Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

06/06/2018

Michał (Polska)

Chciałem kupić okulary przeciwsłoneczne, ale na półce z nimi był taki bajzel ,że trudno było znaleźć nawet obsłudze co gdzie jest. Pudełka puste, okulary wszystkie porozrzucane. Nie dało się określić które ile kosztują. Wielki bajzel na okularach.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry Panie Michale

Bardzo dziękuje za wystawienie opinii. Dzięki niej możemy być coraz lepsi i dołożymy wszelkich starań aby następnym razem był Pan dużo bardziej zadowolony z wizyty w sklepie Decathlon Mikołów niż ostatnio. Cieszy mnie fakt, że otrzymaliśmy od Pana 4 gwiazdki za jakość obsługi. Chętnie dowiem się jakiego konkretnie produktu Pan szukał i w jakiej części sklepu zastał Pan taką sytuację. Będę mógł przekazać uwagi konkretnej osobie. Zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com

Pozdrawiam

Dastin
Lider rowerów MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

28/05/2018

Katarzyna (Polska)

nawet dużo znajdę rzeczy na siebie i dla koni więc jest spoko
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry Pani Katarzyno

Bardzo dziękuje za wystawienie opinii o naszym sklepie. Bardzo chętnie poznam więcej szczegółów z Pani wizyty, które spowodowały, że otrzymaliśmy ocenę 3/5. Uwagi pozwolą nam poprawić nasz sklep aby podczas kolejnej wizyty była Pani w pełni usatysfakcjonowana. Zapraszam do ewentualnego kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com

Pozdrawiam

Dastin
Lider rowerów MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

15/05/2018

Kamil (Polska)

Decathlon Mikołów był średnio zaopatrzony w sezonowy towar. Zmiany działów raczej na minus, szukałem okularów i musiałem chodzić po całym sklepie, kiedyś były na jednym dziale akcesoria, a teraz są w trzech miejscach...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

14/05/2018

TOMASZ (Polska)

W sklepie w Katowicach nie znalazłem nikogo, kto mógłby otworzyć szafkę z zegarkami a chciałem obejrzeć zegarek za jedyne 100zł. Poza tym Katowice ok. W sklepie w Mikołowie potworny niedobór rozmiarów: buty, polary, buty do wody dla dzieci - nie udało się znaleźć we właściwym rozmiarze.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

13/05/2018

Jerzy (Polska)

NIE PODOBA MI SIĘ ZMIANA STOISK, zawsze wiedziałem gdzie czego mam szukać, teraz po kilkuminutowych poszukiwaniach zrezygnowałem z szukania tego co chciałem. Postanowiłem szukać tego co chciałem winnych sklepach.
Jakość obsługi
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

08/05/2018

Maciej (Polska)

Szkoda, że kasjer nie sprawdził zawartości opakowania. Musiałem wrócić do sklepu i tłumaczyć, że kupiłem puste pudełko. Na szczęście sprawa została pozytywnie rozpatrzona, ale 30km w plecy...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

07/05/2018

Katarzyna (Polska)

jak na sezon rowerowy ,półki z artykułami puste ,mały wybór
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

18/04/2018

Daniel (Polska)

Sama wizyta w sklepie była z góry zaplanowana, wiedziałem po co jechałem, więc niestety na temat handlowców się nie wypowiem (porady nie były konieczne). Obsługiwał mnie młody chłopak, który wyglądał na "świeżaka" przy czym podołał zadaniu :) Jako duży minus stwierdzam to iż nie zostały dodane do roweru lampki... kupiłem je dodatkowo wraz z torbą i smarem (dopiero w domu zorientowałem się, że na stronie przy produkcie widnieje informacja: "Rower MTB RR 560 sprzedawany jest z dzwonkiem, lampkami, odblaskami na koła i pedały.") Dodatkowo informuję, że roweru szukaliśmy po sklepie jakieś 10 min, w końcu znaleźliśmy rozmiar ramy L na wystawie. Jeżeli udałoby się, zrekompensować "stratę" na lampkach w postaci bidonu byłoby super. Sam zakup oceniam pozytywnie. Pozdrawiam, Daniel.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 

dziękuje za podzielenie się opinią na temat wizyty w naszym sklepie. 

Jako osoba odpowiedzialna za sektor rowerowy zapraszam Pana do naszego sklepu w celu wydania rekompensaty za wydanie niekompletnego roweru. Przekaże osobom pracującym na dziale całą sytuację i postaramy się naprawić nasz błąd. 

Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do wizyty w naszym sklepie, 

Przemek

Daniel uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

11/04/2018

Michał (Polska)

Zero zainteresowania pracowników
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

08/04/2018

Wojciech (Polska)

braki w asortymencie - buty sportowe dla dzici
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd