90% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1084 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

16/11/2018

Marcin (Polska)

wiecej ochrony niz klijentów a przy kasie trzeba było poczekać zeby któraś z pań podeszła chociaż we 3 stały i widzały ze czekam. ( żadna z kas nie obsługiwała )
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażenie opinii i przepraszamy, że spotkała Pana opisana sytuacja. Mając na uwadzę satysfakcję klientów, nie dopuszczamy do okoliczności, w których nikogo z obsługi nie ma na swoim stanowisku. Przykro nam, że podczas Pana zakupów nie stanęliśmy na wysokości zadania. Dołożymy wszelkich starań, aby nie dopuszczać do podobnych sytuacji w przyszłości.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr.

Marcin nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

1 użytkowników 3 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

09/11/2018

Przemysław (Polska)

Proszę o większy wybór towarów, kiedyś było więcej.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

04/11/2018

Łukasz (Polska)

Na plus bardzo miła obsługa przy kasie.
Natomiast rozczarował mnie brak produktów w rozmiarach XL i XXL z marki Kalenji. Czy Decathlon ma zamiar wypuścić rozmiary 3XL z marki Kalenji?
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażenie opinii i zwrócenie uwagi na brak większych rozmiarówek z marki Kalenji. W przypadku braku rozmiaru XL oraz 2XL w naszym sklepie stacjonarnym, zachęcamy do zakupu poszukiwanego artykułu przez nasz kiosk znajdujący się w sklepie lub przez stronę internetową. Dostawa do domu, do sklepu oraz do paczkomatu jest w pełni darmowa i trwa średnio 2 dni robocze.

Co do Pana pytania, w najbliższym czasie Decathlon nie planuje wypuścić produktów z rozmiarem 3XL marki Kalenji, jednak przekażę Pana sugestię do ogólnopolskich liderów tego sportu.

Jesteśmy wdzięczni za konstruktywną krytykę i zapraszamy ponownie!

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

28/10/2018

KAROL (Polska)

Pracownicy nie sa widoczni, trzeba ich szukać, brak doradztwa. Większość produktów to marka własna. Brak pełnej oferty rozmiarowej
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

25/10/2018

Grzegorz (Polska)

Nie było kurtki w kolorze jaki mnie interesuje. Kupiłem w sklepie internetowym.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażenie opinii. Przykro nam, że brak poszukiwanego artykułu wpłynął negatywnie na ogólny komfort Pana zakupów. Oferta produktów w sklepie stacjonarnym, z racji ograniczonej powierzchni, jest nieco mniejsza, niż w sklepie internetowym. Najczęściej w takiej sytuacji proponujemy zakup przez stronę internetową, jednak widzimy, że nas Pan wyprzedził, z czego się bardzo cieszymy.

Przy kolejnych zakupach gorąco zachęcamy do uprzedniego kontaktu telefonicznego, aby upewnić się, czy określony produkt znajduje się w sklepie.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Grzegorz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

20/10/2018

Mateusz (Polska)

W piątek chciałem zakupić narty wraz z butami dla żony. Żona jako początkujący narciarz nie musi mieć super sprzętu, ale po odpowiedzi sprzedawcy na pytanie:
Czy narty oferowane przez Decathlon Gdańsk maja rdzeń drewniany czy syntetyczny, uzyskałem od chwilę proszę poczekać muszę przeczytać w internecie na stronie tam jest więcej informacji.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię. Przykro nam, że jakość obsługi nie spełniła w pełni Pana oczekiwań. Osoby odpowiedzialne za określone działy są najczęściej pasjonatami sportów, którymi się zajmują oraz posiadają związane z nimi bogate doświadczenia praktyczne. Z pokorą przyznajemy, że tym razem zabrakło im wiedzy teoretycznej, będącej bardzo istotnym czynnikiem wpływającym na ogólny komfort zakupów. Cieszymy się jednak, że postanowili oni sprawdzić informację o produkcie na naszej stronie internetowej, na której znajduje się dokładna i drobiazgowa specyfikacja każdego artykułu.

Chcielibyśmy Pana zapewnić, że nasz personel zajmujący się sportami zimowymi jest w trakcie szkoleń technicznych dotyczących narciarstwa zjazdowego oraz biegowego, snowboardu, a także skitouringu. Mamy nadzieję, że napotkana sytuacja nie zniechęci Pana do ponownych odwiedzin w naszym sklepie. Jesteśmy wdzięczni za konstruktywną krytykę: zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zminimalizować napotkany przez Pana problem.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Mateusz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

02/10/2018

Marcin (Polska)

Pusto na pulkach i duza kolejka do kasy.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

16/09/2018

Maciej (Polska)

Na Polkach niewiele towaru (deskorolki, hulajnogi)
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wystawioną opinię i przepraszamy,  że napotkana sytuacja obniżyła komfort Pana zakupów. Jako że sezon letni chyli się ku końcowi, niektóre z produktów będą stopniowo wycofywane. Jeśli nie znalazł Pan poszukiwanego artykułu w naszym sklepie stacjonarnym, zapraszamy do złożenia zamówienia internetowego. Dostawa do sklepu bądź do domu jest w pełni darmowa, a zamówiony produkt przyjdzie do Pana w przeciągu 2-3 dni roboczych.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

09/09/2018

Tomasz (Polska)

Chaos w sklepie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię i jednocześnie przepraszamy, że zakupy w naszym sklepie nie spełniły w pełni Pana oczekiwań. Czy mógłby Pan opisać bardziej szczegółowo w czym wyraża się opisany chaos w sklepie? Bylibyśmy również wdzięczni za udzielenie informacji związanej ze słabą oceną jakości obsługi. Będziemy wówczas mogli przeanalizować opisaną sytuację i postarać się, aby nigdy więcej się nie wydarzyła.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

05/09/2018

Tymoteusz (Polska)

Dostępność produktów - leży. Idę, a tu same rozmiary XS, albo na innym regale - jedna bluzeczka. Akurat to, co potrzebuję, to bywa że nie ma i w rezultacie zazwyczaj kończy się na zakupach online. Poza tym podobają mi się ceny i ogólna jakość produktów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię. Przykro nam, że nie znalazł Pan odpowiedniego rozmiaru. Staramy się z całych sił dbać o odpowiedni zapas, niestety sklep stacjonarny ma to do siebie, że niektóre produkty są niedostępne lub zostały wcześniej wykupione przez klientów. Cieszymy się jednak, że korzysta Pan z naszego sklepu internetowego, który oferuje zdecydowanie więcej artykułów ze wszystkich działów.

Mamy nadzieję, że opisana sytuacja nie zaburzyła Panu ogólnego komfortu z zakupów i nie zniechęci ona Pana do ponownego odwiedzenia naszego sklepu

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Tymoteusz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd