31/01/2019
Marek (Polska)
Odpowiedź marki
Dziękujemy za sugestię, postaramy się dostosować nasze procedury do oczekiwań klientów. Prośba o pozostawienie plecaka jest stosowana również ze względów bezpieczeństwa obiektu - jednak rozumiem Pana rozczarowanie.
Pozdrawiam i dziękuję za informację
Piotr i DECATHLON
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
25/01/2019
Justyna (Polska)
Zachowanie nie na miejscu
Odpowiedź marki
Witam,
Przepraszamy za sytuację - rzeczywiście nie jest ona zgodna z naszymi standardami obsługi. Dopełnimy wszelkich starań aby podobna sytuacja nie miała miejsca.
Pozdrawiam
Piotr DECATHLON
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
28/10/2018
Grzegorz (Polska)
Odpowiedź marki
Witam,
Strefa przymierzalni będzie zmodyfikowana jeszcze w tym miesiącu. Co do kas dziękujemy za informację. Postaramy się zmienić dla Państwa.
Pozdrawian
Piotr Serafiński DECATHLON
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
04/10/2018
Sebastian (Polska)
Przedmiot który chciałem zakupić był w promocyjnej cenie i "dostępny" tylko w sklepie stacjonarnym.
Odpowiedź marki
Witam,
Przepraszamy za niedogodność i błąd. Proszę o wskazanie jaki to był produkt a my zrobimy wszystko aby trafił do Pana jak najszybciej.
Piotr Serafiński DECATHLON
Sebastian uznał(a) tę odpowiedź za przydatną
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
08/07/2018
Adam (Polska)
Odpowiedź marki
Witam,
Produkty w rozmiarach większych nież 2XL dostępne są głównie na dziale myślistwo oraz forma. W celu uzyskania pomocy zawsze można skontaktować się z pracownikiem obsługi.
Pozdrawiam
Piotr Serafiński DECATHLON
Adam uznał(a) tę odpowiedź za przydatną
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
14/05/2018
PIOTR (Polska)
Odpowiedź marki
Witam,
Przepraszamy za sytuację, niestety technologia czasem zawodzi :) Jesteśmy w procesie zmiany kasy myślę że podczas następnych zakupów poczuje Pan różnice :)
Pozdrawiam
Piotr Serafiński DECATHLON
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
02/05/2018
Michał (Polska)
Odpowiedź marki
Witam,
Dziękuję za przysłaną wiadomość, z pewnością skorzystamy z Pana uwag. Rzeczywiście informacje odnośnie zakupów są mało precyzyjne.
Pozdrawiam
Piotr Serafiński DECATHLON
2 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
28/03/2018
Tadeusz (Polska)
Ponadto latarka nie świeciła, miała wyczerpane baterie (sam wymieniłem). Obsługa nie chciała zamontować bagażnika, mówiąc, że im to zajmuje zbyt dużo czasu. Nie sprawdziłem tego w czasie zakupu, mając zaufanie do Decathlonu. Okazuje się, że niesłusznie.
Pozdrawiam, Tadeusz
Odpowiedź marki
Witam,
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapraszamy do sklepu w celu regulacji oraz bezpłatnego montażu dokupionych akcesoriów. Jestem przekonany że podobna sytuacja się więcej nie powtórzy.
Pozdrawiam
Piotr Serafiński DECATHLON
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
27/12/2017
Grzesiu (Polska)
Odpowiedź marki
Witam,
Bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii. W celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi będziemy wdzięczni za informację co nie spodobało się Panu podczas ostatniej wizyty w sklepie.
Pozdrawiam
Piotr Serafiński DECATHLON
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
11/08/2017
Tomasz (Polska)
Wybrałem się do sklepu Decathlon z zamiarem zakupu rakiety do tenisa ziemnego, niestety wybór był bardzo słaby ponadto rakiety używane wystawione w specjalnym miejscu są niedostępne. Po 40 minutach zakupów dopiero dowiedziałem się od trzeciego pracownika przy kasie, że są to rakiety testowe, które można kupić tylko dwa razy w roku. Zero informacji na ten temat w strefie gdzie są zlokalizowane używane rakiety.
Pozdrawiam
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
Panie Tomaszu dziękuję za trafne spostrzeżenie z pewnością dokładniej oznaczymy sprzęt przeznaczony do testów. Zakupu sprzętu testowego można dokonać tylko 2 razy w roku podczas akcji "Komis sportowy", w czasie której również nasi klienci mogą pozostawić swój sprawny używany sprzęt. W pozostałych okresach sprzęt testowy jest niedostępny do sprzedaży, ponieważ chcemy aby nasi klienci mogli testować produkty przed zakupem. W momencie zmiany oferty, która następuje wraz ze zmianą sezonów sprzęt z nieaktualnej oferty "ląduje" w komisie,
Na wszelkie pytania chętnie odpowiem drogą mailową.
Pozdrawiam
Piotr DECATHLON
Tomasz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd