91% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1277 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

18/02/2019

ola (Polska)

maly wybor kostiumow kapielowych
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażenie opinii. Przykro nam, że nasza oferta okazała się dla Pani niewystarczająca. Powoli zaczyna do nas przyjeżdżać asortyment z nowej kolekcji, która powinna ukazać się w pełnej okazałości w przeciągu najbliższych miesięcy.

Na tę chwilę zachęcam Panią do odwiedzenia naszej strony internetowej, na której oferta produktów jest znacznie bardziej rozszerzona. Jeśli jakiś kostium kąpielowy przypadnie Pani do gustu, można go zamówić do domu, do sklepu lub do paczkomatu. Przesyłka jest w pełni darmowa, a towar otrzyma Pani w ciągu 2 dni roboczych. 

Mamy nadzieję, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie należała do bardziej udanych.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

ola uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

29/11/2018

Grzegorz (Polska)

Przekładanie produktów w różnie miejsca nie jest dobrym pomysłem. Robienie roszad między półkami czy regałami to głupota i odpychanie stałych klientów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażenie opinii i przepraszamy, że opisana sytuacja w znaczący sposób obniżyła komfort Pana zakupów. Działy raz na jakiś czas muszą być przez nas przebudowywane z uwagi na sezonowość niektórych sportów, takich jak kemping, narciarstwo czy łyżwiarstwo. Sezon jest również ściśle związany z liczbą artykułów znajdujących się na działach takich jak nurkowanie, bieganie czy rowery, co wpływa niekiedy na konieczność redukowania alejek, a tym samym robienie opisanych przez Pana roszad.

Chcielibyśmy zapewnić, że staramy się ograniczyć liczbę zmian lokalizacji działów do minimum, kiedy jednak zajdzie taka potrzeba, gorąco zachęcamy do kontaktu z naszą obsługą, która z chęcią wskaże poszukiwaną przez Pana alejkę. Z mojej strony chciałbym zagwarantować, że Pana uwagi zostaną przekazane do kierowników wszystkich sektorów w naszym sklepie. Jesteśmy wdzięczni za konstruktywną krytykę oraz przekazane sugestie.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Grzegorz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/09/2018

Jerzy (Polska)

Obsługa tego sklepu wystawia towar na półki, a przy kasie okazuje się, że nie można go kupić bo kodu na ten towar nie ma. 10 minut wybierałem skarpetki a potem przy kasie okazało się że nici z zakupu. Odbieram to jako panujący w tym sklepie bałagan i lekceważenie klienta.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wystawienie opinii i jednocześnie przepraszamy, że spotkała Pana opisana sytuacja. Jeśli przy określonym produkcie zabraknie kodu, osoba pracująca na kasie jest zobowiązana zadzwonić na wybrany dział, którego pracownik powinien podać kod umożliwiający dokonanie zakupu. Po Pana opinii wnioskuję, że tym razem się tak nie stało, za co najmocniej przepraszamy.

Czy mógłbym jeszcze poprosić o model skarpet, których nie udało się Panu kupić? Postaramy się dowiedzieć, dlaczego doszło do opisanej sytuacji, ponieważ mógł być to również błąd systemu, jednakże nie chciałbym wyciągać pochopnych wniosków. Zrobimy co w naszej mocy, aby nie dopuścić do podobnych problemów w przyszłości.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Jerzy uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

09/05/2018

sebastian (Polska)

przy zakupach nabilo mi towary z sasiedniego terminala .dobrze ze szybko to zauwazyilismy bo pewnie po powrocie do domu nie udaloby mi sie tego udowodnic
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/04/2018

Piotr (Polska)

Olbrzymie kolejki a do tego serwis za złożenie najprostszej hulajnogi tj. wkręcenie 4 śrub krzyzakowych chciał 10pln...
Odnalezienie bardzo popularnego produktu jakim jest hulajnoga trójkołowa wiązało się z koniecznością obejścia całego sklepu a po drodze nie znalazłem nikogo z obsługi zeby choćby móc zapytać a była to sobota gdzie na zew. panowała ładna pogoda.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/03/2018

Rafał (Polska)

Mała różnorodność towaru i Marek
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię. Jakich produktów Pana zdaniem brakowało ?
Decathlon skupia się przede wszystkim na sprzedaży swoich produktów, nie obcych marek.
Polecam również e-kioski dostępne na terenie sklepu, gdzie znajduje się poszerzona oferta.

Miłego dnia,
Sonia

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

15/02/2018

Krzysztof (Polska)

Rozczarowała mnie zmiana ceny na wyższą z dnia na dzień . Wymieniając towar na większy rozmiar musiałem zapłacić wyższą cenę.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry!

Przepraszamy najmocniej za zaistniałą sytuacją, nie powinna mieć ona miejsca. Oczywiście zwrócimy Panu różnicę w kwocie, szczegóły uzgodnimy w wiadomości prywatnej.

Pozdrawiam,
Martyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/02/2018

Rafał (Polska)

Kolejka do kasy
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękujemy za wyrażoną opinię. W weekendy ruch klienta jest znacznie większy, stąd kolejka do kas, natomiast staramy się, aby komfort zakupów był jak najlepszy. Do tej pory zwiększyliśmy liczbę kas, niedługo pojawią się kolejne. Pokładamy nadzieje, że poprawi to wygodę zakupów.

Pozdrawiam,
Martyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

17/01/2018

Wlodzimierz (Polska)

informacja na temat dostępności produktów nieaktualna w przypadku 2 różnych lokalizacji.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
czy mógłabym Pana prosić o bardziej dokładny opis sytuacji? Jakich konretnie produktów i gdzie, nie mógł Pan dostać?
Zachęcam do skorzystania z opcji e-rezerwacji, wtedy pracownicy w sklepie od razu sprawdzają, czy dany produkt na pewno znajduje się na miejscu lub można się z nami skontaktować telefonicznie, aby potwierdzić dostępnośc produktów.
Przepraszam za zaistniałą sytuację, staramy się pracować nad tym, aby informacje na stronie były jak najbardziej aktualne.

Pozdrawiam,
Martyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/09/2017

Grzegorz (Polska)

Ocena taka a nie inna z powodu,że spędziłem 10 minut przy kasie-na kupowaną piłkę dla synka kasjerka nie mogła znaleźć kodu-pomimo,że sam przyniosłem etykietkę z kodem z regału to i tak nie można było wbić (nieprawidłowy numer ?). Dodatkowo kasjerka zapytana o payback w którym Decathlon bierze udział,odpowiedziała,że pierwsze słyszy i nic nie wie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd