92% zadowolonych użytkowników

Oparte na 441 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

05/09/2018

Tomasz (Polska)

Mały wybór piłek do piłki nożnej, brak obsługi w zasadzie na sklepie, ogólnie nie polecam.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry 

dziękujemy za opinię, przykro, że niestety tak surową.  Aby w pełni rzetelnie odpowiedzieć na poruszane problemy, konieczne jest uzyskanie dokładnej informacji o której godzinie i w jaki dzień odwiedził Pan nasz sklep. Staramy się zapewniać dostępnosć naszych pracowników szczególnie w najczęściej uczęszczanych godzinach. Jesli chodzi o ofertę piłek - faktem jest, iż z racji okresu jesienno - zimowego zmniejszamy ofertę stacjonarną, jednakże nadal dysponujemy pełną ofertą produktów z darmową dostawą do domu.  Zawsze staramy się jednak zapewnić atrakcyjną ofertę dla określonego sportu i dla każdego stopnia zaawansowania.

z szacunkiem 

Adam

Tomasz nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/08/2018

jerzy (Polska)

czekanie 10 minut az ktos z serwisu sie laskawie zjawi to przegiecie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry. Przede wszystkim przepraszam za późną odpowiedź w kwestii sytuacji która pan opisywał. Nie zmienia to faktu, że natychmiast po otrzymaniu informacji od Pana, spotkaliśmy się  wraz z serwisantem aby omówić problem i ustalić sposób na jego rozwiązanie. Zwiększyliśmy swoją czujność a także współpracujemy z ochroną i punktem obsługi klienta aby czas oczekiwania na obsługę serwisową był jak najkrótszy.  Jednocześnie - przepraszamy za sytuację jaka miała miejsce i wierzymy, że był to jednorazowy incydent.

z szacunkiem 

Adam
Lider Sklepu 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

11/02/2018

MIKOŁAJ (Polska)

Zwrot zakupionych niedawno i nieużywanych nigdy gogli okazał się niemożliwy, bo "system nie działa". Ale żeby kupić nowe towary to system działa. Po dwóch tygodniach nadal "system nie działa" i zwrotów się nie przyjmuje.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Panie Mikołaju 

bardzo nam przykro, że wizyta nie była satysfakcjonująca i na pewno zbadamy sytuację, co mogło być powodem trudności ze zwrotem produktu. Nie jest to standardem w naszym sklepie, zatem zapraszam do nas aby doprowadzić transakcję zwrotu do końca. W prywatnej konwersacji bede prosił o więcej szczególów związanych z rozczarowującą wizytą. 

pozdrawiam

Lider Sklepu
Adam

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd