Sortuj według :
Niezadowolony

16/07/2018

OLAF (Polska)

Zakupy nie ok
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękujemy za wystawioną opinię. Czy mógłby Pan napisać coś więcej, odnośnie ostatnich zakupów w Decathlon? Skąd tak niska ocena? Dokładamy wszelkich starań, aby wizyta w naszym sklepie zawsze była wspaniałym doświadczeniem, Pana sugestie na pewno Nam w tym pomogą.

Pozdrawiam,
Martyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

22/04/2018

Jerzy (Polska)

jakis ... prowadzil konkurs kolarski i mial wzmaczniacz i darł sie do niego na cały sklep non stop
5 zainteresowanych osob usłyszało by bez glosników...
glowa nas bolała po 5 minutach...
masakra !!!!!!!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękujemy za wystawioną opinię. Przepraszamy za niedogodności związane z eventem kolarskim, podczas przyszłych takich wydarzeń będziemy mieli na uwadze Pana opinię i odpowiednio dostosujemy wolumen.

Pozdrawiam,
Martyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

05/04/2018

Jacek (Polska)

poszukiwałem mocowań siodełek do dwóch rowerów kupionych w państwa sklepie.
Po pierwsze w sklepie pomimo wiosny i ładnej pogody nie było odpowiedniego jarzma mocującego siodełko.
po otrzymaniu wskazówki by udać się do punktu serwisowego udałem się do niego.
w punkcie serwisowym otrzymałem informację, że takich mocowań nie ma i dostałem wskazówkę by pojechać do sąsiedniego sklepu rowerowego by sobie te elementy kupić ( brawo za polecanie konkurencji !!!)
Pojechałem do sklepu rowerowego gdzie otrzymałem informację, że jeden typ jarzma jest uniwersalny i go kupiłem natomiast co od zasady tego typu elementy są w "rozmiarówce" robionej tylko dla waszej firmy. Czyli drugiego mocowania siodełka nie mogłem kupić. Po przyjżeniu się mocowaniu obsługujący stwierdził, że mocowanie jest źle zamocowane ( poprawił mi je) i siodełko zostało na trwale zamocowane. Dodam, że w waszym sklepie również byłem z dwoma siodełkami by uniknąć błędu przy doborze mocowań. Pracownik serwisu oglądał oba siodełka i nie podpowiedział, że jedno z nich jest źle skręcone. Tym samym uważam, że wasi praciwnicy szczególnie serwisu powinni się jeszcze dużo nauczyć. BY otrzeć łzy kupiłem tylko leginsy córce.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd