Sortuj według :
Niezadowolony

16/05/2018

tok (Polska)

długi czas oczekiwania do kolejki za mało kasjerów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Dziekuję za podzielenie się opinią. Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce w Naszym sklepie - nie jest to standard Naszej obsługi.
Aktualnie zmieniamy Naszą organizację, aby takie zdarzenia nie miały już wiecej miejsca.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

29/04/2018

zurek (Polska)

malo otwartych kas
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękujemy za przesłanie opinii.
Aktualnie mamy przebudowę lini kas, stąd problemy z kolejką.
Kolejna wizyta już z dobrze funkcjonującymi stanowiskami będzie napewno szybsza i bardziej komfortowa :)
MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

14/04/2018

Barbara (Polska)

lepsze uzupelnianie brakujacego asortymentu, wiecej konsultantow, wiecejbczynnych kas
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Dziękujemy za zostawienie opini. Jest to dla Nas sygnał do zmian. Zrobimy wszystko by kolejna wizyta nie był rozczarowaniem.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

13/01/2018

Michał (Polska)

Zbierane punkty zostały skasowane bo okazało się że nie uzytkowalem karty przez rok. Bardzo jest to głupie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki



azoraw01 Szanowny Panie Michale, serdecznie dziękuję za podzielenie się swoją opinią, jest ona cenna dla poprawy naszych działań. Co do uwagi o programie lojalnościowym pozwoliłam sobie odpowiedzieć na Pana uwagę w osobnej wiadomości, gdyż kwestia którą Pan porusza dotyczy indywidualnej historii zakupowej i na forum publicznym nie chcę tego poruszać. Serdecznie pozdrawiam.

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

20/12/2017

Damian (Polska)

Trudno mówić o kompetentnej obsłudze, jak Pani przy kasie dolicza człowiekowi do rachunku 150 zł - bo się jej podwójnie skasowało :/
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Przykro mi, że spotkała Pana w sklepie nieprzyjemna sytuacja. Mam nadzieję, że finalnie wszystko zostało wyjaśnione. Pracujemy nad rozwiązaniem, które usprawni proces kasowania produktów, stąd prawdopodobnie wziął się błąd.
Jeszcze raz przepraszam w imieniu Ekipy sklepu.
MICHAL

Damian uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd