Sortuj według :
Trochę zadowolony

02/06/2018

Klient (Polska)

Było by miło gdyby pracownicy zajęli się obsługiwaniem klientów zamiast bezcelowym bieganiem po sklepie i stwarzaniem wrażenia zapracowanych! Kolejka przy kasach do połowy sklepu a kasa czynna tylko jedna mimo, że za kasami trzy osoby "obsługujące"...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

06/05/2018

Michał (Polska)

Pan z obsługi obrażony ze przyjechaliśmy na zakupy nie miał czasu a musiał z nami rozmawiać
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam Państwa 

Nie tylko z przykrością , ale też ze zdumieniem czytam informację o sytuacji jaka państwa spotkała w naszym sklepie. Zapewniam, nasz zespół bardzo wiele energii wkłada w pomoc każdemu z naszych gości,  wręcz zwykle  jesteśmy  doceniani za postawe wobec klientów,  a taka sytuacja jest poważną rysą na naszym honorze.  Przepraszam państwa za to niedopuszczalne doświadczenie i gwarantuję, że na spotkaniu ekipy będziemy  ten temat poruszać, aby więcej się nie powtórzyły 

Adam
Lider Sklepu Decathlon Poczesna 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/05/2018

Aneta (Polska)

Pokonaliśmy kilkadziesiąt kilometrów w celu zakupu fotelika na rower....na stronie informacja, że foteliki wybrane przez nas do porównania są dostępne. Na miejscu okazało się, że fotelików nie ma....do tego szybkość obsługi na kasie pozostawia wiele do życzenia...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam Państwa 

Z przykrością czytam informację o sytuacji jaka Państwa spotkała. Szczególnie jeśli chodzi o dostepnośc produktów  i zgodność ze stanami on-line. To element który jest bardzo wazny dla naszego zespołu. Pozostaje mi więc przeprosić za rozczarowanie jakiego państwo doznali i zapewnić, że pracujemy nad najwyższym poziomem zgodności i dostępności produktów. Jeśli chodzi o szybkośc obsługi - informację przekazałem członkom zespołu, myślę, że ich decyzje pozytywnie wpłynął na Państwa odczucia podczas kolejnej wizyty w naszym sklepie.

Adam
Lider sklepu Decathlon Poczesna 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

23/04/2018

JACEK (Polska)

Zbyt długo okres oczekiwania na serwis roweru.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękuję za opinię nt naszego serwisu. Jest mi przykro, że zawiedliśmy pana oczekiwania. Rozmawiałem z Patrykiem - naszym serwisantem i zapewniam, że nie ma złej woli z naszej strony jesli chodzi o terminy realizacji zleceń serwisowych. Patryk - nasz serwisant - potwierdził, że stara się podawać jak najbardziej realistyczne terminy realizacji oraz byc w kontakcie z każdym zleceniodawcą. Prosimy aby  mieć na uwadze, że w momencie gdy rusza sezon rowerowy - terminy są mocno uzależnione od ilości pojawiających się zleceń.  Nie zmienia to faktu, że staramy sie aby realizować zlecenia tak szybko jak to możliwe. 

Adam
Lider Sklepu 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd