Sortuj według :
Trochę zadowolony

08/08/2018

Piotr (Polska)

Brak obsługi na stoisku rowerowym dla dzieci.
Kupiłem nie wyregulowany rower do jazdy (hamulce) - instrukcja w tym temacie jest bardzo lakoniczna.
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/07/2018

Volodymyr (Polska)

Chçałem kupiç zegarek synowi na urodziny. W marzonym kolorze był tylko wystawowy. Prosiłem pracowników sklepu źeby zdejmowali i sprzedali mi ten zegarek. Odpowied taka:" Nie mamy kodu źeby zdjąć. Prosim Pana przyjechać przez 2 dni. Będą napewno w takim kolorze. Bo zawiozą na beźąco". Przyechałem przez 2 dni. Zegarków pozostało bardzo mało i nawet tego wystawowego juź nie było. Jak oceniat taku obsługu, Panowie? Rozceniam tak źe pracownicy sklepu nie są zainteresowany źeby zadowolnić klienta na zakupach.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

18/07/2018

Dariusz (Polska)

Generalnie OK. Problemem okazała się Pani przy kasie z wielkim grymasem na twarzy. Niezbyt przyjemna. Próba zrealizowania e-bonu, który otrzymałem mailem z informacja, że mogę zrealizować pokazując kartę klienta nie została przez Panią zrealizowana. Pani skwitowała krótko. Nie ma możliwości bez e-bonu w formie papierowej. Kiepski ten e-bon w takim razie. Maila niestety wyrzuciłem do kosza.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

18/07/2018

Michał (Polska)

Pracownicy niechętnie kierowali mnie we właściwą stronę sklepu.
Zakupione produkty miały tak mocno zaciśnięte śrubki, że nie dało się ich normalnie odkręcić.
Ceny są okej, ale jakość pozostawia wiele do życzenia.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

06/07/2018

Jan (Polska)

Serdecznie nie pozdrawiam pani Klaudii z działu na którym mi pomagała (czytaj jeździectwo). Zacznijmy od początku tego przykrego pobytu. A zatem, wchodząc do sklepu w Piasecznie oczekiwałem pomocy i opieki, tego że ktoś zajmie się moimi problemami i pomoże mi dobrać produkty, które zaspokoją moje potrzeby. Nic nie zwiastowało tego jak bardzo się zawiodę. Poszedłem od razu na dział jeździectwo, bo potrzebowałem sztyblety męskie do jazdy konnej. Próbowałem zasięgnąć fachowej porady od pani Klaudii, ale najpierw gdy na nią patrzyłem to udawała ze mnie nie widzi, po prostu chciała mnie zbyć. Kiedy do niej podszedłem, bardzo opryskliwie , wręcz z łaską zapytała "W czym pomóc?" Powiedziałem że potrzebuje sztybletów, a ona pokazała mi palcem miejsce gdzie teoretycznie powinny się znajdować i odeszła W nieznanym mi kierunku. Na miejscu gdzie to powinno być był jedne wielki syf i rozgardiasz. Po 15 minutach, parując buty i przymierzając wszystko co znalazłem, samodzielnie wybrałem produkt, który w miarę mi odpowiadał. Nie rozumiem dlaczego na dziale gry zespołowe, wodzie lub chodzenie jest bajzel ale KAŻDY próbuje pomoc, jest pro kliencki i miły a a dziale jeździectwo są zawsze problemy. Chyba trzeba się trochę zastanowić nad sobą, wykonać rachunek sumienia i pomyśleć jak powinna wyglądać praca sprzedawcy. Sklep z potencjałem, na prawdę lubię tam robić zakupy ale nie w tamtym momencie gdy taka rzecz spotyka klienta.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/06/2018

Piotr (Polska)

zero zainteresowaniem klientem .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

02/06/2018

Maciej (Polska)

Dlaczego nie można dodawać zakupów do swojej karty nie mając jej ze sobą? Była taka możliwość kiedyś a teraz ktoś mądry usunął kasjerom możliwość wyszukiwania po nazwisku i adresie. Brawo! Powinien już nie pracować w tej firmie...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzien Dobry Panie Macieju!

Bardzo dziękuję za wystawienie opini.
Niestety to iż nie możemy już wyszukiwać klientów po nazwisku wynika z nowej
DYREKTYWY PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/680 z dnia 27.04.2016 (RODO),
która ma na celu chronić dane klientów.

Zachęcam do ściągnięcia naszej aplikacji na tel DECATHLON aby w łatwy i szybki sposób okazać kartę przy zakupach:)

Pozdrawiam!
MONIKA DECATHLON PIASECZNO

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

29/05/2018

Arkadiusz (Polska)

Czas oczekiwania na obsługę - 30 min
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/05/2018

MIROSŁAW (Polska)

Niedziałający system brak możliwości sprawdzenia dostępności produktów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry Panu!

Bardzo dziękujemy za pozostawienie opinie. Bardzo mi przykro i przepraszam że nie mógł Pan otrzymać pełnej informacji tego dnia.
Mam nadzieję że na przyszłość uda nam się znaleźć rozwiązanie na problemy techniczne.

MONIKA DECATHLON PIASECZNO

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

17/05/2018

J (Polska)

Brak kompetentnego pracownika, który zna się na hulajnogach
Brak kłódek do zabezpieczenia hulajnogi
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd