90% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1972 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

11/05/2019

Krzysztof (Polska)

Zniikoma ilosc markowych butow. Przestawienie asortymentu w sklepie spowodowalo brak checi zakupow
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry!Bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii.Zmiany ustawienia działów są podyktowane dostosowaniem do sezonu lub potencjałem danego sportu w regionie.Stąd również zmiany w naszym sklepie.Mały wybór produktów markowych dlatego,że mamy coraz większy wybór produktów naszych marek,produkowanych przez nas do odpowiedniego sportu i testowanych przez osoby uprawiające ten sport.Chcemy w ten sposób umożliwiać uprawianie sportu osobom zarówno początkującym jak i zaawansowanym.Zachęcam do przetestowania produktów naszych marek,które są tworzone z pasją do sportu.Pozdrawiam serdecznie 

Agata

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

13/04/2019

katarzyna (Polska)

brak firmy nike
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry!Dziękujemy za opinię,jednak nie jest ona do końca zrozumiała.Dleczego ocena ogólna 1 skoro brak gwizdek tylko przy wyborze produktów.Pozdrawiam serdecznie 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

03/04/2019

Marcin (Polska)

21 marca zarezerwowałem przez Internet rower. Był dostępny ale po 2-óch godzinach dostałem odwołanie rezerwacji z powodu niedostępności towaru. Nawet bym zrozumiał, zdarza się błąd systemu itp.
Ale tego ze prawie 2 tygodnie Decathlon nie potrafi odblokować mi pieniędzy które zablokował na moim koncie nie potrafię zrozumieć.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry! Rozumiem Pana niezadowolenie,bardzo przepraszamy za pomyłkę w systemie ,która spowodowała problem.Jeżeli chodzi o blokadę środków na koncie to nie Decathlon blokuje pieniądze tylko bank.Dlatego nie mamy wpływu na czas odblokawnia środków,jesli nie nastapił w ciągu 7 dni nalezy skontaktować się z bankiem.W razie pytań lub jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

Agata

Marcin nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/03/2019

Bertold (Polska)

Wybrałem się, żeby obejrzeć i kupić akcesoria rowerowe. Dział rowerowy jak po huraganie - puse półki, wielu produktów nie ma (chociaż na stronioe widać dostępność np. 24 sztuk). Straciłem czas na dojazd, pojechałem do innego sklepu na Ursynów. Żenada
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry!Bardzo dziękujemy za opinię.Jest nam niezmiernie przykro,że nie znalazł Pan tego po co Pan przyjechał.Na stronie decathlon.pl informujemy,że stan faktyczny produktu  w sklepie należy potwierdzić.
Jesteśmy w trakcie przygotowań do sezonu i niektóre produkty dopiero zaczynają do nas dojeżdżać.Dołożymy wszelkich starań żeby takie sytuacje nie miały miejsca i kolejna Pana wizyta była przyjemnym doświadczeniem.W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.Pozdrawiam serdecznie 
Agata

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

02/09/2018

anna (Polska)

wiecej milszej obslugi i bardziej kompetentnej!!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie
Pani Anno przykro mi, że wizyta w naszym sklepie nie była taką jaką być powinna. Bede wdzięczny jeśli zechce Pani podzielić się ze mną zastaną przez Panią sytuacją. Jeżeli zdecyduje się Pani na kontakt proszę o wiadomość email pod adresem maciej.krochmal@decathlon.com każda taka informacja pomoże mi oraz mojej ekipie stawać się coraz lepszymi w naszej pracy.
Dziękuję za pozostawienie opinii
Pozdrawiam

Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Mikołów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

01/08/2018

Mirosław (Polska)

Zarysowany samochod na parkingu i brak sprawcy z kamer. Tyle tylko ze mi nie pozwolono zobaczyć...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

10/07/2018

Adam (Polska)

Niska kultura osób obsługujących reklamacje. Pani, która do mnie zadzwoniła przy próbie dyskusji zwyczajnie odłożyła słuchawkę... brak szacunku dla klienta.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

24/06/2018

modzelewski (Polska)

niemili pracownicy
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Panu!

Bardzo dziękuję za pozostawienie opini. Czy mogłabym prosić o napisanie szerszego komentarza?
Co dokładnie było powodem niezadowolenia?
Na jakim dziale i w jaki sposób obsługa była niemiła? 
To dla nas bardzo ważne, gdyż w Decathlon Piaseczno bardzo zwracamy uwagę na kontak z naszymi klientami.

MONIKA DECATHLON PIASECZNO

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/06/2018

Janusz (Polska)

Znalazłem produkt na stronie internetowej Decathlonu, sprawdziłem, że jest dostępny w tym sklepie, ale na miejscu od obsługi usłyszałem: nie ma! Zacząłem sam szukać po półkach i go znalazłem. Obsługa kompletnie nie wie co jest w sklepie i gdzie co leży. W układzie produktów panuje bałagan.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

30/05/2018

kamila (Polska)

dział rowery kompletnie nie pomocny. brak pomocy i obslugi
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd