Sortuj według :
Trochę zadowolony

16/07/2018

Marek (Polska)

kipska obsługa, połowa pracowników "uczy się" i niekompetentnie udziela informacji lub wprowadza w błąd
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry
Dziękuje bardzo za wystawienie opinii. Przykro mi, że nie był Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie. Mam nadzieję, że po kontakcie z naszej strony i wyjaśnieniu sytuacji odwiedzi nas Pan ponownie. 
W razie wszelkich pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam
Dastin
Lider rowerów MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

02/06/2018

Adrianna (Polska)

Wyeksponowane produkty najniższej ceny obok bardzo drogie bezcenne łatwo można się pomylić na zagrywkę marketingową. Wczoraj Panie w kasie pomimo waszego globalnego problemu płatnością karty były sfochowane i tak jakby to klienta był problem że macie problem z kartami.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry
Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z wizyty w sklepie. Chciałbym z Panią porozmawiać w celu wyjaśnienia sytuacji w sprawie ceny produktów, ponieważ staramy się aby wszystkie ceny były wiarygodne i nie wprowadzały naszych klientów w błąd. Jeśli chodzi o terminale to zgadza się był to problem globalny i nie mieliśmy na to wpływu, a w pobliżu sklepu była dodatkowo awaria bankomatu. Przykro mi, że poczuła się Pani, źle potraktowana. Zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com w celu wyjaśnienia. 

Pozdrawiam
Dastin
Lider rowerów MTB

Adrianna uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

07/05/2018

Bogusław (Polska)

punkty kasowe po zmianie są mniej praktyczne
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Panie Bogusławie

Bardzo mi przykro, że nie był Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie. Nowy jedno kolejkowy system kasowy pozwala na szybszą obsługę przy kasie.  Niestety tym razem nie spełnił on Pana oczekiwań.  Jeśli zechce Pan podzielić się szczegółami w tej sprawie to zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com

Pozdrawiam

Dastin
Lider rowerów MTB

Bogusław nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

30/04/2018

Bartek (Polska)

słabo z rozmiarami, jedna koszulka w jednym rozmiare
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry
Przykro mi, że nie znalazł Pan produktu, po który przyjechał. Staramy się cały czas aby sprzęt sportowy, który posiadamy w sprzedaży był dostępny we wszystkich rozmiarach. Jeśli nadal poszukuje Pan konkretnego rozmiaru to zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com
Postaram się jak najszybciej rozwiązać Pana problem z dostępnością rozmiaru. 
Pozdrawiam

Dastin
Lider rowerów MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

23/04/2018

piotr (Polska)

brak konsultantow duza kolejka do kas
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Bardzo mi przykro, że nie jest Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie. Niestety w miniony weekend nastąpiła awaria jednej z naszych kas i to mogło być powodem dużej kolejki. Dziś została naprawiona i wszystko wróciło do normy. Dziękuje za uwagę dotyczącą zbyt małej ilości pracowników. Jeśli nadal ma Pan pytania dotyczące doboru produktów oraz chciałby się podzielić szczegółowymi uwagami to zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com

Dastin
Lider Rowerów MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/03/2018

Liliana (Polska)

Mały wybór, brak wszystkich rozmiarów, wysokie ceny,
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Pani Lilianno!

Dziekuję bardzo za pozostawienie swojej opinii. Z uwagi na rozpoczynający się sezon wiosenny w naszych sklepach pojawia się sporo produktów z nowych kolekcji, zaś ilosć produktów na końcach serii maleje. Jednakże, dokładamy wszelkich starań, aby obiżać ceny naszych produktow na stałe, jednocześnie podnosząc ich jakość. Serdecznie zachęcam Panią do poznania atutów poszukiwanych produktów, z przyjemnością skontaktuję z ekspertem w danym sporcie. Jeśli zechciałaby Pani pogłębić swoją opinię o więcej szczegółów bardzo proszę o kontakt ze mną droga e-mail: ewelina.michalik@decathlon.com 

Ewelina
Kierownik sektora sklepu

Liliana nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

19/02/2018

Angelika (Polska)

POmimo wielu prob kasjerka nie potrafila zlokalizować mojego konta aby moc standardowo zrobić zakupy i zbierac punkty. Jako staly klient nigdy nie nosze karty a wystarczylo zawsze imie i nazwisko TYm razem kasjerka nei potrafila sobie poradzić z lokalizacja mojego konta w systemie. Teraz czekam na pojawienie się paragonu w systemie po recznym dodaniu
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Pani Angeliko,

Dziękuję za pozostawienie opinii. Prawdopodobnie problem z wyszukaniem karty mógł wyniknąć z nieprawidłowego wpisania Pani danych przez pracownika lub problem z sytemem, za co przepraszam. Produkty na pewno pojawią się na Pani karcie po dodaniu. Zachęcam zapisać sobie numer karty na przykład w telefonie, to pozwoli uniknąć takiej sytuacji w przyszłości.

Jesli ma Pani jakiekolwiek pytania to zachęcam do kontaktu e-mail.

Ewelina

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/02/2018

Łukasz (Polska)

Ogólnie pustki w sklepie brak towaru
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry! Serdecznie dziękuję za poświęcenie czasu na pozostawienie swojej opinii. Przykro mi, że wizyta w sklepie nie zostawiła więcej pozytywnych wrażeń. Chętnie poznam więcej szczegółów Pana spostrzeżeń, zachęcam do kontaktu drogą e-mail.

Ewelina
Kierownik sektora sklepu

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

30/01/2018

Bogumiła (Polska)

Ogólnie porazka
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Pani Bogumiło!

Dziękuję za pozostawienie swojej opinii. Bardzo przykro mi, że wizyta w naszym sklepie nie pozostawiła pozytywnych wrażeń. Czy mogłabym poprosić Panią o więcej szczegółów, aby pogłębić ten temat? Serdecznie proszę o kontkat na mój adres mailowy.

Ewelina
Kierownik sektora sklepu

Bogumiła nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

22/01/2018

Mirosław (Polska)

Kasjerka nie zauważyła, że nie zeskanowała jednej pary łyżew. Mogłem wyjść spokojnie ze sklepu, ale wróciłem do kasy w celu zapłacenia za te łyżwy. Zamiast podziękowania ze strony kasjerki, spotkała mnie obojętność i próba wmówienia że to nie jej wina. Jej zachowanie to kpina.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Panie Mirosławie!
Serdecznie dziękuję za pozostawienie opinii. Bardzo doceniam Pana uczciwość w opisanej sytuacji i w związku z tym chciałabym zapytać, czy zechciałby Pan spotkać się ze mną i porozmawiać szerzej o sprawie? W prywatnej wiadomości pozostawię do siebie kontakt.  

Ewelina
Kierownik sektora sklepu

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd