.

Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Adam uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

14/05/2018

PIOTR (Polska)

Lubicie tłok przed kasami? Ja tez nie, a kiedy mam być już obsłużony i zostaje odesłany na koniec ogonka do jedynej czynnej kasy.... to ... następne zakupy zrobie gdzie indziej
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Przepraszamy za sytuację, niestety technologia czasem zawodzi  :) Jesteśmy w procesie zmiany kasy myślę że podczas następnych zakupów poczuje Pan różnice :)

Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

02/05/2018

Michał (Polska)

Kolejny raz prosicie o wypełnienie ankiety dotyczącej wizyty w sklepie Decathlon. Ankietę otrzymałem 2 maja o 7:38, ostatni raz w Decathlonie byłem około tygodnia przed otrzymaniem ankiety. Raz odebrałem coś z zamówienia internetowego, raz kupiłem w sklepie, nie wiem o którą z wizyt chodzi. Gdyby ankieta zawierała pytanie czy jestem zadowolony ze sklepu po zakupie produktu X, czy Y, mógłbym się lepiej wypowiedzieć. Jeśli chodzi o zamówienie internetowe, to nie otrzymałem potwierdzenia, że towar jest już w sklepie(przy poprzednim zamówieniu było tak samo). Cały czas widniał status Wysłane, więc po 2 dniach czekania pojechałem do sklepu i okazało się, że towar jest, więc odebrałem. Dzień lub dwa dni później dostałem wiadomość, że towar czeka w sklepie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Dziękuję za przysłaną wiadomość, z pewnością skorzystamy z Pana uwag. Rzeczywiście informacje odnośnie zakupów są mało precyzyjne. 

Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/03/2018

Tadeusz (Polska)

Kupiłem wczoraj rowerek z wyposażeniem dodatkowym. Niestety montaż był bardzo niechlujny (linki hamulców niedociągnięte, hamulce niewyregulowane, podnóżek niedopasowany, błotniki niedokręcone itp.).
Ponadto latarka nie świeciła, miała wyczerpane baterie (sam wymieniłem). Obsługa nie chciała zamontować bagażnika, mówiąc, że im to zajmuje zbyt dużo czasu. Nie sprawdziłem tego w czasie zakupu, mając zaufanie do Decathlonu. Okazuje się, że niesłusznie.
Pozdrawiam, Tadeusz
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapraszamy do sklepu w celu regulacji oraz bezpłatnego montażu dokupionych akcesoriów.  Jestem przekonany że podobna sytuacja się więcej nie powtórzy.

Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

27/12/2017

Grzesiu (Polska)

wiecej luzu
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii. W celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi będziemy wdzięczni za informację co nie spodobało się Panu podczas ostatniej wizyty w sklepie.

Pozdrawiam

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

11/08/2017

Tomasz (Polska)

Witam!

Wybrałem się do sklepu Decathlon z zamiarem zakupu rakiety do tenisa ziemnego, niestety wybór był bardzo słaby ponadto rakiety używane wystawione w specjalnym miejscu są niedostępne. Po 40 minutach zakupów dopiero dowiedziałem się od trzeciego pracownika przy kasie, że są to rakiety testowe, które można kupić tylko dwa razy w roku. Zero informacji na ten temat w strefie gdzie są zlokalizowane używane rakiety.

Pozdrawiam
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Panie Tomaszu dziękuję za trafne spostrzeżenie z pewnością dokładniej oznaczymy sprzęt przeznaczony do testów. Zakupu sprzętu testowego można dokonać tylko 2 razy w roku podczas akcji "Komis sportowy", w czasie której również  nasi klienci mogą pozostawić swój sprawny używany sprzęt.  W pozostałych okresach sprzęt testowy jest niedostępny do sprzedaży, ponieważ chcemy aby nasi klienci mogli testować produkty przed zakupem. W momencie zmiany oferty, która następuje wraz ze zmianą sezonów sprzęt z nieaktualnej oferty "ląduje" w komisie, 
Na wszelkie pytania chętnie odpowiem drogą mailową.

Pozdrawiam

Piotr  DECATHLON

Tomasz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd