Sortuj według :
Trochę zadowolony

20/05/2018

Adrian (Polska)

Nie było tego czego szukałem
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

15/05/2018

Mirosław (Polska)

bardzo długa kolejka do kasy, za komuny było szybciej.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Dziękuję za podzielenie się opinią. Aktualenie pracujemy nad nową organizacją, by poprawić funkcjonowanie sklepu. Mam nadzieję, że kolejna  Pana wizyta nie będzie wiązała się z długim oczkiwaniem w kolejce do płatności.

MICHAL

Mirosław uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

01/05/2018

Szymon (Polska)

Nic się nie da znaleźć, wszystko porozrzucane
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Dziękujemy za pozostawienie opinii.
Starmy się segregować artykuły pod kątem aktywności stąd takie rozmieszczenie produktów. Proszę o informację z odnalezieniem którch produktów miał Pan problem, byśmy mogli dopracować ich rozmieszczenie bądź komunikacje i oznaczenie sklepu.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/04/2018

Tomasz (Polska)

Niestety pracownik serwisu rowerowego powinien nauczyć się obsługi zegarka, albo chociaż zawyżyć czas oczekiwania jeśli nie potrafi go w miarę dokładnie określić. Rozumiem jak gość mówi mi że będę musiał czekać na przygotowanie roweru 30 min i po tym czasie mówi że jest poślizg i jeszcze tak z 20 min. no ok rozumiem, wszyscy jesteśmy ludźmi. Niestety w moim przypadku poślizg wyniósł 1,5 godziny, tylko dlatego że szanowni panowie nie brali rowerów do przygotowania wedle kolejności zgłoszenia tylko który na wierzchu ten do roboty, dopiero po dosadnym zwróceniu panom uwagi raczyli zabrać się za mój rower. Pomijam fakt że miałem nr 6 a gotowe do odbioru były numery 11, 12, 16.... Jak pasowało tak się brało.... Ogólnie słaba obsługa, na plus jest jedynie to, że rower został dobrze przygotowany do jazdy.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry Dziękujemy za pozostawienie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, zrobimy wszystko by sytuacja się nie powtórzyła. Pozdrawiam

Michal

Tomasz uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

09/01/2018

Śliwa (Polska)

mniejsze. ceny
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Stale pracujemy nad obniżaniem Naszych cen. Proszę napisać, w którym sektorze produktów mamy w Pani opini zbyt wysokie ceny.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

09/01/2018

Betina (Polska)

Kask narciarski miał kosztować 49,99 a kosztował 99,99 - kupowaliśmy dużo sprzętu i dopiero w domu zauważylam różnice - klient przy kasie powinien na bieząco móc widziec ceny kasowanych produktów tak jak ma to miejsce w innych sklepach
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Bardzo mi przykro, że w Naszym sklepie zaszła tego typu sytuacja. Proszę o kontakt mailowy i podanie kodu kasku - spróbujemy wyjaśnić tą sytuację.
Mail:Michal.jeromin@decathlon.com


MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

06/01/2018

Karolina (Polska)

Braki w produktach. Kasowane podwójnie zakupy. Dobrze że się zorientowałam.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!

Bardzo przepraszam, że doszło sytuacji, która nie jest standartem Naszej obsługi.
W przypadku gdy na półce nie ma konkretnego produktu polecam kontakt z obsługą - jesteśmy w stanie sprowadzić go dla klienta w krótkim terminie.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/10/2017

Krzysztof (Polska)

brak dużych rozmiarów obuwia sportowego
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry!
Niestety ma Pan rację. Nie wszystkie modele obuwia posiadają dużą-niestandardową rozmiarówkę, niektóre mają ją dostępną tylko na zamówienie. Proszę podac model i rozmiar, który Pana interesuje, pomogę sprawdzić czy jest dostepny na zamówienie - ewentualnie zaproponować alternatywny model w interesującej Pana rozmiarówce.

MICHAL

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

02/10/2017

Jerzy (Polska)

Obsluga podczas reklamacji roweru bardzo słaba nie polece znajomym zakupu sprzetu rowerowgo

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Jest nam przykro, że niekomfortowa dla Pana sytuacja miała miejsce w naszym sklepie, niemniej jednak proszę o kontakt mailowy podany w wiadomości prywatnej celem dokładnego opisania sytuacji, by więcej takie zdarzenie nie miało miejsca.
Pozdrawiam Michal
Kierownik działu Rowery/Serwis

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

27/07/2017

Michał (Polska)

Sklep Katowice CH.Dąbrówka Mała Decathlon - przy zakupie roweru brak zainteresowania ze strony Pana który obsługiwał to stanowisko. Długi czas oczekiwania na niego po 15 minutowym szukania go po sklepie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,
Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Chciałbym najmocniej przeprosić za zaistniałą sytuację i brak dostępnego pracownika. Aktualnie działamy nad powiększeniem załogi sklepu, aby na każdym sporcie znalazł się specjalista i był zawsze dostępny dla klienta.  Mam ogromną nadzieję że w przyszłości spełnimy Pana oczekiwania i problem już się nie pojawi. Z mojej strony przepraszam i dołożymy wszelkich starań aby problem niebawem przestał istnieć w naszym sklepie.

Dariusz Leśniak
Dyrektor sklepu Decathlon Dąbrówka

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd