Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

17/08/2018

Izabela (Polska)

Sprzeczne informacje miedzy pracownikami co do udzielania kredytów na poszczególne wyroby
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

12/08/2018

jacek (Polska)

mały wybór art. wędkarskich , same puste haki ,wstyd...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

11/08/2018

Aleksandra (Polska)

Miła i pomocna obsługa, niestety nie wszystkie produkty których szukałam były dostępne
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

27/07/2018

Marek (Polska)

Obsługa sklepu bez zastrzeżeń. Odzież typu spodnie niestety po raz kolejny pod względem rozmiarów niedistępna. Chdzi o rozmiarówkę męską dla osób o niskim wzroście.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

24/07/2018

Danuta (Polska)

Niestety nie jestem zadowolona z rezerwacji ubrań w sklepie nie dostalam wiadomości SMS która miała być!!jak również emaila że rozmiar jest i że produkt czeka. Dostalam jedynie wiadomość na pocztę że zbliża się koniec terminu odebrania i druga wiadomość anulowanie zamówienia. Tu porażka w Mikołowie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry

Jest mi bardzo przykro, że nie była Pani zadowolona z usługi e-rezerwacji w naszym sklepie. Bardzo dziękujemy za wystawienie komentarza. Pomogło nam to w wykryciu problemu, o którym nie wiedzieliśmy. Cała sytuacja została zgłoszona do naszej centrali w celu wyjaśnienia. Panią serdecznie zapraszam do kontaktu. Chętnie wysłucham wszelkich uwag na temat naszych usług abyśmy mogli kolejnym razem otrzymać od Pani wyższą ocenę. 

Pozdrawiam
Dastin
Lider MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

10/07/2018

Kamil (Polska)

mala ilosc asortymentu, w katowicach duzo wiecej. brak dzieciecego ubioru rowerowego!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

06/07/2018

Bogdan (Polska)

Przymierzałem spodnie trekingowe z wieszaka końcówki serii, sprawdzono mi cenę 59,99 a w kasie zapłaciłem 69,99 ! 10zł to nie dużo ale chodzi o ogólne odczucie traktowania. Pozdrawiam
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry

Przykro mi, że nie był Pan zadowolony z wizyty w naszym sklepie. Chciałbym wyjaśnić tą sprawę, ponieważ taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com 
Dastin

Bogdan nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

01/07/2018

MAREK (Polska)

Brak klimatyzacji, po dłuższej chwili już się nie chce robić zakupów.
Kolejka do kasy, ale to nie wina pracowników, a jak zauważyłem topornego systemu, w którym problem ze skanowaniem kodów z produktów, odczytem kuponu lojalnościowego.
Obsługa bardzo miła i wielka brawa za boisko przed sklepem! Chwila wytchnienia po zakupach i fajna zabawa.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry

Bardzo dziękuję za wyczerpujący komentarz. Przykro mi, że wizyta w naszym sklepie nie była dla Pana komfortowa. Nasz system jedno kolejkowy statystycznie przyspiesza obsługę przy kasie chodź wydaje się ona na pierwszy rzut oka długa. Na dniach powinna zostać uruchomiona kolejna kasa, która przyspieszy obsługę. Cieszy mnie to, że boisko spełnia swoją funkcję. Serdecznie zapraszam do częstszych odwiedzin. Mam nadzieję, że przy kolejnej wizycie będziemy mogli uzyskać od Pana ocenę 4/5 lub nawet 5/5. 

Pozdrawiam 
Dastin
Lider rowerów MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

21/06/2018

Marek (Polska)

Braki w rozmiarach
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

06/06/2018

Michał (Polska)

Chciałem kupić okulary przeciwsłoneczne, ale na półce z nimi był taki bajzel ,że trudno było znaleźć nawet obsłudze co gdzie jest. Pudełka puste, okulary wszystkie porozrzucane. Nie dało się określić które ile kosztują. Wielki bajzel na okularach.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry Panie Michale

Bardzo dziękuje za wystawienie opinii. Dzięki niej możemy być coraz lepsi i dołożymy wszelkich starań aby następnym razem był Pan dużo bardziej zadowolony z wizyty w sklepie Decathlon Mikołów niż ostatnio. Cieszy mnie fakt, że otrzymaliśmy od Pana 4 gwiazdki za jakość obsługi. Chętnie dowiem się jakiego konkretnie produktu Pan szukał i w jakiej części sklepu zastał Pan taką sytuację. Będę mógł przekazać uwagi konkretnej osobie. Zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym dastin.majchrzak@decathlon.com

Pozdrawiam

Dastin
Lider rowerów MTB

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd