92% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1254 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

26/08/2018

Wojciech (Polska)

Przyjechałem własnym rowerem, aby sprawdzić, czy fotelik rowerowy będzie się nadawał do kupionego w Decathlonie roweru z 2011 roku. Nie było już naklejki jaki to rozmiar roweru, a nie miałem już faktury. Pan z działu rowerowego powiedział, że chyba mi się nie zmieści mocowanie na ramie, bo musi być ileś centymetrów od koła, zaproponował mi, że mogę sobie do siodełka przymocować. Niezadowolony uznałem, że przymierzę jeden z fotelików i zamontuję na mój rower. Zajęło mi to sporo czasu, bo chciałem wszystko zrobić zgodnie z instrukcją. Oczywiście było tam wyraźnie zaznaczone, że nie wolno mocować fotelika do siodełka. Nawet Klienci sklepu pytali mnie czy ja tu pracuję, widząc że coś robię przy rowerze tyle czasu. Ostatecznie sam zamontowałem fotelik i sprawdziłem, że odległość od koła jest właściwa. Chciałem pokazać to Państwa pracownikowi, że dało się zamontować, ale okazało się, że ma przerwę i od innego pracownika sklepu dowiedziałem się, że nie ma nikogo innego na tym dziale. Spędziłem z godzinę w sklepie, zapłaciłem za produkt i do dziś dziecko jeździ ze mną lub z żoną na zestawie z Decathlona. Nie zmienia to faktu, że gdyby mi nie zależało to bym podjechał gdzie indziej i może zostałbym lepiej obsłużony, a nie olany. W środku sezonu jedna osoba na rowerach? Dziwna sprawa.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/07/2018

katarzyna (Polska)

Doliczony do paragonu produkt którego nie kupiłam
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Bardzo przepraszamy za pomyłkę. W celu wyjaśnienia sytuacji proszę o kontakt z Karolina.Robaczewska@decathlon.com

MICHAL

katarzyna uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/06/2018

Dariusz (Polska)

Niestety nie miła obsługa kasjerki, cena towaru niezgodna z opisem, dwie ceny towaru, jedna mała na wysokości wzroku,druga bardzo wysoko poza zasięgiem
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Dziękuję za podzielenie sie opinią. Przepraszam, że wizyta nie spełnila Pana oczekiwań.  Dokonamy wszelkich starań by kolejne zakupu wspinał Pan bardziej pozytywnie ;)

MICHAL

Dariusz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/05/2018

tok (Polska)

długi czas oczekiwania do kolejki za mało kasjerów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Dziekuję za podzielenie się opinią. Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce w Naszym sklepie - nie jest to standard Naszej obsługi.
Aktualnie zmieniamy Naszą organizację, aby takie zdarzenia nie miały już wiecej miejsca.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

29/04/2018

zurek (Polska)

malo otwartych kas
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękujemy za przesłanie opinii.
Aktualnie mamy przebudowę lini kas, stąd problemy z kolejką.
Kolejna wizyta już z dobrze funkcjonującymi stanowiskami będzie napewno szybsza i bardziej komfortowa :)
MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

14/04/2018

Barbara (Polska)

lepsze uzupelnianie brakujacego asortymentu, wiecej konsultantow, wiecejbczynnych kas
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Dziękujemy za zostawienie opini. Jest to dla Nas sygnał do zmian. Zrobimy wszystko by kolejna wizyta nie był rozczarowaniem.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

13/01/2018

Michał (Polska)

Zbierane punkty zostały skasowane bo okazało się że nie uzytkowalem karty przez rok. Bardzo jest to głupie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki



Szanowny Panie Michale,

serdecznie dziękuję za podzielenie się swoją opinią, jest ona cenna dla poprawy naszych działań. Co do uwagi o programie lojalnościowym pozwoliłam sobie odpowiedzieć na Pana uwagę w osobnej wiadomości, gdyż kwestia którą Pan porusza dotyczy indywidualnej historii zakupowej i na forum publicznym nie chcę tego poruszać. Serdecznie pozdrawiam.

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

20/12/2017

Damian (Polska)

Trudno mówić o kompetentnej obsłudze, jak Pani przy kasie dolicza człowiekowi do rachunku 150 zł - bo się jej podwójnie skasowało :/
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Przykro mi, że spotkała Pana w sklepie nieprzyjemna sytuacja. Mam nadzieję, że finalnie wszystko zostało wyjaśnione. Pracujemy nad rozwiązaniem, które usprawni proces kasowania produktów, stąd prawdopodobnie wziął się błąd.
Jeszcze raz przepraszam w imieniu Ekipy sklepu.
MICHAL

Damian uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd