89% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1395 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

12/10/2018

Andrzej (Polska)

na calym pietrze byl tylko jeden czlowiek z obslugi i nie z tego dzialu. produkt byl w internecie, w systemie sklepu 1 sztuka a w realu nic nie bylo.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam
Panie Andrzeju, żałuję że wizyta w sklepie nie spełniła Pana oczekiwań. Jeżeli zechce Pan podzielić się tym czego Pan poszukiwał postaram się pomóc. Proszę o kontakt mailowy pod adresem maciej.krochmal@decathlon.com
Pozostaję do dyspozycji
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Piaseczno

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

27/09/2018

Anna (Polska)

Brak towaru. Dużo pustych półek. Personelu też nie było widać.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam
Przykro mi, że wizyta w naszym sklepie nie spełniła Pani oczekiwań. Proszę o informację czego Pani poszukuje być może będę w stanie pomóc. Jeżeli zechce Pani szerzej podzielić się opinią o wizycie w sklepie to zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie

Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Piaseczno

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

14/09/2018

Michał (Polska)

Nie mogłem zakupić czepka do długich włosów dla dziewczynki - szkoda
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie
Panie Michale żałuję, że nie znalazł Pan poszukiwanego produktu. W naszej ofercie jest jeden model który posiada więcej miejsca na włosy jednak jest to czepek dla osób dorosłych i nie wiem, czy rozmiar będzie odpowiedni. Poniżej podsyłam link do strony decathlon.pl na której może Pan ten czepek zobaczyć, lub zapraszam do sklepu.
https://www.decathlon.pl/czepek-pywacki-brusching-dzianinowy-czarny-id_8163321.html
Gdybym mógł pomóc jestem dostępny pod mailem maciej.krochmal@decathlon.com
Pozdrawiam
Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Mikołów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

25/08/2018

PAWEŁ (Polska)

Niby wszystko ok, a jednak pozostaje spory niesmak.Jeden z największych sklepów sportowych, w 2 mln mieście, a przed nim miejsca do parkowania rowerów z tzw. "wyrwikółkami", czyli stojakiem rowerowym rodem z lat 90tych (do przypinania za 1 koło). Szanowni Państwo, mamy XXI wiek i nawet urzędnicy miejscy nauczyli się instalować stojaki rowerowe w kształcie litery U, a u Was, takie coś. WSTYD. Sprzedajecie rowery szosowe, np. model za 10 tyś. zł (920 CF B'TWIN) i zadajcie sobie pytanie, czy wstawilibyście taki rower do tego stojaka?
PS
Kończą robić "autostradę" rowerową z Mokotowa, przez pół Warszawy, prosto pod Wasz sklep. Najwyższy czas dostosować miejsca na rowery do współczesnych standardów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/08/2018

Piotr (Polska)

Brak obsługi na stoisku rowerowym dla dzieci.
Kupiłem nie wyregulowany rower do jazdy (hamulce) - instrukcja w tym temacie jest bardzo lakoniczna.
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/07/2018

Volodymyr (Polska)

Chçałem kupiç zegarek synowi na urodziny. W marzonym kolorze był tylko wystawowy. Prosiłem pracowników sklepu źeby zdejmowali i sprzedali mi ten zegarek. Odpowied taka:" Nie mamy kodu źeby zdjąć. Prosim Pana przyjechać przez 2 dni. Będą napewno w takim kolorze. Bo zawiozą na beźąco". Przyechałem przez 2 dni. Zegarków pozostało bardzo mało i nawet tego wystawowego juź nie było. Jak oceniat taku obsługu, Panowie? Rozceniam tak źe pracownicy sklepu nie są zainteresowany źeby zadowolnić klienta na zakupach.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

18/07/2018

Dariusz (Polska)

Generalnie OK. Problemem okazała się Pani przy kasie z wielkim grymasem na twarzy. Niezbyt przyjemna. Próba zrealizowania e-bonu, który otrzymałem mailem z informacja, że mogę zrealizować pokazując kartę klienta nie została przez Panią zrealizowana. Pani skwitowała krótko. Nie ma możliwości bez e-bonu w formie papierowej. Kiepski ten e-bon w takim razie. Maila niestety wyrzuciłem do kosza.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

18/07/2018

Michał (Polska)

Pracownicy niechętnie kierowali mnie we właściwą stronę sklepu.
Zakupione produkty miały tak mocno zaciśnięte śrubki, że nie dało się ich normalnie odkręcić.
Ceny są okej, ale jakość pozostawia wiele do życzenia.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

06/07/2018

Jan (Polska)

Serdecznie nie pozdrawiam pani Klaudii z działu na którym mi pomagała (czytaj jeździectwo). Zacznijmy od początku tego przykrego pobytu. A zatem, wchodząc do sklepu w Piasecznie oczekiwałem pomocy i opieki, tego że ktoś zajmie się moimi problemami i pomoże mi dobrać produkty, które zaspokoją moje potrzeby. Nic nie zwiastowało tego jak bardzo się zawiodę. Poszedłem od razu na dział jeździectwo, bo potrzebowałem sztyblety męskie do jazdy konnej. Próbowałem zasięgnąć fachowej porady od pani Klaudii, ale najpierw gdy na nią patrzyłem to udawała ze mnie nie widzi, po prostu chciała mnie zbyć. Kiedy do niej podszedłem, bardzo opryskliwie , wręcz z łaską zapytała "W czym pomóc?" Powiedziałem że potrzebuje sztybletów, a ona pokazała mi palcem miejsce gdzie teoretycznie powinny się znajdować i odeszła W nieznanym mi kierunku. Na miejscu gdzie to powinno być był jedne wielki syf i rozgardiasz. Po 15 minutach, parując buty i przymierzając wszystko co znalazłem, samodzielnie wybrałem produkt, który w miarę mi odpowiadał. Nie rozumiem dlaczego na dziale gry zespołowe, wodzie lub chodzenie jest bajzel ale KAŻDY próbuje pomoc, jest pro kliencki i miły a a dziale jeździectwo są zawsze problemy. Chyba trzeba się trochę zastanowić nad sobą, wykonać rachunek sumienia i pomyśleć jak powinna wyglądać praca sprzedawcy. Sklep z potencjałem, na prawdę lubię tam robić zakupy ale nie w tamtym momencie gdy taka rzecz spotyka klienta.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/06/2018

Piotr (Polska)

zero zainteresowaniem klientem .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd