Dzień dobry!
Dziękujemy za poświęcony czas i wyrażenie swojej opinii.
Przykro nam, że zapas naszych produktów nie spełnił Pani oczekiwań. Staramy się na bieżąco uzupełniać brak i dostosowywać ofertę do potrzeb naszych klientów. Niestety ze względu na ograniczoną powierzchnie sprzedaży, nie mamy możliwości zaoferowania pełnej gamy produktów w sklepie stacjonarnym.
Zachęcamy do skorzystania z możliwości zamówień internetowych, których może Pani dokonać również podczas wizyty w sklepie - służymy pomocą :D
Ze sportowymi pozdrowieniami!
Dzień dobry Panie Krzysztofie!
Serdecznie dziękujemy za poświęcony czas i podzielenie się z nami swoją opinią.
Niezmiernie cieszymy się, że Pańska wizyta w naszym sklepie należała do udanych. Jakościowa obsługa to nasz priorytet, dlatego Pana słowa uznania są dla nas niezwykle cenne. Z radością przekażemy je naszym kolegom :D
Zapraszamy ponownie na sportowe zakupy!
Ewa
Decathlon Legnica