90% zadowolonych użytkowników

Oparte na 956 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

16/09/2018

Maciej (Polska)

Na Polkach niewiele towaru (deskorolki, hulajnogi)
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wystawioną opinię i przepraszamy,  że napotkana sytuacja obniżyła komfort Pana zakupów. Jako że sezon letni chyli się ku końcowi, niektóre z produktów będą stopniowo wycofywane. Jeśli nie znalazł Pan poszukiwanego artykułu w naszym sklepie stacjonarnym, zapraszamy do złożenia zamówienia internetowego. Dostawa do sklepu bądź do domu jest w pełni darmowa, a zamówiony produkt przyjdzie do Pana w przeciągu 2-3 dni roboczych.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

09/09/2018

Tomasz (Polska)

Chaos w sklepie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię i jednocześnie przepraszamy, że zakupy w naszym sklepie nie spełniły w pełni Pana oczekiwań. Czy mógłby Pan opisać bardziej szczegółowo w czym wyraża się opisany chaos w sklepie? Bylibyśmy również wdzięczni za udzielenie informacji związanej ze słabą oceną jakości obsługi. Będziemy wówczas mogli przeanalizować opisaną sytuację i postarać się, aby nigdy więcej się nie wydarzyła.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

05/09/2018

Tymoteusz (Polska)

Dostępność produktów - leży. Idę, a tu same rozmiary XS, albo na innym regale - jedna bluzeczka. Akurat to, co potrzebuję, to bywa że nie ma i w rezultacie zazwyczaj kończy się na zakupach online. Poza tym podobają mi się ceny i ogólna jakość produktów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię. Przykro nam, że nie znalazł Pan odpowiedniego rozmiaru. Staramy się z całych sił dbać o odpowiedni zapas, niestety sklep stacjonarny ma to do siebie, że niektóre produkty są niedostępne lub zostały wcześniej wykupione przez klientów. Cieszymy się jednak, że korzysta Pan z naszego sklepu internetowego, który oferuje zdecydowanie więcej artykułów ze wszystkich działów.

Mamy nadzieję, że opisana sytuacja nie zaburzyła Panu ogólnego komfortu z zakupów i nie zniechęci ona Pana do ponownego odwiedzenia naszego sklepu

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Tymoteusz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

27/08/2018

Maciej (Polska)

Asortyment odzieży na rower był mizerny.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
dziękujemy za wystawioną opinię. Czy mógłby Pan napisać, jakich produktów konkretnie brakowało danego dnia?
Zachęcam też do skorzystania z kiosków internetowych dostępnych na naszym sklepie, w których znajduje się cała oferta Decathlon, a nasi pracownicy chętnie pomogą w dokonaniu zakupu.

Pozdrawiam,
Martyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

08/08/2018

Patryk (Polska)

Ciężko znaleźć pracownika który w czymkolwiek pomoże. W trasie rozmowy z panią która miała mi pomóc ona przymierzała jakieś ubrania i rozmawiała z inną pracownicą. Obsługa na bardzo niskim poziomie!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię i zwrócenie uwagi na napotkany przez Pana problem. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, która z pewnością nie powinna się zdarzyć. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, by nigdy więcej się to nie powtórzyło.

Z opinii klientów wynika, że w większości przypadków obsługa naszego sklepu stoi na wysokim poziomie, dlatego też wierzymy, że był to jedynie pojedynczy incydent. Mamy nadzieję, że nie zniechęciło to Pana do zakupów w naszym sklepie.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

03/08/2018

Marek (Polska)

Brak produktu po który przyjechałem mimo statusu "zapas" w aplikacji decathlon.
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię i zwrócenie uwagi na niezgodność w ilości towaru w naszej aplikacji oraz w sklepie. Przepraszamy za zaistniałą sytuację: najczęściej jesteśmy w stanie w odpowiednim czasie zareagować na takie rozbieżności, niestety w tym przypadku nie zrobiliśmy tego wystarczająco szybko.

Postaramy się zminimalizować tego typu sytuacje do minimum. Następnym razem gorąco zachęcamy do uprzedniego kontaktu telefonicznego: pracownik danego działu dokładnie sprawdzi dla Pana dostępność wybranego produktu.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

01/08/2018

Katarzyna (Polska)

Skoro pani przy kasie rozmawia przez telefon ( telefon sklepowy ) to nie powinna wzywać klienta do kasy.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię, a zarazem przepraszamy, że spotkała Panią opisana sytuacja. 

Przy dużej liczbie klientów chcemy jak najszybciej ich obsłużyć, aby ich komfort z zakupów pozostał niezachwiany. W tym przypadku doprowadziło to prawdopodobnie do odwrotnego skutku, niż pierwotnie zamierzony. Zrobimy co w naszej mocy, by zminimalizować takie sytuacje w przyszłości.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Katarzyna uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

31/07/2018

Mariusz (Polska)

Brak najpopularniejszych rozmiarów L i XL, głównie dostępne są S i 2XL. Dotyczy koszulek i spodni do biegania albo na rower.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wyrażoną opinię i przepraszamy, że dostępność produktów nie spełniła Pańskich oczekiwań. W wakacje, kiedy sezon trwa w najlepsze, popularne rozmiary wyprzedają się bardzo szybko. Codziennie uzupełniamy nasz asortyment produktami, które przychodzą w dostawie.

Aby zminimalizować ryzyko braku dostępnych rozmiarów, zachęcamy do odwiedzenia naszego sklepu w dni powszednie. Gorąco polecamy również wykonanie zamówienia przez internet: oferujemy darmową dostawę do domu i możliwość zwrócenia nieużywanego towaru, który może okazać się zbyt mały, zbyt duży lub nie spełni innych oczekiwań.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

28/07/2018

Krzysztof (Polska)

Personel sprawiał wrażenie jakby przebywał w sklepie za karę
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujemy za wystawienie opinii i przepraszamy,  że obsługa nie spełniła Pana oczekiwań. Czy mógłby Pan opisać bardziej szczegółowo co nie podobało się Panu w pracy naszego personelu? Ułatwiłoby nam to zapobieganie takim sytuacjom w przyszłości.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

26/07/2018

Grzegorz (Polska)

Bardzo duży bałagan na sklepie- wiele produktów lezy na półkach bez opisu i ceny- podczas zakupów siodełka z dostępnych 8-9 modeli tylko 3 miały na półce opis z ceną.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd