92% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1418 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

18/10/2018

Piotr (Polska)

Wycofanie z kolekcji produktów które najbardziej mi odpowiadały.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

18/09/2018

Hanna (Polska)

Obsługa przy kasie tragedja, dziewczyny sobie ze sobą gadały a kolejka się ustawiała, kiedy się dłuższą ustawiła to jedna z nich zaprosiła do kasy ale dalej była bardziej zajęta koleżanka z kasy obok niż klientem, nie zaproponowała reklamówki, mie zapytała o kartę, miałam wrażenie że jej przeszkadzam
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/09/2018

anna (Polska)

2 pracownice nie byŁy w stanie skierowac mnie w miejsce gdzie byl umiejscowiony interesujacy mnie arykul.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

17/08/2018

Marcin (Polska)

Kolejki w sklepie Decathlon Katowice są stanowczo za długie, Na tyle kas czynna jest zazwyczaj jedna albo dwie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzien dobry !

Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami obserwacjami/opinią, którą odczuł Pan podczas wizyty u Nas w sklepie.
Zwrócimy uwagę na liczbę osób będących odpowiedzialnych za obsługę kas tak by uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Mam nadzieję, że kolejne zakupy będą bardziej satysfakcjonujące !

Pozdrawiam

MICHAL

Marcin uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

20/05/2018

Adrian (Polska)

Nie było tego czego szukałem
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Dziękujemy za podzielenie się z opinią :) Nie jestesmy w stanie w Naszym sklepie zmieścić pełnej oferty Decathlon. W sytuacji gdy brakuje produktu polecam kontakt z obsługą bądź zakupy przez stronę internetową/aplikację Decathlon.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

15/05/2018

Mirosław (Polska)

bardzo długa kolejka do kasy, za komuny było szybciej.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Dziękuję za podzielenie się opinią. Aktualenie pracujemy nad nową organizacją, by poprawić funkcjonowanie sklepu. Mam nadzieję, że kolejna  Pana wizyta nie będzie wiązała się z długim oczkiwaniem w kolejce do płatności.

MICHAL

Mirosław uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

01/05/2018

Szymon (Polska)

Nic się nie da znaleźć, wszystko porozrzucane
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Dziękujemy za pozostawienie opinii.
Starmy się segregować artykuły pod kątem aktywności stąd takie rozmieszczenie produktów. Proszę o informację z odnalezieniem którch produktów miał Pan problem, byśmy mogli dopracować ich rozmieszczenie bądź komunikacje i oznaczenie sklepu.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/04/2018

Tomasz (Polska)

Niestety pracownik serwisu rowerowego powinien nauczyć się obsługi zegarka, albo chociaż zawyżyć czas oczekiwania jeśli nie potrafi go w miarę dokładnie określić. Rozumiem jak gość mówi mi że będę musiał czekać na przygotowanie roweru 30 min i po tym czasie mówi że jest poślizg i jeszcze tak z 20 min. no ok rozumiem, wszyscy jesteśmy ludźmi. Niestety w moim przypadku poślizg wyniósł 1,5 godziny, tylko dlatego że szanowni panowie nie brali rowerów do przygotowania wedle kolejności zgłoszenia tylko który na wierzchu ten do roboty, dopiero po dosadnym zwróceniu panom uwagi raczyli zabrać się za mój rower. Pomijam fakt że miałem nr 6 a gotowe do odbioru były numery 11, 12, 16.... Jak pasowało tak się brało.... Ogólnie słaba obsługa, na plus jest jedynie to, że rower został dobrze przygotowany do jazdy.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Dziękujemy za pozostawienie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, zrobimy wszystko by sytuacja się nie powtórzyła. Pozdrawiam

Michal

Tomasz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

09/01/2018

Śliwa (Polska)

mniejsze. ceny
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Stale pracujemy nad obniżaniem Naszych cen. Proszę napisać, w którym sektorze produktów mamy w Pani opini zbyt wysokie ceny.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

09/01/2018

Betina (Polska)

Kask narciarski miał kosztować 49,99 a kosztował 99,99 - kupowaliśmy dużo sprzętu i dopiero w domu zauważylam różnice - klient przy kasie powinien na bieząco móc widziec ceny kasowanych produktów tak jak ma to miejsce w innych sklepach
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Bardzo mi przykro, że w Naszym sklepie zaszła tego typu sytuacja. Proszę o kontakt mailowy i podanie kodu kasku - spróbujemy wyjaśnić tą sytuację.
Mail:Michal.jeromin@decathlon.com


MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd