92% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 881 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

15/07/2019

t (Polska)

koszmarna obsluga sklepu. niewiele personelu na sklepie. nieprzyjemna obsluga. slabo ooznaczone alejki duzo produktow brakuje zwlaszcza rozmarow np przy opaskach stabilizuujacych stawy. koszmar
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 




Dziękuję za podzielenie się opinią o naszym sklepie. Dzięki temu będziemy mogli przyjrzeć się napotkanym problemom i niedogodnościom. Zapraszamy ponownie!


Magdalena

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

20/06/2019

Monika (Polska)

Brak możliwości wykorzystania kuponu rabatowego przy kasie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 
Dziękujemy, że podzieliła się Pani z nami swoją opinią. Jakiego bonu nie mogła Pani zrealizować i dlaczego? Proszę o szczegóły, a postaram się to wyjaśnić. Pozdrawiam, 

Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

10/06/2019

Marcin (Polska)

Pani na kasie była Bardzo Nie Miła!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 

Dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. Zdecydowanie nie jest to standard naszej obsługi. Dołożymy wszelkich starań, żeby sytuacja się nie powtórzyła. Zapraszamy ponownie. 

Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

01/04/2019

Karolina (Polska)

kasa samoobsługowa to porażka.
Sklep samoobsługowy, kasa samoobsługowa...
Po co w ogóle tam obsługa jest.
Ludzie stoja dłużej bo chcą byc obsłużeni przez człowieka.
A czynna tylko 1 normalna kasa.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękujemy za komentarz. Ma Pani rację, że nasz sklep postawił na kasy samoobsługowe i zrobiliśmy to by zwiększyć komfort zakupów naszych Klientów. Kasa samoobsługowa umożliwia szybsze dokonanie płatności, daje też szansę na uniknięcie kolejki. Nasi pracownicy są w sklepie do dyspozycji naszych Klientów i pracują przy produktach ułatwiając wybór odpowiedniego sprzętu, zachęcamy do Kontaktu z nimi. Zgodnie z Pani sugestią rozważymy zwiększenie ilości czynnych kas gotówkowych.
Zapraszamy ponownie!

Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/12/2018

Jan (Polska)

Brak pełnej rozmiarówki towaru.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. Przykro mi, że nie odnalazł Pan potrzebnego rozmiaru. Dołożymy wszelkich starań, by uniknąć takich sytuacji w przyszłości. W razie niedostęoności modelu lub też rozmiaru, który Pana interesuje, można również skorzystać z zamówienia na decathlon.pl, gdzie znajdzie Pan szeroką ofertę naszych produktów. Dostawa kurierem jest bezpłatna. Zakupiony drogą internetową, nieużywany produkt można zwrócić w naszym sklepie, gdyby nie spełniał Pana oczekiwań. Jeszcze raz dziekuję za komentarz i przepraszam za niedogodności.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

31/10/2018

Arkadiusz (Polska)

Opony do modeli rowerów sprzedawanych przez sklep niedostępne od ręki, nawet jednej sztuki. Obsługa bez zarzutu.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. Opona, którą mieliśmy w sklepie stacjonarnie była nieco za szeroka, dlatego ta w odpowiednim rozmiarze niezwłocznie została zamówiona dla Pana kurierem z sąsiedniego sklepu. Jutro powinna być do odbioru. Przepraszamy za tą sytuację i zapraszamy ponownie. 

Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

23/10/2018

Katarzyna (Polska)

- obsługa niezainteresowana pomocą klientowi
- braki w produktach
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że podzieliła się Pani z nami swoją opinią. Z pewnością nie jest to standard naszej pracy. Jest mi bardzo przykro, że spotkała się Pani z taką postawą w naszym sklepie. Dołożymy wszelkich starań, żeby taka sytuacja więcej się nie powtórzyła. Zapraszamy ponownie.

Magdalena SkibaDyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

14/10/2018

Tomasz (Polska)

Znowu okazało się, że niemożna płacić kartą. Taka sytuacja zdążyła się już nie pierwszy raz.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
Dziękuję, że podzielił się Pan z nami opinią dotyczącą funkcjonowania sklepu. Obecnie bank pracuje nad usunięciem ustarki związanej z płatnością kartą. Według najnowszych informacji usterka ma zostać usunięta w dniu jutrzejszym. W imieniu całej ekipy Decathlon Korona przepraszamy za utrudnienia.

Magdalena SkibaDyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd