91% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1094 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

19/09/2018

Ireneusz (Polska)

Jestem osobą niepełnosprawną i zastanawiam się dlaczego zlikwidowano przymierzalnię dla osób niepełnosprawnych ??
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry

Przykro mi, że nie jest Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie. Przymierzalnia została usunięta ze względu na uszkodzenie. Chcę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań aby nasz sklep był jak najlepiej przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Przymierzalnia zostanie zamontowana jak najszybciej będzie to możliwe. 
W razie pytań jestem do dyspozycji. Zapraszam do kontaktu. 

Pozdrawiam

Dastin

Ireneusz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

23/07/2018

renata (Polska)

kobieta w zaawansowanej ciazy nie powinna stac w tak dlugich kolejkach!!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry
Bardzo mi przykro, że nie jest Pani zadowolona z wizyty w naszym sklepie. Chciałbym wyjaśnić tą sytuacje dlatego zapraszam do kontaktu. Chętnie wysłucham wszelkich uwag aby w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca, a Pani z przyjemnością odwiedzała nasz sklep. 

Pozdrawiam
Dastin
Lider MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

08/06/2018

SEBASTIAN (Polska)

Chciałem kupić określony produkt, który wg strony www był dostępny w sklepie. Niestety na miejscu okazało się że tego produktu nie ma. Straciłem czas tylko..
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry Panie Sebastianie

Przykro mi, że nie znalazł Pan w naszym sklepie poszukiwanego produktu. Zapas na naszej stronie internetowej jest na bieżąco aktualizowany. Widnieje on tam jednak jako "dostępny". Nie jest podana konkretna ilość sztuk jaką posiadamy. Produkt ten mógł w tym czasie po prostu zostać sprzedany. Chciałbym aby był Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie i otrzymał towar, które poszukiwał dlatego zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com. Chętnie znajdę dla Pana konkretny produkt oraz wyjaśnię dlaczego nie był on dostępny. 

Pozdrawiam

Dastin
Lider rowerów MTB

2 użytkowników 2 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/04/2018

Tomasz (Polska)

Nowe kasy wprowadzają zamęt i wydłużają kolejki przez co tracę czas
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry
Bardzo mi przykro, że nie był Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie. Wprowadziliśmy nowy system kasowy, ponieważ statystycznie przyspiesza on obsługę przy kasie chodź kolejka wydaje się dłuższa. Niestety w tym momencie nie zadziałał on tak jak powinien. Jeśli zechce Pan podzielić się swoimi uwagami to zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com
Dastin
Lider rowerów MTB

Tomasz nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

03/03/2018

@@ (Polska)

brak towaru!!!! sezon trwa brak nawet rekawiczek dla dzieci...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry!

Dziękuję za pozostawienie opinii. Przykro mi, że zakup  naszym sklepie niezbędnego produktu się nie powiódł. Zapas produktów zimowych w tym sezonie bardzo szybko się wyczerpał, a okres po feriach to czas kiedy sporty zimowe powoli zostają zamykane w sklepach stacjonarnych. Niemniej jednak zachęcam do zapoznania się z naszą ofertą on-line, zakupów takich dokonać można także w sklepach stacjonarnych i opłacić na miejscu, przesyłka jest bezpłatna.  W razie chęci pogłębienia tematu lub pozostawienia opinii zachęcam do kontaktu ze mną drogą e-mail.

Ewelina
Kierownik sektora sklepu

@@ nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

23/02/2018

marcin (Polska)

brak pomocy przy szukaniu towarow
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Panie Marcinie!

Dziękuje, za pozostawienie swojej opinii. Bardzo przykro mi, że Pana wizyta w naszym sklepie okazała się nie udana. Jeśli zechciałby Pan podać więcej szczegółów w tym temacie to zachęcam do kontaktu na mój adres e-mail, a jeśli będzie taka potrzeba skontaktuje z ekspertem danego sportu.

Ewelina 
kierownik sektora sklepu

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/01/2018

Wojciech (Polska)

Zle potraktowanie przez obsluge klienta. Zakupilem kilka plecakow przez internet. Jeden okazal sie wadliwy. Obsluga klienta chciala doplaty do plecaka, poniewaz ja moj zakupilem taniej niz te dostepne na sklepie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam
Szanowny Panie przykro mi, że wizyta w naszym sklepie nie była dla Pana satysfakcjonująca. W związku z faktem, że reklamacja Pana produktu została uznana, zapraszam do sklepu w celu dokończenia procesu reklamacji i odbioru nowego produktu. W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny pod numer 608 651 251 lub adresem mailowym maciej.krochmal@decathlon.com
Pozdrawiam
Maciej Krochmal
Dyrektor Sklepu Decathlon Mikołów

Wojciech uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/08/2017

BLAZEJ (Polska)

ceny artykułów są inne na półkach a inne przy kasie!!

kasjerka nie wie co kasuje, skasowała inne artykuły niż powinna, w ogóle nie które chciałem kupić, "bo tak się jej nabiło"....
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie
Szanowny Panie żałuję że Pana wizyta w sklepie nie była udana. Będę zobowiązany jeżeli zechce Pan spotkać się ze mną i opowiedzieć o tej sytuacji. Jeżeli zapłacił Pan za źle nabyte produkty również znajdziemy rozwiązanie. Podaje telefon kontaktowy pod którym może Pan bezpośredni skontaktować się ze mną 608 651 251 lub jeśli Pan woli adres mailowy Maciej.krochmal@decathlon.com liczę że uda nam się porozmawiać. 
Pozdrawiam

Maciej Krochmal
Dyrektor Sklepu Decathlon Mikołów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

05/08/2017

Tomasz (Polska)

Brak rowerów które były na stronie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam
Panie Tomaszu przykro mi, że Pana wizyta w sklepie nie spełniła Pana oczekiwań. Strona internetowa oferuje pełną dostępność wszystkich produktów dostępnych w sieci sklepu Decathlon. Oferta w sklepach różni się w zależności od lokalnych uwarunkować oraz powierzchni sklepu. Istnieje szereg rozwiązań, za pomocą których moglibyśmy pomóc w temacie znalezienia wybranego przez Pana roweru. Jeżeli zechciałby Pan podzielić się opinią na temat ostatniej wizyty w sklepie zachęcam do kontaktu mailowego pod adresem maciej.krochmal@decathlon.com. Pana opinia jest dla mnie bardzo cenna i z przyjemnością spotkam się z Panem jeśli tylko znajdzie Pan czas.
Pozostaję do dyspozycji

Maciej Krochmal
Dyrektor Sklepu Decathlon Mikołów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd