91% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1094 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

14/10/2018

Adam (Polska)

Brak możliwości płacenia kartami za produkty w danym dniu
Dostępność produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry

Przykro mi, że w naszym sklepie w dniu dzisiejszym spotkała Pana taka niedogodność. Problem terminali leży po stronie banku ale nasz zespół IT dąży do jak najszybszego rozwiązania tego problemu. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy. 
Dastin

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

08/10/2018

KRZYSZTOF (Polska)

Może być
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za wystawioną opinię.Czy zechciałby Pan podzielić się z Nami co jeszcze możemy poprawić aby otrzymać lepsza ocenę?

Justyna
Punkt Obsługi Klienta 

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

05/10/2018

aleksander (Polska)

BAŁAGAN W OKULARACH. Na prawdę chciałem kupic okulary ale nie było to możliwe (produkty bez etykiet, nie można ustalić modelu i ceny)
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

30/09/2018

Przemysław (Polska)

Bardzo mała ilość pracowników obsługi max 2 osoby na cały sklep co za tym idzie osoby są z innego działu niż nas interesuje. Na pytania o towar "nie jestem z tego działu". Po za tym trzeba czekać długo na jedną z tych dwóch osób. Dział rowerów to 3 alejki. Za to dział myśliwski to zaledwie pół, a w nim bardzo ograniczony asortyment.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

26/09/2018

Michał (Polska)

Brak rękawiczek, brak innych modeli.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry
Dziękujemy za wystawienie opinii.Bardzo nam przykro że nie był Pan zadowolony z zakupów w naszym sklepie.
Pod koniec września wrpowadzaliśmy artykuły na sezon zimowy.Pojawiła się duża oferta rożnorodnych rekawiczek. Zapraszamy na  zakupy.

Pozdrawiam
Justyna
Punkt  Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

26/09/2018

Damian (Polska)

Brak lub mała oferta produktów sezonowych
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

21/09/2018

Wojciech (Polska)

W sklepie w Mikołowie wybór jest coraz mniejszy. Ewidentne zlikwidowano kilka ekspozycji i w alejkach hula wiatr z powodu pustek na półkach. W wielu przypadkach towar „wrzucony” bez ładu i składu...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry
Bardzo dziękujemy za wystawienie opinii.Przykro nam że nie był Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie.
Wrzesień jest trundym miesiącem, ze względu na budowę eksozycji zimowej i zmianę asortymentu pod kątem nowego sezonu ziomowego.
Stale dążymy do tego aby klient w naszym sklepie znajdował to czego szuka, a nasz asortyment wypełniał półki po brzegi.

Pozdrawiam
Justyna
Punkt Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

20/08/2018

ola (Polska)

maly wybor niskie ceny
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry
Przykro mi, że nie jest Pani usatysfakcjonowana wizytą w naszym sklepie. Zapraszam do kontaktu. Chętnie poznam szczegóły dotyczące dostępności konkretnych produktów aby w przyszłości nie pojawiły się już takie problemy. 

Pozdrawiam

Dastin

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

17/08/2018

Izabela (Polska)

Sprzeczne informacje miedzy pracownikami co do udzielania kredytów na poszczególne wyroby
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry

Dziękuje za wystawienie opinii. Zapraszam do kontaktu w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Chętnie wysłucham wszelkich uwag aby w przyszłości taka sytuacja się nie powtórzyła, a Pani była w pełni usatysfakcjonowana z wizyty w naszym sklepie. 

Pozdrawiam

Dastin

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

12/08/2018

jacek (Polska)

mały wybór art. wędkarskich , same puste haki ,wstyd...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry

Przykro mi, że nie jest Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie. Niestety nasza oferta wędkarska nie jest zbyt duża. W tym momencie również ona się zmienia dlatego dostępność artykułów jest ograniczona. Zapraszam Pana jednak do sklepu internetowego gdzie dostępna jest pełna oferta oraz darmowa dostawa do domu lub sklepu. Jeśli zechce Pan podzielić się uwagami dotyczącymi oferty wędkarskiej to zapraszam do kontaktu. 

Pozdrawiam
Dastin

jacek uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd