18/02/2019
ola (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
Dziękujemy za wyrażenie opinii. Przykro nam, że nasza oferta okazała się dla Pani niewystarczająca. Powoli zaczyna do nas przyjeżdżać asortyment z nowej kolekcji, która powinna ukazać się w pełnej okazałości w przeciągu najbliższych miesięcy.
Na tę chwilę zachęcam Panią do odwiedzenia naszej strony internetowej, na której oferta produktów jest znacznie bardziej rozszerzona. Jeśli jakiś kostium kąpielowy przypadnie Pani do gustu, można go zamówić do domu, do sklepu lub do paczkomatu. Przesyłka jest w pełni darmowa, a towar otrzyma Pani w ciągu 2 dni roboczych.
Mamy nadzieję, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie należała do bardziej udanych.
Serdecznie pozdrawiam,
Piotr
ola uznał(a) tę odpowiedź za przydatną
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
29/11/2018
Grzegorz (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
Dziękujemy za wyrażenie opinii i przepraszamy, że opisana sytuacja w znaczący sposób obniżyła komfort Pana zakupów. Działy raz na jakiś czas muszą być przez nas przebudowywane z uwagi na sezonowość niektórych sportów, takich jak kemping, narciarstwo czy łyżwiarstwo. Sezon jest również ściśle związany z liczbą artykułów znajdujących się na działach takich jak nurkowanie, bieganie czy rowery, co wpływa niekiedy na konieczność redukowania alejek, a tym samym robienie opisanych przez Pana roszad.
Chcielibyśmy zapewnić, że staramy się ograniczyć liczbę zmian lokalizacji działów do minimum, kiedy jednak zajdzie taka potrzeba, gorąco zachęcamy do kontaktu z naszą obsługą, która z chęcią wskaże poszukiwaną przez Pana alejkę. Z mojej strony chciałbym zagwarantować, że Pana uwagi zostaną przekazane do kierowników wszystkich sektorów w naszym sklepie. Jesteśmy wdzięczni za konstruktywną krytykę oraz przekazane sugestie.
Serdecznie pozdrawiam,
Piotr
Grzegorz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
24/09/2018
Jerzy (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
Dziękujemy za wystawienie opinii i jednocześnie przepraszamy, że spotkała Pana opisana sytuacja. Jeśli przy określonym produkcie zabraknie kodu, osoba pracująca na kasie jest zobowiązana zadzwonić na wybrany dział, którego pracownik powinien podać kod umożliwiający dokonanie zakupu. Po Pana opinii wnioskuję, że tym razem się tak nie stało, za co najmocniej przepraszamy.
Czy mógłbym jeszcze poprosić o model skarpet, których nie udało się Panu kupić? Postaramy się dowiedzieć, dlaczego doszło do opisanej sytuacji, ponieważ mógł być to również błąd systemu, jednakże nie chciałbym wyciągać pochopnych wniosków. Zrobimy co w naszej mocy, aby nie dopuścić do podobnych problemów w przyszłości.
Serdecznie pozdrawiam,
Piotr
Jerzy uznał(a) tę odpowiedź za przydatną
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
09/05/2018
sebastian (Polska)
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
08/04/2018
Piotr (Polska)
Odnalezienie bardzo popularnego produktu jakim jest hulajnoga trójkołowa wiązało się z koniecznością obejścia całego sklepu a po drodze nie znalazłem nikogo z obsługi zeby choćby móc zapytać a była to sobota gdzie na zew. panowała ładna pogoda.
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
04/03/2018
Rafał (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
Dziękujemy za wyrażoną opinię. Jakich produktów Pana zdaniem brakowało ?
Decathlon skupia się przede wszystkim na sprzedaży swoich produktów, nie obcych marek.
Polecam również e-kioski dostępne na terenie sklepu, gdzie znajduje się poszerzona oferta.
Miłego dnia,
Sonia
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
15/02/2018
Krzysztof (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry!
Przepraszamy najmocniej za zaistniałą sytuacją, nie powinna mieć ona miejsca. Oczywiście zwrócimy Panu różnicę w kwocie, szczegóły uzgodnimy w wiadomości prywatnej.
Pozdrawiam,
Martyna
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
12/02/2018
Rafał (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
dziękujemy za wyrażoną opinię. W weekendy ruch klienta jest znacznie większy, stąd kolejka do kas, natomiast staramy się, aby komfort zakupów był jak najlepszy. Do tej pory zwiększyliśmy liczbę kas, niedługo pojawią się kolejne. Pokładamy nadzieje, że poprawi to wygodę zakupów.
Pozdrawiam,
Martyna
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
17/01/2018
Wlodzimierz (Polska)
Odpowiedź marki
Dzień dobry,
czy mógłabym Pana prosić o bardziej dokładny opis sytuacji? Jakich konretnie produktów i gdzie, nie mógł Pan dostać?
Zachęcam do skorzystania z opcji e-rezerwacji, wtedy pracownicy w sklepie od razu sprawdzają, czy dany produkt na pewno znajduje się na miejscu lub można się z nami skontaktować telefonicznie, aby potwierdzić dostępnośc produktów.
Przepraszam za zaistniałą sytuację, staramy się pracować nad tym, aby informacje na stronie były jak najbardziej aktualne.
Pozdrawiam,
Martyna
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd
24/09/2017
Grzegorz (Polska)
Czy recenzja była pomocna?
Zgłoś błąd