90% zadowolonych użytkowników

Oparte na 991 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

13/10/2018

bartłomiej (Polska)

nie działający terminal. problem z wydrukowaniem karty
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

13/10/2018

Tomasz (Polska)

znow nie mozna placic karta
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

09/10/2018

Magdalena (Polska)

Przyjechałam specjalnie po ocieplane buty dla dzieci, ale były dostępne pojedyncze rozmiary.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

13/09/2018

Patrycja (Polska)

za mały wybór produktów na wyprawy w góry zimą
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

11/09/2018

Grzegorz (Polska)

Trzeba dokładnie sprawdzać paragony. Pani wrzuciła wszystko obok kasy i szybko wyskoczyła cena do zapłaty, tyle tylko że z produktem którego nie kupiłem i dodatkowe 80zł. Sprawa się wyjaśniła przy kasie i oddano mi pieniądze, ale gdybym odszedł od kasy to...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/06/2018

Dominika (Polska)

niepakowanie zakupow do reklamowek
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/05/2018

Paulina (Polska)

Edit: Pretensje mam do Pani z informacji, która nie przekazała mi informacji, że są problemy z zamówieniem. Zbyła mnie tylko informacją, że towar jest jeszcze w magazynie. Nie loguje sie codziennie na poczte i mogłam jeszcze przez tydzień czekać na zamówienie, gdyby nie przeczytała maila. Uważam ze pani w informacji powinna mnie poinformować co się dzieje z moim zamóieniem. Do sklepu internetowego nie mam zastrzeżeń, ponieważ uczciwie przyznali się do błędu i przesłali informację,


Przy próbie odebrania zamówienia internetowego - pani poinformowała mnie, że jeszcze zamówienie jest w magazynie (choć zamawiając na stronie miałam informację ze odbiór 30 kwietnia). Po po zalogowaniu się na poczte okazało się, ze moje zamówienie nie może być w całości zrealizowane ze względu na braki w magazynie. Potrzebne były zamiany w zamówieniu. Nie zostałam o tym poinformowana przez pania w informacji. nie loguje się codziennie na poczte i przez to straciłam 2 dni dodatkowego oczekiwania na zamówienie, ktore w czesci było przeznaczone na prezent.
Dodatkowy minus, ze rolki bez kartonu ! rolki przeznaczone na prezzent i jestem rozczarowana tym faktem.

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/04/2018

Roman (Polska)

W kasie produkt - spodnie - miał złą, bo za wysoką cenę. Na wystawienie korekty czekałem około 30 min. Najpierw na osobę, która wystawi korektę, bo Pani kasjerka powiedziała, że nie może. Potem gdy już przyszła osoba od korekt przez mikrofon prosiła o przyjście osobę z działu turystycznego. Tu czekałem kolejne 10-15 min na przyjście osoby z działu turystycznego, wzywaną wielokrotnie by przyszła, aby potwierdziła nieprawidłowość ceny. W tym czasie osoba od korekt obsługiwała kolejne osoby za mną z kolejki z innymi sprawami (zwroty towarów). Nie rozumiem dlaczego stojąc pierwszy w kolejce (lub w momencie dojścia do obsługi) muszę czekać na kolejne osoby z obsługi, a w tym czasie 10 kolejnych osób za mną jest obsługiwanych? Wg mnie sprawa złej ceny w kasie vs na półce sklepowej jest łatwa do wyjaśnienia w przypadku spodni i innych prostych rzeczy i wystarczy podejść i sprawdzić nawet z klientem, nie trzeba wysyłać w tym celu pracownika z działu i odrywać go dajmy na to z magazynu, rozładunku lub tym podobne. Prosta sprawa a długo trwająca.
W przebieralniach jest z reguły brudno, kurz, mnóstwo metek, odłożone przez kogoś ubrania. Zdejmując obuwie stoi się na brudnej, zakurzonej podłodze na gołym betonie.Nie można w przebieralniach zrobić podłogi z desek, by były cieplejsze? Utrzymanie czystości nie gra tu roli, bo i tak jej nie ma :(
Wybór towaru w sklepach w Trójmieście, Łodzi jest większy - dlaczego jest założenie, że tu się nie sprzeda w większej rozpiętości?
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,
Bardzo przepraszamy, że taka sytuacja miała miejsce. Pouczymy osoby w punkcie obsługi klienta, aby inaczej zalatwiały takie sprawy, aby nie marnować Państwa czasu. Jeśli chodzi o przymierzalnie, żadne z nich nie są ustawione na betonie. Poproszę o informację jakiego towaru brakuje? Sklepy w Gdańsku i Łodzi są większe powierzchniowo, więc mogą posiadać  większą ofertę produktową.
Jeszcze raz przepraszamy za dyskomfort w trakcie robienia zakupów.

MAGDA

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

20/03/2018

Łukasz (Polska)

Trzy osoby obsługi nie były w stanie wskazać mi szukanego produktu. Byłem dwukrotnie odsyłany do innego działu i dopiero trzecia osoba z wielką łaską udzieliła mi pomocy. Często kupuje w tym sklepie i zawsze byłem zadowolony ale tym razem było kiepsko.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/03/2018

Stanisław (Polska)

Mróż i śnieg. a decathlonie po zimie. smutne
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd