91% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1277 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

17/02/2019

Michał (Polska)

Samoobsługa to bardzo zły pomysł. Brak osoby pomagającej. Wybór towarów ubogi. Brak osób które dodadzą (z wyłączeniem serwisu rowerowego - tutaj doskonała obsługa). Generalnie słabo i niestety gorzej. Mam nadziejet że to chwilowe.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

19/01/2019

Artur (Polska)

brak pracownika na kasach samoobslugowych! problem z nieometkowanym towarem. 19. 01.19 r. 13:00
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry,

Staramy się zawsze być do dyspozaycji klienta, jednak tym razem nie staneliśmy na wysokości zadania, za co bardzo przepraszamy. Czy mógłby Pan podopowiedzieć nam jaki towar nie miał metki? Mamy nadzieję, że następna wizyta w sklepie będzie bardziej udana. 

Pozdrawiam serdecznie,
Julia.


Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

16/01/2019

Bartosz (Polska)

Asortyment działu rowerowego niestety mocno przebrany. Brak większości rzeczy po które tak naprawde udałem się do sklepu.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry, 

W przypadku braku asortymentu na dziale warto skorzystać z kiosku PLUS znajdującego się na sklepie. Można tam zamówić dowolny produkt, którego nie ma w danym momencie z darmową dostawą do domu. Zachęcamy też do wcześniejszego zadzwonienia w celu upewnienia się, czy dany produkt jest na sklepie.
Liczymy, że następna wizyta w sklepie będzie bardziej udana. 

Pozdrawiam serdecznie,
Julia.

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

17/12/2018

Dariusz (Polska)

ok
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry, 

Cieszymy się, że wizyta w sklepie była udana. Chcielibyśmy się dowiedzieć z czego wynika tak niska ocena? 

Pozdrawiam serdecznie,
Julia 


Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

09/12/2018

Grzegorz (Polska)

Dużo półek sklepowych było pustych lub na odwrót - towar był dostępny ,ale brakowało wszędzie cenówek. Pracownicy prawie niewidoczni na sklepie, ciężko było kogoś znaleźć.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za pozostawienie opinii i przepraszamy, że spotkały Pana opisane sytuacje. W przypadku braku towaru, gorąco zachęcamy do dokonania zakupów przez kiosk znajdujący się w naszym sklepie stacjonarnym lub przez stronę internetową. W obu przypadkach przesyłka do sklepu, do domu lub do paczkomatu jest w pełni darmowa i trwa najczęściej 2 dni robocze (w okresie świątecznym może się nieco wydłużyć).

Brak cen przy produktach bierzemy na swoje barki i bijemy się za to w pierś. Staramy się na bieżąco je uzupełniać, niestety w tym przypadku nie wykonaliśmy wszystkiego na czas. W przypadku braku ceny przy produktach zachęcamy do używania czytników znajdujących się na filarach. Inną możliwością jest ściągnięcie aplikacji Decathlon, w której jest dostępny skaner RFID umożliwiający sprawdzenie ceny artykułu.

Mamy nadzieję, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie wolna od napotkanych poprzednio problemów.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Grzegorz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

03/12/2018

Grzegorz (Polska)

Brak artykułów w sklepie, pomimo informacji na stronie internetowej, że są dostępne.
Brak miejsca na odkładane rzeczy po mierzeniu w przymierzalni.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażenie opinii i przepraszamy, że spotkała Pana opisana sytuacja. Staramy się unikać rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a stanem widocznym w internecie. Pomaga nam w tym specjalnie zaprogramowany system wyłapujący omawiane różnice, jednakże w tym przypadku ze smutkiem przyznajemy, że nie stanęliśmy na wysokości zadania. Postaramy się nie dopuszczać do podobnych sytuacji w przyszłości. Bylibyśmy wdzięczni jakby napisał nam Pan, których artykułów nie było w naszym sklepie: jeśli problem dalej występuje, niezwłocznie się tym zajmiemy.

Jeśli chodzi o miejsce na odkładanie rzeczy, to strefa koszyków podzielonych na działy znajduje się na środku alejki z przymierzalniami. Aby uczynić ją bardziej widoczną, umieściliśmy tam duży napis "ZWROT TOWARÓW". Dziękujemy za sugestie!

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Grzegorz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

16/11/2018

Marcin (Polska)

wiecej ochrony niz klijentów a przy kasie trzeba było poczekać zeby któraś z pań podeszła chociaż we 3 stały i widzały ze czekam. ( żadna z kas nie obsługiwała )
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażenie opinii i przepraszamy, że spotkała Pana opisana sytuacja. Mając na uwadzę satysfakcję klientów, nie dopuszczamy do okoliczności, w których nikogo z obsługi nie ma na swoim stanowisku. Przykro nam, że podczas Pana zakupów nie stanęliśmy na wysokości zadania. Dołożymy wszelkich starań, aby nie dopuszczać do podobnych sytuacji w przyszłości.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr.

Marcin nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

1 użytkowników 3 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

09/11/2018

Przemysław (Polska)

Proszę o większy wybór towarów, kiedyś było więcej.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

04/11/2018

Łukasz (Polska)

Na plus bardzo miła obsługa przy kasie.
Natomiast rozczarował mnie brak produktów w rozmiarach XL i XXL z marki Kalenji. Czy Decathlon ma zamiar wypuścić rozmiary 3XL z marki Kalenji?
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażenie opinii i zwrócenie uwagi na brak większych rozmiarówek z marki Kalenji. W przypadku braku rozmiaru XL oraz 2XL w naszym sklepie stacjonarnym, zachęcamy do zakupu poszukiwanego artykułu przez nasz kiosk znajdujący się w sklepie lub przez stronę internetową. Dostawa do domu, do sklepu oraz do paczkomatu jest w pełni darmowa i trwa średnio 2 dni robocze.

Co do Pana pytania, w najbliższym czasie Decathlon nie planuje wypuścić produktów z rozmiarem 3XL marki Kalenji, jednak przekażę Pana sugestię do ogólnopolskich liderów tego sportu.

Jesteśmy wdzięczni za konstruktywną krytykę i zapraszamy ponownie!

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

28/10/2018

KAROL (Polska)

Pracownicy nie sa widoczni, trzeba ich szukać, brak doradztwa. Większość produktów to marka własna. Brak pełnej oferty rozmiarowej
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd