30/01/2019
Patrycja (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
Dziękujemy za wyrażenie opinii i przepraszamy, że jakość obsługi znacznie obniżyła Pani ogólny komfort zakupów. Pragnę zapewnić, że otrzymana od Pani informacja o powolnej pracy obsługi zostanie przekazana bezpośrednio do naszych pracowników.
Jako że satysfakcja naszych klientów jest dla nas niezmiernie ważna, bylibyśmy bardzo wdzięczni, gdyby opisała nam Pani bardziej szczegółowo okoliczności, które wywołały u Pani niezadowolenie. Zapraszamy do kontaktu w celu wyjaśnienia sytuacji.
Mamy nadzieję, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie należała do bardziej udanych.
Serdecznie pozdrawiam,
Piotr
Patrycja nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
22/12/2018
barbara (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
Dziękujemy za wystawioną opinię i przepraszamy, że spotkała Panią opisana sytuacja. Czy moglibyśmy prosić o bardziej szczegółowe informacje dotyczące zamówienia oraz produktu, którego nie zastała Pani w naszym sklepie? Moglibyśmy wówczas sprawdzić w systemie z czego wynikła wspomniana pomyłka i dopilnowalibyśmy, aby nigdy więcej się nie zdarzyła.
Bardzo nam przykro, że tym razem nie stanęliśmy na wysokości zadania. Mamy jednak nadzieję, że dostaniemy od Pani jeszcze jedną szansę i kolejne zakupy w naszym sklepie będą zdecydowanie bardziej udane.
Serdecznie pozdrawiam,
Piotr
barbara nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
13/12/2018
Jarek (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
Dziękujemy za pozostawienie opinii i przepraszamy za zaistniałą sytuację. Przykro nam, że nie zapewniliśmy optymalnej obstawy na kasie, która z pewnością podniosłaby komfort Pana zakupów. Przesłane przez Pana uwagi przekażemy do zarządców naszego sklepu i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby nie dopuszczać do podobnych sytuacji w przyszłości.
W nawiązaniu do kas samoobsługowych: czy mógłby Pan opisać w czym leżał problem i dlaczego nie mógł Pan dokonać zakupu? Satysfakcja klientów jest dla nas priorytetem, dlatego będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Pozwoli nam ona wyeliminować wszystkie napotkane usterki, a tym samym ulepszyć wykorzystywane przez nas systemy.
Serdecznie pozdrawiam,
Piotr
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
20/10/2018
Jarosław (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
Dziękujemy za wyrażenie opinii i jednocześnie przepraszamy, że jakość obsługi nie spełniła Pana oczekiwań. W trosce o komfort naszych klientów chcielibyśmy zapytać o szczegóły przedstawionej przez Pana sytuacji. Gruntowna analiza opisanego problemu z pewnością pomoże nam uniknąć podobnych incydentów w przyszłości. Cieszymy się jednak, że personel z serwisu rowerowego stanął na wysokości zadania, wykazując się kompetencją i zaangażowaniem.
Jesteśmy Panu wdzięczni za konstruktywną krytykę. Weźmiemy do serca zarówno negatywną jak i pozytywną informację zwrotną. Mamy nadzieję, że jakość obsługi i napotkany problem nie zniechęci Pana do kolejnych odwiedzin w naszym sklepie.
Serdecznie pozdrawiam,
Piotr
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
01/08/2018
Cezary (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękujemy za wystawioną opinię. Serdecznie przepraszam, ża zaistniałą sytuację, w żadnym wypadku nie jest to celowe wykorzystywanie nieuwagi Klientów czy też "zakrojona akcja", testujemy różne systemy komputerowe, stąd mógł wyniknąć problem. Błędy wspomnianego systemu nie wpływają w żaden sposób na korzyść sklepu, i właśnie dzięki opiniom, które dostajemy od Klientów, wiemy, nad czym powinniśmy popracować. Chcemy, aby każdy, kto odwiedza Nasz sklep, wychodził zadowolony! Z pewnością problem zostanie usunięty.
Pozdrawiam,
Martyna
2 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
16/07/2018
OLAF (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękujemy za wystawioną opinię. Czy mógłby Pan napisać coś więcej, odnośnie ostatnich zakupów w Decathlon? Skąd tak niska ocena? Dokładamy wszelkich starań, aby wizyta w naszym sklepie zawsze była wspaniałym doświadczeniem, Pana sugestie na pewno Nam w tym pomogą.
Pozdrawiam,
Martyna
1 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
22/04/2018
Jerzy (Polska)
5 zainteresowanych osob usłyszało by bez glosników...
glowa nas bolała po 5 minutach...
masakra !!!!!!!!!
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękujemy za wystawioną opinię. Przepraszamy za niedogodności związane z eventem kolarskim, podczas przyszłych takich wydarzeń będziemy mieli na uwadze Pana opinię i odpowiednio dostosujemy wolumen.
Pozdrawiam,
Martyna
2 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
05/04/2018
Jacek (Polska)
Po pierwsze w sklepie pomimo wiosny i ładnej pogody nie było odpowiedniego jarzma mocującego siodełko.
po otrzymaniu wskazówki by udać się do punktu serwisowego udałem się do niego.
w punkcie serwisowym otrzymałem informację, że takich mocowań nie ma i dostałem wskazówkę by pojechać do sąsiedniego sklepu rowerowego by sobie te elementy kupić ( brawo za polecanie konkurencji !!!)
Pojechałem do sklepu rowerowego gdzie otrzymałem informację, że jeden typ jarzma jest uniwersalny i go kupiłem natomiast co od zasady tego typu elementy są w "rozmiarówce" robionej tylko dla waszej firmy. Czyli drugiego mocowania siodełka nie mogłem kupić. Po przyjżeniu się mocowaniu obsługujący stwierdził, że mocowanie jest źle zamocowane ( poprawił mi je) i siodełko zostało na trwale zamocowane. Dodam, że w waszym sklepie również byłem z dwoma siodełkami by uniknąć błędu przy doborze mocowań. Pracownik serwisu oglądał oba siodełka i nie podpowiedział, że jedno z nich jest źle skręcone. Tym samym uważam, że wasi praciwnicy szczególnie serwisu powinni się jeszcze dużo nauczyć. BY otrzeć łzy kupiłem tylko leginsy córce.
2 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd