91% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1424 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

01/04/2019

Karolina (Polska)

kasa samoobsługowa to porażka.
Sklep samoobsługowy, kasa samoobsługowa...
Po co w ogóle tam obsługa jest.
Ludzie stoja dłużej bo chcą byc obsłużeni przez człowieka.
A czynna tylko 1 normalna kasa.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękujemy za komentarz. Ma Pani rację, że nasz sklep postawił na kasy samoobsługowe i zrobiliśmy to by zwiększyć komfort zakupów naszych Klientów. Kasa samoobsługowa umożliwia szybsze dokonanie płatności, daje też szansę na uniknięcie kolejki. Nasi pracownicy są w sklepie do dyspozycji naszych Klientów i pracują przy produktach ułatwiając wybór odpowiedniego sprzętu, zachęcamy do Kontaktu z nimi. Zgodnie z Pani sugestią rozważymy zwiększenie ilości czynnych kas gotówkowych.
Zapraszamy ponownie!

Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/12/2018

Jan (Polska)

Brak pełnej rozmiarówki towaru.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. Przykro mi, że nie odnalazł Pan potrzebnego rozmiaru. Dołożymy wszelkich starań, by uniknąć takich sytuacji w przyszłości. W razie niedostęoności modelu lub też rozmiaru, który Pana interesuje, można również skorzystać z zamówienia na decathlon.pl, gdzie znajdzie Pan szeroką ofertę naszych produktów. Dostawa kurierem jest bezpłatna. Zakupiony drogą internetową, nieużywany produkt można zwrócić w naszym sklepie, gdyby nie spełniał Pana oczekiwań. Jeszcze raz dziekuję za komentarz i przepraszam za niedogodności.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

31/10/2018

Arkadiusz (Polska)

Opony do modeli rowerów sprzedawanych przez sklep niedostępne od ręki, nawet jednej sztuki. Obsługa bez zarzutu.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. Opona, którą mieliśmy w sklepie stacjonarnie była nieco za szeroka, dlatego ta w odpowiednim rozmiarze niezwłocznie została zamówiona dla Pana kurierem z sąsiedniego sklepu. Jutro powinna być do odbioru. Przepraszamy za tą sytuację i zapraszamy ponownie. 

Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

23/10/2018

Katarzyna (Polska)

- obsługa niezainteresowana pomocą klientowi
- braki w produktach
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że podzieliła się Pani z nami swoją opinią. Z pewnością nie jest to standard naszej pracy. Jest mi bardzo przykro, że spotkała się Pani z taką postawą w naszym sklepie. Dołożymy wszelkich starań, żeby taka sytuacja więcej się nie powtórzyła. Zapraszamy ponownie.

Magdalena SkibaDyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

14/10/2018

Tomasz (Polska)

Znowu okazało się, że niemożna płacić kartą. Taka sytuacja zdążyła się już nie pierwszy raz.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
Dziękuję, że podzielił się Pan z nami opinią dotyczącą funkcjonowania sklepu. Obecnie bank pracuje nad usunięciem ustarki związanej z płatnością kartą. Według najnowszych informacji usterka ma zostać usunięta w dniu jutrzejszym. W imieniu całej ekipy Decathlon Korona przepraszamy za utrudnienia.

Magdalena SkibaDyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/08/2018

Piotr (Polska)

Pracownik przyjmując rakietę do wymiany naciągu podał termin realizacji 4dni. Na zamówieniu wpisał 2tyg. Usługa nie została zrealizowana w podanym przez Pracownika terminie i konieczna była inyerwencja działu obsługi klienta.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękuję za pozostawienie opinii oraz opisanie sytuacji, z którą się Pan spotkał. Z tego co udało mi się dowiedzieć, wpisane 2 tygodnie oczekiwania były błędem pracownika. Postaramy się, aby do takich pomyłek w przyszłości nie dochodziło. Zapraszamy ponownie.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

02/06/2018

Karolina (Polska)

Do sklepu decathlon udalam sie po zakup wrotek dla córki_taki sprzet musi byc przymierzony), wrotki dostępne na wieszakach - wszystkie były brudne. Obsługa stoiska jak zapytalam o wydanie towaru nie używanego stwierdzila ze może jedynie umyć te ktore sa na wieszakach (???) bo taka polityka sklepu ze dzieci jezdza po sklepie wrotkami, potem je odwieszaja. Masakra. Nie było mozliwosci po przymiarce wrotek dostać modelu nie używanego/ nie testowanego przez innych. Dostępność rozmiarow tez bardzo mała.
Sugestia - moze warto wywaiesic kilka par do testowania, a klientowi wydawac nowy / nie uzywany towar? Nigdy nie skorzystam juz z zakupow takiego sprzetu w punkcie dacathlon jedynie moze ze strony www.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

22/04/2018

Andrzej (Polska)

Pomyłka przy kasie, brak osób pomagających w wyborze na sali, brak rozmiarów. Ceny nie wydają się być ostatnio atrakcyjne. Duży bałagan w przebieralniach, znaczniki zajętości kabin nie działają.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że zdecydował się Pan podzielić z nami swoją opinią. Pańskie uwagi zostały przekazane naszym pracownikom. Zapraszamy ponownie.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

18/04/2018

Edyta (Polska)

Kupiliśmy buty dla dziecka, kilka par. Niestety nie zwróciliśmy przy kasie uwagi na cenę jaka się nabiła. Niestety była wyższa od tej, która była podana przy butach na półce. Niestety buty były potrzebne na już a nie mam pod nosem sklepu aby oddać.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że poświęciła Pani  swój czas pisząc dla nas tą opinię. Z kartą stałego klienta czas na zwrot nieużywanego towaru jest nieograniczony. Jeśli ma Pani tylko paragon, to zapraszam do sklepu w dogodnym dla Pani teminie, by móc zwrócić produkt, o którym Pani wspomina. Niestety pomyłki zdarzą się również nam, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapraszamy ponownie.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

18/04/2018

Grzegorz (Polska)

Czy po odejściu trzech metrów od kasy ochrona musi mi kazać wyciągać ledwo schowany paragon i zakupy?! To nienormalne! Traktujecie klienta jak złodzieja, z definicji, bez podstaw!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję za Pańską opinię dotyczącą komfortu zakupów w naszym sklepie. Pracownicy ochrony starają się wykonywać swoje obowiązki jak najlepiej. Pańska opinia została przekazana, by zwrócili uwagę na to, czy posób w jaki komunikują się z naszymi klientami. Mam nadzieję, że w przyszłości uda nam się uniknąć takich sytuacji. Zapraszamy ponownie.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd