89% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1579 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

26/11/2018

agnieszka (Polska)

Plastikowo-chinskie wyroby typu Quechua (zero wyboru np. w plecakach do chodzenia po gorach), rownoczesnie drogie bez znizek dla stalych klientow...... nie idzie w dobrym kierunku, typowa globalna firma, dobrze ze pracownicy chociaz mowia po polsku.
Pozdrawiam
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękujemy za Pani opinie- każda jest dla nas cenna i pomaga nam się doskonalić.Nasze produkty są projektowane w wielu miejscach na świecie, niekoniecznie w Chinach. Dla przykładu centrum rozwoju marki Quechua mieści się w francuskich Alpach. Oferujemy kilkadziesiąt modeli plecaków i większość naszych Klientów chwali nas za duży wybór, a by odpowiadać na potrzeby wymagających użytkowników, takich jak Pani, co roku wprowadzamy nowe modele. Zachęcamy zatem do regularnego sprawdzania naszej oferty. Z pewnością ucieszy też Panią informacja, że co roku dążymy do obniżania naszych cen, a gdy je obniżamy to robimy to na stałe. Zachęcamy zatem do ponownych odwiedzin naszego sklepu już wkrótce.
Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Piaseczno

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/11/2018

DARIUSZ (Polska)

Produkt który chciałem kupić nie był dostępny, alternatywny produkt był w nie do końca idealnym rozmiarze i był stanowczo zbyt drogi
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie.
Panie Dariuszu, żałuję że wizyta w sklepie nie spełniła Pana oczekiwań jeśli jednak zechce Pan podzielić się ze mną o jaki produkt chodziło zorientuję się czy jest możliwy do zamówienia i jeśli tak to sprowadzę go dla Pana. Jeżeli znajdzie Pan czas to zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym maciej.krochmal@decathlon.com
Pozostaję do dyspozycji
Pozdrawiam

Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Piaseczno

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/10/2018

Andrzej (Polska)

na calym pietrze byl tylko jeden czlowiek z obslugi i nie z tego dzialu. produkt byl w internecie, w systemie sklepu 1 sztuka a w realu nic nie bylo.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam
Panie Andrzeju, żałuję że wizyta w sklepie nie spełniła Pana oczekiwań. Jeżeli zechce Pan podzielić się tym czego Pan poszukiwał postaram się pomóc. Proszę o kontakt mailowy pod adresem maciej.krochmal@decathlon.com
Pozostaję do dyspozycji
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Piaseczno

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

27/09/2018

Anna (Polska)

Brak towaru. Dużo pustych półek. Personelu też nie było widać.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam
Przykro mi, że wizyta w naszym sklepie nie spełniła Pani oczekiwań. Proszę o informację czego Pani poszukuje być może będę w stanie pomóc. Jeżeli zechce Pani szerzej podzielić się opinią o wizycie w sklepie to zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie

Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Piaseczno

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

14/09/2018

Michał (Polska)

Nie mogłem zakupić czepka do długich włosów dla dziewczynki - szkoda
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie
Panie Michale żałuję, że nie znalazł Pan poszukiwanego produktu. W naszej ofercie jest jeden model który posiada więcej miejsca na włosy jednak jest to czepek dla osób dorosłych i nie wiem, czy rozmiar będzie odpowiedni. Poniżej podsyłam link do strony decathlon.pl na której może Pan ten czepek zobaczyć, lub zapraszam do sklepu.
https://www.decathlon.pl/czepek-pywacki-brusching-dzianinowy-czarny-id_8163321.html
Gdybym mógł pomóc jestem dostępny pod mailem maciej.krochmal@decathlon.com
Pozdrawiam
Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Mikołów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

25/08/2018

PAWEŁ (Polska)

Niby wszystko ok, a jednak pozostaje spory niesmak.Jeden z największych sklepów sportowych, w 2 mln mieście, a przed nim miejsca do parkowania rowerów z tzw. "wyrwikółkami", czyli stojakiem rowerowym rodem z lat 90tych (do przypinania za 1 koło). Szanowni Państwo, mamy XXI wiek i nawet urzędnicy miejscy nauczyli się instalować stojaki rowerowe w kształcie litery U, a u Was, takie coś. WSTYD. Sprzedajecie rowery szosowe, np. model za 10 tyś. zł (920 CF B'TWIN) i zadajcie sobie pytanie, czy wstawilibyście taki rower do tego stojaka?
PS
Kończą robić "autostradę" rowerową z Mokotowa, przez pół Warszawy, prosto pod Wasz sklep. Najwyższy czas dostosować miejsca na rowery do współczesnych standardów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/08/2018

Piotr (Polska)

Brak obsługi na stoisku rowerowym dla dzieci.
Kupiłem nie wyregulowany rower do jazdy (hamulce) - instrukcja w tym temacie jest bardzo lakoniczna.
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

2 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/07/2018

Volodymyr (Polska)

Chçałem kupiç zegarek synowi na urodziny. W marzonym kolorze był tylko wystawowy. Prosiłem pracowników sklepu źeby zdejmowali i sprzedali mi ten zegarek. Odpowied taka:" Nie mamy kodu źeby zdjąć. Prosim Pana przyjechać przez 2 dni. Będą napewno w takim kolorze. Bo zawiozą na beźąco". Przyechałem przez 2 dni. Zegarków pozostało bardzo mało i nawet tego wystawowego juź nie było. Jak oceniat taku obsługu, Panowie? Rozceniam tak źe pracownicy sklepu nie są zainteresowany źeby zadowolnić klienta na zakupach.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

18/07/2018

Dariusz (Polska)

Generalnie OK. Problemem okazała się Pani przy kasie z wielkim grymasem na twarzy. Niezbyt przyjemna. Próba zrealizowania e-bonu, który otrzymałem mailem z informacja, że mogę zrealizować pokazując kartę klienta nie została przez Panią zrealizowana. Pani skwitowała krótko. Nie ma możliwości bez e-bonu w formie papierowej. Kiepski ten e-bon w takim razie. Maila niestety wyrzuciłem do kosza.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

18/07/2018

Michał (Polska)

Pracownicy niechętnie kierowali mnie we właściwą stronę sklepu.
Zakupione produkty miały tak mocno zaciśnięte śrubki, że nie dało się ich normalnie odkręcić.
Ceny są okej, ale jakość pozostawia wiele do życzenia.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd