Sortuj według :
Niezadowolony

01/10/2017

MARTA (Polska)

Drama obsługa na kasach...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

06/08/2017

Robert (Polska)

W sobotę godz 10 duża kolejka przy kasach dwie czynne gdy zbliżam się do kasy pan oświadcza mi ze zamyka kasę mi przed nosem i mam iść do drugiej musialem interweniować u kierownika-czki zmiany takie sytuacje zniechęcają do zakupów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

20/06/2017

Marta (Polska)

Jestem w zaawansowanej ciąży a mimo to nie byłam szybciej obsłużona, żaden kasjer (a było ich dwóch conajmniej) nie chciał zobaczyć mojej ciąży.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

12/06/2017

Adrian (Polska)

Z pewnością ostatnia wizyta w tym sklepie.

Przyjechałem do waszego serwisu na gwarancję z rowerem który ostatnio kupiłem. Jako że Pan szczerze powiedział że ma dużo pracy poprosił żebym wrócił we wtorek. Powiedziałem że żaden problem i stwierdziłem że skoro tu jestem to zrobię zakupy.

Przypiąłem rower przed sklepem a rzeczy typu nakładka na siodełko włożyłem do plecaka żeby nikt mi ich nie zakosił. Przez około pół godziny dobierałem sobie błotniki oraz wybierałem koszulki. Jako że większość koszulek w koszu które leżały było podartych to odbyłem parę kursów z sali do przymierzalni aby znaleźć pełnowartościowy produkt. Gdy udałem się do kasy i zapłaciłem za zakupy chciałem wyjść ze sklepu a jakiś starszy pan z ochrony zaczął zgrywać strażnika teksasu "zapraszam pana do mnie".

Następnie w bardzo arogancki i niemiły sposób kazał mi pokazać plecak. Gdy spytałem o co chodzi zaczął wyżywać się na mnie że z plecakiem nie wolno wchodzić i takie tam czy jestem ślepy że jest zakaz itd. Faktycznie przyznaje że nie pomyślałem wchodząc z nim na salę aczkolwiek nie rzuciło mi się w oczy miejsce aby go zostawić. Następnie zaczął grzebać mi w plecaku i kazał wyciągać z niego rzeczy. Gdy zobaczył siodełko które notabene kupiłem u was 2 tygodnie wcześniej podniósł specjalnie głos i dodał coś w stylu "No proszę co my tu mamy" tylko po to aby zwrócić na mnie uwagę klientów którzy byli przy kasach.
Następnie wymagał ode mnie paragonu. Gdy "niespodziewanie" okazało się że nie mam przy sobie paragonu na rzecz kupioną parę tygodni wcześniej zaczął specjalnie mądrować się że on nic nie sugeruje że ukradłem oczywiście mówiąc to takim tonem jakby spełnił jakąś swoją życiową misję gnębiąc kogoś i znajdując "złodzieja".

Na szczęście przypomniało mi się że założyłem u was kartę stałego klienta. Dałem mu ją i powiedziałem że na tej karcie mam ten zakup nabity. Podszedł do punktu informacji i na głos powiedział coś w stylu "Pan twierdzi że za to zapłacił". Następnie młody chłopak sprawdził w historii że zakup faktycznie miał miejsce "No tak zapłacił za to 23 maja". Pan się zdziwił, podszedł do mnie oddał mi moje rzeczy i powiedział coś w stylu "proszę pan idzie". Oczywiście wtedy nie miał godności i jaj aby przy wszystkich klientach oczyścić mnie z zarzutów. Burknął tylko coś pod nosem że mam nauczkę że nie potrafię czytać zakazów i odszedł.

Podsumowując - obsługa na sali z reguły jest bardzo miła i pomocna. Produkty dobre, ceny uczciwe.

Jeżeli chodzi o ochronę to proponuję wymienić emerytów na kogoś rozsądniejszego który swoim zachowaniem nie zniechęci ludzi do kolejnej wizyty w tym sklepie (dodam tylko że wchodząc za pierwszym razem z rowerem do serwisu to jego pytałem czy mogę wjechać z rowerem na salę do serwisu)
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/03/2017

Damian (Polska)

zbyt mało osób które obsługują klienta
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd