Sortuj według :
Niezadowolony

01/08/2018

Mirosław (Polska)

Zarysowany samochod na parkingu i brak sprawcy z kamer. Tyle tylko ze mi nie pozwolono zobaczyć...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

10/07/2018

Adam (Polska)

Niska kultura osób obsługujących reklamacje. Pani, która do mnie zadzwoniła przy próbie dyskusji zwyczajnie odłożyła słuchawkę... brak szacunku dla klienta.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

24/06/2018

modzelewski (Polska)

niemili pracownicy
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Panu!

Bardzo dziękuję za pozostawienie opini. Czy mogłabym prosić o napisanie szerszego komentarza?
Co dokładnie było powodem niezadowolenia?
Na jakim dziale i w jaki sposób obsługa była niemiła? 
To dla nas bardzo ważne, gdyż w Decathlon Piaseczno bardzo zwracamy uwagę na kontak z naszymi klientami.

MONIKA DECATHLON PIASECZNO

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/06/2018

Janusz (Polska)

Znalazłem produkt na stronie internetowej Decathlonu, sprawdziłem, że jest dostępny w tym sklepie, ale na miejscu od obsługi usłyszałem: nie ma! Zacząłem sam szukać po półkach i go znalazłem. Obsługa kompletnie nie wie co jest w sklepie i gdzie co leży. W układzie produktów panuje bałagan.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

30/05/2018

kamila (Polska)

dział rowery kompletnie nie pomocny. brak pomocy i obslugi
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

25/05/2018

Daria (Polska)

tragiczne ceny, nie czulam sie komfortowo
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Czy może Pani napisać coś więcej? Co dokładnie było powodem tego że nie czuła się Pani u nas dobrze? To bardzo ważne dla nas abyśmy mogli w przyszlości poprawić to co nie podoba się naszym klientom i sprawić aby czas spędzony w naszym sklepie był przyjemnością.
Na którym asortymencie uważa Pani że mamy "tragiczne" ceny? Jakiś przykład?

MONIKA DECATHLON PIASECZNO

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

11/05/2018

agnieszka (Polska)

to byl koszmar! sprobujcie cos u siebie zalatwic. polecam cichego klienta. nigdy do was nie wroce. nic niedziala. ludzie niemili. system jak sprzed lat
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry Pani Agnieszko!

Czy może Pani napisać bardziej szczegółowo co było powodem Pani niezadowolenia z wizyty w naszym sklepie?
O jaki system chodzi? W jakim dniu była Pani u nas, bo w niedzielę sklep był nieczynny. Będę wdzięczna za bardziej szczegółowy komentarz abyśmy mogli poprawić to co nie działa i sprawić aby każda kolejna wizyta była już tylko pozytywnym doświadczeniem. Pozdrawiam!

MONIKA DECATHLON PIASECZNO

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

26/03/2018

Jolanta (Polska)

Wybrałam z półki przecenione dwie bluzy, każda po circa 20 PLN, a zapłaciłam po 50 PLN za każdą
Nie zauważyłam tego przy kasie, tylko dopiero w domu. Jakoś mnie zakupy zmęczyły, bo tak naprawdę nie znalazłam tego, czego szukałam
Mam nauczkę na przyszłość.
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

20/03/2018

Margareti (Polska)

Okres zimowy, brak termo bielizny, kurtek zimowych, sprzetu snowboard.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Antoni!

W Decathlon Piaseczno, tak jak w innych naszych sklepach pełną ofertę sprzętu do sportów zimowych prezentujemy między październikiem - lutym.
W marcu tak jak większość sklepów prezentujemy już kolekcje wiosenną. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
MONIKA DECATHLON PIASECZNO

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

10/03/2018

Adi (Polska)

Jadę kupić łyżwy dla całej rodziny na początku marca. W sklepie w Piasecznie brak, bo jak stwierdził pracownik jest już sezon letni. Odsyła mnie na ostrobramską gdzie są ponoć jeszcze 4 pary u nie zostały jeszcze wywiezione do magazynu. Na miejscu okazuje si że nie ma towaru mimo że w komputerze są. Na koniec wyszło że z całej rodziny tylko łyżwy ma córka, a reszt ma czekać do października przyszłego roku. Ciekawe kto tak wymyślił, że w zimie wywodzi się sprzęt do sportów zimowych do magazynu?
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd