Sortuj według :
Niezadowolony

05/05/2018

Adam (Polska)

słabo
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z wizyty, zachęcam do podzielenia się bardziej szczegółową opinią.

Stanisław Nagórski Dyrektor Sklepu Decathlon Przymorze

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

09/04/2018

JOANNA (Polska)

wiele produktow niedostepne brak rozmiarowki ciezko znalezcprcownika z dobra znajomoscia konkretnego dzialu ogolnie za malo pracownikow
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

08/04/2018

Piotr (Polska)

Jestem bardzo zawiedziony, ponieważ jak wcześniej pisałem jest bardzo mały wybór produktów w największych rozmiarach 3XL i 4XL. Nie rozumiem polityki firmy. Jeżeli jest tak duży popyt na te produkty to dlaczego jest tak mało. Półki powinny uginać się pod ciężarem produktów popularnych. Po duże rozmiary chodziłem do Decathlona i za to lubiłem wasz sklep ,teraz muszę szukać gdzie indziej. Szkoda. Sprawa dotyczy ubrań jeśli chodzi o buty w dużych rozmiarach to wybór jest OK.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie, na wstępie dziękuję za poświęcony czas na pozostawienie opinii na temat sklepu. Pragnę przeprosić że nie znalazł Pan tego czego szukał. Decathlon jako sklep sportowy z odzieżą i akcesoriami do uprawienia wielu roznych sportów stara się zapokajać potrzeby swoich użytkowników. Polecam na przyszłość skorzystać z oferty projekt +, zamawia Pan w sklepie i opłaca zamowienie, a za 2 dni zamówiony towar czeka na odbiór w Decathlon. Bardzo nam przykro że ocena to 1/5. Jeszcze raz przepraszam za niedogodności. 

Ze sportowym pozdrowieniem,

Natalia Wojciechowska Kierownik Punktu Obsługi Klienta

Piotr uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

24/02/2018

Adam (Polska)

przez pol godziny prosilismy sie o obsluge i niestety nikt nie byl w stanie zaprezntowac roweru. kupimy gdzie indziej
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

23/01/2018

j (Polska)

dzial wedkarski. niedotowarowany, balagan, ceny nieodpowiadajace artykulom, braki w najpopularniejszych markach. obslugi duzo jednakze niezainteresowana klientem. ceny ok, jednak warto zaplacic wiecej za duzo wiekszy szacunek u konkurencji... wrazenie obsluga sprawia jakby bawila sie w sklep, a nie byla w pracy...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

14/01/2018

rem (Polska)

brak pracownikow i smierdzi
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/07/2017

Artur (Polska)

wprowadzenie w błąd przy realizacji bonów lojalnościowych

Odpowiedź marki

Panie Arturze,

proszę o przesłanie szczegółów, sytuacji która miała miejsce.
Postaramy się wyjaśnić ten problem w najlepszy możliwy sposób.

Z góry dziękuję,
z poważaniem
Stanisław Nagórski Dyrektor Sklepu Decathlon Przymorze

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/07/2017

Agnieszka (Polska)

Nikt z obsługi nie pomógł mi w znalezieniu kaloszy. Nie wiedzieli, w której alejce się znajdują.

Odpowiedź marki

Pani Agnieszko,  jest mi niezmiernie przykro za zaistniałą sytuację.
Zapewniam Panią, że zrobię wszystko co jest w moich kompetencjach, żeby taka sytuacja już nigdy się nie powtórzyła.

Z poważaniem
Stanisław Nagórski Dyrektor Sklepu Decathlon Przymorze

Agnieszka uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

09/05/2017

Marta (Polska)

Pojechaliśmy specjalnie po bluzę soft shell dla dziecka po sprawdzeniu w internecie dostępności. To był najbliższy z rozmiarem na stanie. Rano w Rumii oglądaliśmy takie bluzy i kosztowały 79.99 w internecie na stronie cena ta sama a w sklepie o 20 zł droższa, gdybym wiedziała nie wybrałabym się do tego sklepu na zakupy.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

20/01/2017

Joanna (Polska)

Jest początek ferii zimowych a w sklepie nie ma podstawowych zimowych produktów: rękawiczek dla dzieci, pozostały reszki butów zimowych dla dzieci, byle jakie czapki.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękuję za Pani opinię, upewnimy się aby podobne problemy nie występowały w przyszłości.

Z poważaniem
Stanisław Nagórski Dyrektor Sklepu Decathlon Przymorze

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd