91% zadowolonych użytkowników

Oparte na 977 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

13/06/2018

jerzy (Polska)

kasjer nie poprosil o karte klienta
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie, dziękuję za podzielenie się z nami Pańską opinią.
Przykro mi, że tak negatywnie odebrał Pan zakupy w naszym sklepie, mam nadzieję że w przyszłości lepiej spełnimy Pańskie oczekiwania.

Stanisław Nagórski Dyrektor Sklepu Decathlon Przymorze

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/05/2018

Benedykt (Polska)

personal nie traktuje klienta poważnie. Jest to smutne .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękujemy za Pana komentarz, jest on dla nas bardzo ważny. Jednocześnie jest mi bardzo przykro, że zakupy w naszym sklepie nie spełniły Pańskich oczekiwań co do obsługi przez naszych pasjonatów sportu. Pragniemy wciąż udoskonalać nasz kontakt z klientami. Jeżeli chciałby się Pan podzielić konkretnymi spostrzeżeniami zapraszam do kontaktu.

Natalia Walukiewicz
Lider Sportów Sezonowych

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

25/05/2018

Damian (Polska)

chamscy ochraniarze zabraniają korzystania ze sprzętu przeznaczonego do testowania mimo właściwego korzystania oraz prześladowywania przez ochraniacza bez żadnego powodu.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękuję za Pańską opinię. Staramy się aby strefy testowe naszego sklepu były bezpieczne, a użytkowanie w nich sprzętów przyjemne i użyteczne. Jeżeli chciałby się Pan podzielić konkretnymi spostrzeżeniami co do zakresu komunikacji naszych agentów ochrony, zapraszam do kontaktu mailowego.

Natalia Walukiewicz
Lider Sportów Sezonowych

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

05/05/2018

Adam (Polska)

słabo
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z wizyty, zachęcam do podzielenia się bardziej szczegółową opinią.

Stanisław Nagórski Dyrektor Sklepu Decathlon Przymorze

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

09/04/2018

gall (Polska)

wiele produktow niedostepne brak rozmiarowki ciezko znalezcprcownika z dobra znajomoscia konkretnego dzialu ogolnie za malo pracownikow
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

08/04/2018

Piotr (Polska)

Jestem bardzo zawiedziony, ponieważ jak wcześniej pisałem jest bardzo mały wybór produktów w największych rozmiarach 3XL i 4XL. Nie rozumiem polityki firmy. Jeżeli jest tak duży popyt na te produkty to dlaczego jest tak mało. Półki powinny uginać się pod ciężarem produktów popularnych. Po duże rozmiary chodziłem do Decathlona i za to lubiłem wasz sklep ,teraz muszę szukać gdzie indziej. Szkoda. Sprawa dotyczy ubrań jeśli chodzi o buty w dużych rozmiarach to wybór jest OK.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie, na wstępie dziękuję za poświęcony czas na pozostawienie opinii na temat sklepu. Pragnę przeprosić że nie znalazł Pan tego czego szukał. Decathlon jako sklep sportowy z odzieżą i akcesoriami do uprawienia wielu roznych sportów stara się zapokajać potrzeby swoich użytkowników. Polecam na przyszłość skorzystać z oferty projekt +, zamawia Pan w sklepie i opłaca zamowienie, a za 2 dni zamówiony towar czeka na odbiór w Decathlon. Bardzo nam przykro że ocena to 1/5. Jeszcze raz przepraszam za niedogodności. 

Ze sportowym pozdrowieniem,

Natalia Wojciechowska Kierownik Punktu Obsługi Klienta

Piotr uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

24/02/2018

Adam (Polska)

przez pol godziny prosilismy sie o obsluge i niestety nikt nie byl w stanie zaprezntowac roweru. kupimy gdzie indziej
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

23/01/2018

z (Polska)

dzial wedkarski. niedotowarowany, balagan, ceny nieodpowiadajace artykulom, braki w najpopularniejszych markach. obslugi duzo jednakze niezainteresowana klientem. ceny ok, jednak warto zaplacic wiecej za duzo wiekszy szacunek u konkurencji... wrazenie obsluga sprawia jakby bawila sie w sklep, a nie byla w pracy...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

14/01/2018

rem (Polska)

brak pracownikow i smierdzi
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/07/2017

Artur (Polska)

wprowadzenie w błąd przy realizacji bonów lojalnościowych

Odpowiedź marki

Panie Arturze,

proszę o przesłanie szczegółów, sytuacji która miała miejsce.
Postaramy się wyjaśnić ten problem w najlepszy możliwy sposób.

Z góry dziękuję,
z poważaniem
Stanisław Nagórski Dyrektor Sklepu Decathlon Przymorze

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd