92% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1557 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

14/05/2019

Damian (Polska)

Tym razem nie jestem zadowolony. Cena produktu na sklepowym czytniku była inna niż ta, którą miała Pani w kasie, różnica to 100 procent. W sumie nie kupiłem tego produktu.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,dziękuje za wystawioną opinię.Przykro nam że nie był Pan zadowolony z  zakupów w naszym sklepie.Cena  produktu na czytniku jest zawsze  adekwatna do ceny na kasie. Wynika to z  systemu. Bardzo możliwe że opis z ceną  pod artykułem był błędny niż cena rzeczywista. Błąd często wynika ze złego odłożenia produktu na miejsce. Należy wtedy poinformować osobę pracującą na kasie i  zgodnie z  prawem konsumenckim jesteśmy zobowiązani do zmiany ceny po wcześniejszym wyjaśnieniu.

Justyna
Punkt  Obsługi Klienta


Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/04/2019

Katarzyna (Polska)

Marny wybór rękawiczek jeździeckich
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,Dziekujemy za wystawioną opinię, przykro nam że nie była Pani zadowolona z wizyty w naszym sklepie.Nie mamy możliwości,aby mieć cały asortyment na sklepie.
Wiecej produktów znajdzie Pani na stronie decathlon.pl, moża  również poprosić pracownika na sklepie o pomoc  w zamówieniu produktu u nas przez projekt plus,ma Pani później również bezproblemowy zwrot artykułu w sklepie. Justyna Punkt Obsługi Klienta 



Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

26/03/2019

Mirosława (Polska)

Jestem zawiedziona, tylko jedna kasa w której można płacić gotówką, reszta to kasy do płacenia wyłącznie kartą, także jak nie masz pieniędzy na karcie to spędzisz w kolejce 15 minut.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,dziękujemy za wystawioną opinię.Przykro nam,że nie była Pani zadowolona z  wizyty w naszym sklepie.
Na ten czas mamy 4 kasy samoobsługowe do płacenia kartą bądź bonami podarunkowymi,oraz jedną kasę do płacenia gotówką lub innymi formami płatności.
Na dniach zostanie u nas zamontowana jeszcze jedna kasa gotówkowa.Dążymy do tego, aby klienci jak najszybciej zostali obsłużeni w naszym sklepie, i wyszli z niego zadowoleni.

Serdecznie pozdrawiam 
Justyna 
Punkt Obsługi Kliena

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

19/03/2019

Łukasz (Polska)

Co się mówi Klientowi, który reklamuje buty, które zniszczyły mu stopy - odarte do krwi stopy, zapalenie prawego Achillesa przez ultra twarde zapiętki i lewego rozcięgna podeszwowego? "Skąd mam wiedzieć że się Panu nie znudziły"! :) Dowiedziałem się też że źle dobrane. Na szczęście u konkurencji potrafiłem po 15 latach biegania dobrać rozmiar. Ogólnie mam poczucie upokorzenia, przykre.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry
Przykro mi, że nie był Pan zadowolony z zakupów w naszym sklepie. W wypadku problemów, które Pan przedstawia zawsze zapraszamy z produktem do najbliższego sklepu Decathlon. Wszelkie uwagi na temat produktów są jak najbardziej mile widziane. Rozumiem Pana niezadowolenie lecz osoba obecna w danym momencie w punkcie obsługi klienta chce dowiedzieć się co było przyczyną takiego stanu rzeczy, co skutkowało pytaniem o prawidłowy rozmiar buta. Z tego miejsca mogę Pana przeprosić za zaistniałą sytuację, ponieważ można było tę sprawę rozwiązać w inny sposób. Osobiście miałem okazję rozmawiać z Panem po całej sytuacji. Z moich informacji wynika, że nie odmówiono Panu reklamacji lecz została ona rozpatrzona w ramach gestu handlowego co również miałem okazję przedstawić. Zaproponowano wymianę w sklepie na inny towar po zgłoszeniu problemów podczas użytkowania produktu.  
Chętnie wysłucham wszelkich uwag. Zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej.  Pana odpowiedź trafi bezpośrednio do mnie. 

Pozdrawiam
Dastin

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

11/03/2019

lidia (Polska)

maly wybor butow dla dzieci
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry.Bardzo dziękujemy za wystawioną opinię.Przykro nam że wizyta w naszym sklepie nie była udana.Jeżeli chodzi o obuwie dziecięce są one rozmieszczone pomiędzy różne działy: dział turystyczny,do tenisa,do biegania,do chodzenia w zależności do czego miałyby służyć te obuwie.Większy wybór butów dziecięcych znajdzie Pani na naszej stronie decathlon.pl bądź u nas, jeżeli potrzebowałaby Pani sciągnąć jakieś buty do sklepu,a bedzie taka możliwość również służymy pomocą.
PozdrawiamJustynaPunkt Obsługi Klienta


Justyna

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

10/03/2019

Magdalena (Polska)

Podczas wizyty w Decathlon w poniedziałek 18 lutego kupiłam synowi fajna kurtkę w rozmiarze 5-6 lat, gdy przyjechałam do domu, zerwałam z niej metkę, ale okazało się, że kurtka ma zepsuty guzik w pasie, kurtkę bez problemu oddałam w piątek 22.02 lutego. Niestety nie było już jego rozmiaru, ale pani w kasie sprawdziła, że takich kurtek w tym rozmiarze jest aż 5 w Decathlon w Żorach. W sobotę pojechałam do Żor, gdzie okazało się, że takiego modelu nie ma w ogole..
Ok następnego poniedziałku lub wtorku pojechałam znowu do Mikołowa i okazało się, że na wieszaku jest jeszcze jedna kurtka w rozmiarze 5-6 lat.. z zepsutym guzikiem, bez metki.. ta samą, która kilka dni temu kupiłam i oddałam.. Pani w kasie powiedziała, że ona nic nie wie i dlaczego w ogóle mam o to pretensje. Podejrzewam, że te kurtkę już wcześniej ktoś reklamował. Przez zaniedbania obsługi zrobiłam bez sensu 150km. W Decathlon robię zakupy bardzo często i to na duże kwoty i dalej te zakupy będę robiła, jednak straciłam zaufanie do pracowników. Pani w kasie mogła powiedzieć, że przeprasza za sytuację i ją wyjaśni, a nie, że co ona może na to... Uwazam, że jakość obsługi akurat w tych dniach była słaba
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
Bardzo dziękuje za wystawioną opinię.Jest ona dla nas bardzo ważna,ponieważ naszym celem jest najwyższy poziom satysfakcji klientów.
Sytuacja,którą Pani opisała nie powinna mieć miejsca,dlatego też zostanie jak najszybciej wyjaśniona.Za cały incydent serdecznie przepraszamy.
Jeśli nadal jest Pani zainteresowana zakupem tego produktu to proszę o informację.Dołożę wszelkich starań aby towar dla Pani był dostępny w naszym sklepie.
W ramach rekompensaty Chcielibyśmy wystawić Pani bon podarunkowy na kwotę 100 zł do wykorzystania w naszym sklepie.
Proszę o jak najszybszy kontakt pod adresem ( justyna.czech@decathlon.com) 

Pozdrawiam 

Justyna 
Punkt Obsługi Klienta 



1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

20/02/2019

Z (Polska)

Mało obsługi, ciągłe zmiany regałów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za wystawioną opinię.Przykro nam że wizyta w naszym sklepie nie była udana.
Zmiany zachodzące w naszym sklepie związane z przesuwaniem konkretnych działów sportowych,są spowodowane zmianą sezonu.
Chcemy aby zgodnie z nadchodzącym sezonem,klient miał łatwość w wyborze produktu po który przyszedł.
Ciągle pracujemy nad dostępnością naszych pracowników na sklepie.

Justyna 
Punkt Obsługi Klienta 

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/02/2019

Anna (Polska)

Po prostu jakis zart. Wiem ze ten sklep powstal z mysla o ludziach aktywnych fizycznie ale te rozmiarowki to jakas komedia. Nienornalne jest to ze kobieta noszaca ron.L nie moze sie zmiescic nawet w 3XL no dramat . XL za male ,2XL troszke ciasne a 3XL w pasie za duze a na udach ciasne . Nie wiem kto to robil ale widac ze nie iest swiadomy tego jak wygladaja grubsze osoby.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
Dziękujemy bardzo za wystawioną opinię,która jest dla nas bardzo cenna.Przykro nam że nie była Pani zadowolona z wizyty w naszym sklepie. 
Naszą misją jest,by sport był dostępny dla wszystkich i staramy się oferować szeroki przekrój różnych rozmiarów.
Przekażemy opinię do naszych inżynierów i projektantów mając nadzieje że już  wkrótce będziemy mogli zaoferować większy wybór rozmiarów.

Justyna 
Punkt Obsługi Klienta 

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

16/07/2018

Marek (Polska)

kipska obsługa, połowa pracowników "uczy się" i niekompetentnie udziela informacji lub wprowadza w błąd
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry
Dziękuje bardzo za wystawienie opinii. Przykro mi, że nie był Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie. Mam nadzieję, że po kontakcie z naszej strony i wyjaśnieniu sytuacji odwiedzi nas Pan ponownie. 
W razie wszelkich pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam
Dastin
Lider rowerów MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

02/06/2018

Adrianna (Polska)

Wyeksponowane produkty najniższej ceny obok bardzo drogie bezcenne łatwo można się pomylić na zagrywkę marketingową. Wczoraj Panie w kasie pomimo waszego globalnego problemu płatnością karty były sfochowane i tak jakby to klienta był problem że macie problem z kartami.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry
Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z wizyty w sklepie. Chciałbym z Panią porozmawiać w celu wyjaśnienia sytuacji w sprawie ceny produktów, ponieważ staramy się aby wszystkie ceny były wiarygodne i nie wprowadzały naszych klientów w błąd. Jeśli chodzi o terminale to zgadza się był to problem globalny i nie mieliśmy na to wpływu, a w pobliżu sklepu była dodatkowo awaria bankomatu. Przykro mi, że poczuła się Pani, źle potraktowana. Zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com w celu wyjaśnienia. 

Pozdrawiam
Dastin
Lider rowerów MTB

Adrianna uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd