90% zadowolonych użytkowników

Oparte na 790 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

19/10/2018

JANUSZ (Polska)

Kiedyś wybór sprzętu nurkowego był dużo większy, teraz niestety to się zmieniło na niekorzyść
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

06/10/2018

Łukasz (Polska)

W porównaniu ze sklepem z Katowic to bida. W Gliwicach to jest bardziej odzieżowy, bo jesli chodzi np o części rowerowe albo sprzęt wodny to nigdy nic nie jest dostępne
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

25/09/2018

Ewa (Polska)

Dzień dobry, chcałaam bym powiedzieć że macie bardzo ponure kolory ubrań.Trochę więcej kolorów!⬅⬅⬅Miłego dnia\wieczory
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

08/09/2018

Dariusz (Polska)

Chciałem przymierzyć buty triathlonowe, piankę triathlonową i kupić je. Niestety w Gliwickim sklepie nie ma wcale strefy triathlonowej.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

05/09/2018

Bartłomiej (Polska)

Dlaczego ceny podane na waszej stronie są niższe a w sklepie wyższe? To nieuczciwe.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Najprawdopodobniej wynikają z błędu systemu w takiej sytuacji proszę o kontakt z personelem, jako Decathlon gwarantujemy te same ceny na www oraz w sklepie. Dlatego po kontakcie z personelem nastąpi wyrównanie ceny. 

Pozdrawiam 

Piotr Serafiński DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

03/09/2018

Michał (Polska)

Mimo informacji na stronie o dostępności okularów do pływania w sklepie nie było ani jednej sztuki, a z informacji obsługi wynikało, że okularów nie ma od dawna.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

09/08/2018

KLIENT (Polska)

Obsługa na dziale z hulajnogami - zero zainteresowania, zdawkowe odpowiedzi na pytania, Pani skutecznie zniechęcila z zakupu. Poza tym cała reszta spoko.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

06/08/2018

maciej (Polska)

nie mile panie na kasie. duzy plus dla pana z turystyki
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

06/08/2018

Karolina (Polska)

Wybór i ceny są atrakcyjne. Obsługa na kasie i podejście do klienta na najniższym poziomie.
Jak to jest, że w innych sklepach kupując towar kasjerka pakuje go do ładnej reklamówki (która jest reklamą sklepu) wraz z paragonem a u Państwa trzeba płacić. Wiem, że ekologia itp. ale jak widzę, jak klienci wychodzą z towarem w rękach to chce mi się śmiać. Tłumaczenie, że nowe przepisy, inne firmy inaczej to rozwiązują.
Tracicie tak klientów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

21/07/2018

Iwona (Polska)

Zmiana stanowisk kasowych powoduje dyskomfort, kasjerzy i klienci nie mają miejsca aby dokonać transakcji. Poprzednia wersja ustawienia kas była lepsza - było więcej miejsca.
Pozdrawiam
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd