Pani Patrycjo,
dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! Twoje doświadczenia i opinie są dla nas bardzo cenne, ponieważ pomagają nam ulepszać nasze usługi. Cieszymy się, że odwiedziłaś nasz sklep i mamy nadzieję na kolejne spotkanie.
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Marta
Decathlon Radom
Panie Adamie,
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! Twoje doświadczenia i opinie są dla nas bardzo cenne, ponieważ pomagają nam ulepszać nasze usługi. Cieszymy się, że odwiedziłeś nasz sklep i mamy nadzieję na kolejne spotkanie.
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Marta
Decathlon Radom
Panie Robercie,
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! Twoje doświadczenia i opinie są dla nas bardzo cenne, ponieważ pomagają nam ulepszać nasze usługi. Cieszymy się, że odwiedziłeś nasz sklep i mamy nadzieję na kolejne spotkanie.
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Marta
Decathlon Radom
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! Twoje doświadczenia i opinie są dla nas bardzo cenne, ponieważ pomagają nam ulepszać nasze usługi. Cieszymy się, że odwiedziłaś nasz sklep i mamy nadzieję na kolejne spotkanie.
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Marta
Decathlon Radom
Pani Karolino,
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! Twoje doświadczenia i opinie są dla nas bardzo cenne, ponieważ pomagają nam ulepszać nasze usługi. Cieszymy się, że odwiedziłaś nasz sklep i mamy nadzieję na kolejne spotkanie.
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Marta
Decathlon Radom
Panie Adamie,
dziękujemy za podzielnie się opinią. Cieszymy się, że nasza obsługa spełniła Pana oczekiwania oraz, że zakupy w naszym sklepie były udane. Zapraszany ponownie!
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Marta
Decathlon Radom
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! Twoje doświadczenia i opinie są dla nas bardzo cenne, ponieważ pomagają nam ulepszać nasze usługi. Cieszymy się, że odwiedziłeś nasz sklep i mamy nadzieję na kolejne spotkanie.
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Marta
Decathlon Radom
Panie Przemysławie,
bardzo nam przykro, że produkty, które kupił Pan u nas okazały się niesłusznym wyborem oraz, że były złej jakości. W przypadku zwrotów staramy się być do dyspozycji Klienta tak, by był zadowolony z obsługi, dlatego nie powinny występować żadne nieprawidłowości. Staramy się to również usprawniać poprzez zapisywanie paragonów w aplikacji Decathlon, dzięki czemu wydłuża się czas na dokonanie zwrotu, bądź wymiany.
Mamy nadzieję, że kolejne zakupy w naszym sklepie będą bardziej udane.
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Marta
Decathlon Radom
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! Twoje doświadczenia i opinie są dla nas bardzo cenne, ponieważ pomagają nam ulepszać nasze usługi. Cieszymy się, że odwiedziłaś nasz sklep i mamy nadzieję na kolejne spotkanie.
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Marta
Decathlon Radom