91% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1242 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

31/01/2019

Monika (Polska)

Nakładki antypoślizgowe na buty do chodzenia po śniegu. Jutro dokonam zwrotu w sklepie. To jakieś nieporozumienie, żeby kolce wypadały w połowie buta (tylne kolce). I proszę nie mówić, że tak ma być i to jest prawidłowo. Poszłam do konkurencji i kupiłam takie jak powinny być, kolce wypadają we właściwym miejscu - pod piętą. AAA, chyba, że te Wasze są dla kobiet chodzących w szpilkach po górskich dolinach pełnych śniegu...

Odpowiedź marki

Dzień dobry. Na wstępie przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi na Pani opinię, ale prawdopodobnie z powodów systemowych odpowiedź nie dotarła. Dziękujemy za Pani recenzję i poświęcony czas. Jest to dla nas bardzo ważne, aby wciąż ulepszać naszą ofertę. Żałujemy, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Nakładki te są skonstruowane tak, aby tylnia część wypadała bliżej środka podeszwy, co jak Pani zauważyła, różni się od tego typu asortymentu dostępnego na rynku. Nie jest to wada produktu, jednak nie będą one odpowiednie dla wszystkich użytkowników do danego rodzaju obuwia turystycznego. Proszę przy okazji zwrócić uwagę na tabelę rozmiarów (S = 36 - 38 / M = 38 - 40 / L = 41 - 44 / XL = 45 - 48). Może problem mógł polegać na błędnym doborze.
Gdyby miała Pani jakieś pytania nt. oferty, pracownicy działu turystycznego służą pomocą.
Dodam jeszcze tylko, że napisała Pani opinię dotyczącą obsługi sklepu w Decathlon Przymorze. Zachęcam do napisania opinii o produkcie na naszej stronie internetowej decathlon.com.

Pozdrawiam,
Jarosław

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

19/01/2019

Piotr (Polska)

Witam. Druga wizyta w krótkim czasie potwierdziła, że jakość obsługi na Przymorzu jest poniżej moich oczekiwań. W obu przypadkach kasjerzy nie powitali i nie pożegnali mnie. Za pierwszym razem kasjerka rozmawiała z koleżanką z pracy, która kupowała wodę. Terminale płatnicze słabo działały, więc był temat do rozmowy. Gdy nadeszła moja kolej kasjerka nabijała moje artykuły nadal konwesując z koleżanką. Przykęła płatmość i ani me, ani be, ani kukuryku. Ostatnio kasjer rejestrował na kasie zakupy. Zapłaciłem i otrzymałem paragon. Kasjer zszedł z kasy bez słowa. Nie byłem zadowolony z takiego potraktowania, więc zapytałem, „czy to wszystko”. Oczekiwałem „dziękuję i do widzenia”. Natomiast kasjerka z kasy obok zapytała-„czy otrzymał Pan paragon”? Odpowiedziałem, że tak. „W takim razie, to już wszystko”.
Słabo to wygląda.

Ponadto:
-brak na półce maści na obtarcia (została tylko 1 tubka). Musiałem kupić wazelinę
-brak na półce dekstrozy Isostar
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,
dziękuję za Pański komentarz, jest nam bardzo przykro, że nie poczuł się Pan wystarczająco dobrze w naszym sklepie. Wciąż szkolimy naszą ekipę z obsługi klienta i staramy się sprostać Państwa wymaganiom

Natalia Walukiewicz
Lider Sportów Sezonowych

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

02/09/2018

Jolanta (Polska)

Zbyt czeste zmiany polozenia towaru powoduja ze nawet pracownicy maja problem z jego znalezieniem. Poczatek roku szkolnego a tu takie braki w zatowarowaniu. Brak bialych koszulek oddychajacych, brak czerwonych spodenek dla dziewczynek, brak sportowych biustonoszy. To sa szkolne standardy od lat. Co roku bez problemu kupowalysmy to co bylo potrzebne. W tym roku wyszlysmy rozczarowane. Kupilysmy tylko jedna rzecz.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Odpowiedź marki

Witam,

dziękuję za informację. 
Jest nam bardzo przykro, że nie zdołała Pani dokonać w naszym sklepie wyczerpujących potrzeby zakupów. Na nasze usprawiedliwienie dodam tylko, że nie zawsze mamy wpływ na stany magazynowe Decathlon, a w tym roku z takowymi się zmagamy. Jeżeli chciałaby Pani abyśmy poszukali dla Pani brakujących produktów w innych sklepach proszę o informację mailową. Jeżeli będziemy w stanie znaleźć potrzebne dla Pani produkty na pewno to uczynimy.

Co do zmian w ułożeniu sklepu, dążymy do tego, by mimo zmieniających się sezonów nie zmieniać ułożenia sektorów sklepu. Takie zmiany są tymczasowe i obiecujemy, że roszady będziemy ograniczać do minimum w przyszłości.

Natalia Walukiewicz
Lider Sportów Sezonowych
natalia.walukiewicz@decathlon.com

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

17/07/2018

dominika (Polska)

kasjerka zachowywala sie jakby mnie nie bylo
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

21/05/2018

Hanna (Polska)

Fatalna obsługa przy kasie. Pani po zainkasowaniu należności nie pofatygowała się nawet, żeby złożyć i podać zakupiony towar.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękujemy za Pani spostrzeżenia, są dla nas bardzo ważne, gdyż ciągle chcemy zmieniać się na lepsze.
Proces obsługi klientów przy kasie jest wciąż udoskonalany, dlatego mam głęboką nadzieję, że następne Pani zakupy przebiegną w miłej atmosferze od początku do końca. 

Natalia Walukiewicz
Lider Sportów Sezonowych

Hanna uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

26/04/2018

Ewa (Polska)

od 11 dni oczekuje na realizacje zamowienia rower BTWIN Elops 100
i nie wiem kiedy zamowienie bedzie zrealizowane/ rower jedzie ze Słupska
Organizacja pozostawia wiele do zyczenia, duzo pracy aby uleglo to na lepsze
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

21/01/2018

Paulina (Polska)

Braki produktów, porwane metki z rozmiarami, produkty wiszące w nieswoich miejscach
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

16/01/2018

Patryk (Polska)

Niekompetentna obsługa stojąc przed regałem z bielizną termiczną dla dzieci poinformowała, że brakuje rozmiarów spodni powyżej 4YO. Wystarczyło się rozejrzeć, żeby znaleźć koło setki par.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

25/11/2017

JOANNA (Polska)

Bardzo wszystko jest rozrzucone po sklepie męskie działy mogłyby być po jednej stronie damskie po drugiej(polityka decathlonow) , inaczej chcesz czy nie masz czas czy nie biegasz po sklepie tam i spowrotem że zmęczonymi dziećmi robiąc przy tym kilometrowke jak na polmaratonie , nie ma dostępu do wody na sklepie ,pracownicy nie są zorientowani gdzie jest asortyment i co w nim jest ,nie potrafią wskazać dokładnie miejsca konkretnych produktów, spędziłam tam ponad 2 godziny a i tak nie kupiłam potrzebnych rzeczy byłam zmuszona dokończyć zakupy w jakimś innym markecie . Dział junior to samo .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry Pani Joanno,
na wstępie chciałbym podziękować za szczerą ocenę naszego sklepu.
Codziennie staramy się polepszać jakość obsługi, a dzięki Pani komentarzowi
mamy konkretny odzew, że jeszcze wiele w tym temacie mamy do zrobienia.

Decathlon jest sklepem sportowym i od tego filaru wyszliśmy tworząc naszą
ekspozycję i układ sklepu. Sklep podzielony jest na konkretne sporty tak aby 
osoba uprawiająca bieganie mogła znaleźć wszystkie ubrania, buty i urządzenia
do tej dyscypliny w jednym miejscu, dopiero tam dział dzieli się na męski, damski 
i ewentualnie dziecięcy.

Przepraszam jeśli nasi pracownicy nie okazali się pomocni, bardzo mocno nad 
tym pracujemy aby klient znajdował się w centrum naszego zainteresowania podczas
codziennej pracy, postaramy się położyć na to jeszcze większy nacisk.

Uwaga dotycząca wody jest równie trafna.

Dziękuję jeszcze raz za opinię, dołożymy wszelkich starań aby przy najbliższej
wizycie obsługa spełniała Pani oczekiwania.

Pozdrawiam Serdecznie
Mariusz

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

26/10/2017

Lukasz (Polska)

Produkt strasznie pachnie plastikiem z Chin
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd