Sortuj według :
Niezadowolony

25/02/2018

hhhhgbh yj hbhgnggn (Polska)

nie ma tego co jest na stronie internetowej, nie można znaleść
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Bardzo dziękuję za podzielenie się opnią!
Niestety, ze względu na wielkość sklepu nasz asortyment jest ograniczony. Jeżeli przy kolejnej wizycie potrzebne produkty nie będą dostępne zachęcamy do skorzystania z kiosków Plus (można zamówić rzeczy znajdujące na www.decathlon.pl) lub postaramy się sprowadzić odpowiednie artykuły z innego sklepu.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Asia
Punkt Obsługi Klienta

hhhhgbh yj hbhgnggn uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

20/02/2018

wojciech (Polska)

brak dresow , kompletow
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie,

Panie Wojciechu bardzo dziękujemy za podzielenie się z nami Pana odczuciami odnośnie oferty. Nasz sklep ciągle bada lokalny rynek aby zaspokoić potrzeby naszych klientów. Na pewno przy doborze kolekcji na kolejny sezon weźmiemy pod uwagę Pana komentarz.

Pozdrawiam

Ekipa Decathlon Bytom

wojciech uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/09/2017

ANDRZEJ (Polska)

Kpina nie badanie stysfakcji.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem towaru to chyba żart ale bardzo słaby
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Panie Andrzeju czy mogłabym poprosić o przybliżenie sytuacji ? czy zamawiał Pan towar za pośrednictwem sklepu internetowego czy pracownikow sklepu Decathlon Bytom ? Chciałabym jak najszybciej wyjaśnić zaistniałą sytuację. Z góry bardzo dziękuje za odpowiedź. Oczywiście podaję swojego maila: anna.szymanek@decathlon.com

ANNA Store Leader

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

21/06/2017

Sabina (Polska)

Witam.
Pomimo iż jakość obsługi jest doskonała, sprzedawcy są przemili, a asortyment jak zawsze świetnej jakości (jestem stałą klientką) rozczarowałam się już przy wejściu do Decathlonu w Bytomiu w Centrum handlowym Atrium Plejada. Czy to normalne, że wyrywkowych klientów traktuje się jako potencjalnych złodziei? Dzisiaj (tj 18 czerwca 2017) około 12:40 wchodząc do sklepu z małym podręcznym plecakiem (plecako-torebką) (dodam, że kobieta wchodząca przede mną miała również plecak wcale nie mniejszych gabarytów od mojego) zostałam zatrzymana przez Pana ochroniarza pod pretekstem tego, że nie mam prawa wejść z plecakiem. Tłumacząc mu, że jest to moja rzecz podręczna typu torebka i mam tam pieniądze, telefon, dokumenty i raczej nie chciałabym tego wszystkiego wnosić w rękach, chcąc zrobić dość spore zakupy. Po stwierdzeniu, że nie będę dyskutować z człowiekiem do którego to nie dociera, zostawiłam plecako/torebkę w szafce. Chodząc po sklepie zauważyłam jak ten sam ochroniarz przepuszcza inne kobiety znowu w plecakach, z torbami podróżnymi, z siatkami. Zapłaciłam ze moje zakupy, podeszłam do ochroniarza z pytaniem, dlaczego tamtych ludzi przepuścił, skoro mieli dużo większe siatki, torby, plecaki od mojego. Jego odpowiedzią było wzruszenie ramionami i odburknięcie mi "Do widzenia". Proponuję albo zmienić ochroniarza, albo przynajmniej nauczyć go kultury i traktowania klientów tak samo, bo niestety z przykrością stwierdzam, że więcej zakupów w Państwa sklepie nie zrobię skoro jestem tam traktowana jak złodziejka.
Pozdrawiam
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Pani Sabino jest mi ogromnie przykro, iż zaistniała sytuacja spotkala Panią w naszym sklepie. W tym momencie jesteśmy w trakcie zmiany firmy, która świadczy usługi ochrony w naszej lokalizacji. Natychmiastowo przekazałam informację do bezpośredniego przełożonego powyższego agenta ochrony i jestem pewna, iż podobna sytuacja nie spotka juz żadnego z naszych klientów. Dziękuje za przekazanie informacji - dzięki temu możemy szybko reagować i starać się zrobić wszystko co w naszej mocy aby Klienci czuli sie u nas komfortowo.

Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze w sklepie
Ze sportowymi pozdrowieniami.

ANNA

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

19/01/2017

Aneta (Polska)

Robie zakupy u Was często. Pierwszy raz spotkałam się z takim podejściem pracownikow... rozmawiałam nawet z panią kierownik, wiec sprawę uważam za zamknięta. ... gdyz Pani kierownik przeprosiła za zaistniala sytuacje i zrobiła wszystko by naprawić dana sytuacje. Dziękuję pani Anecie (przepraszam nazwiska nie znam).
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Pani Aneto,

Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Zapoznałam się ze szczegółami zdarzenia i już wprowadziliśmy plany naprawcze. Mam nadzieję, że podobna sytuacja już nie spotka żadnego z naszych Klientów. Jeżeli miałaby Pani ochotę bardzo chętnie spotkam się z Panią aby wyjaśnić sprawę osobiście - jeżeli jest Pani zainteresowana podaję kontakt mailowy: anna.szymanek@decathlon.com. Dziękuje za podzielenie się opinią.

Anna Szymanek Dyrektor Sklepu Bytom DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

23/12/2016

Dawid (Polska)

Wszystko było by w porządku gdyby ochrona sklepu dyskretniej podchodziła do klienta jak i obsługa. Posiadam doświadczenie w branży handlowej i jestem obserwatorem. Zauważyłem jak obsługa chodzi o obserwuje klienta jak by miał coś ukraść. Byłem na zakupach z dwójką małych dzieci i żoną. To nie było miłe doświadczenie.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki


Witam,

Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Oczywiście zareagujemy w tej sprawie. Zgadzam się z Panem, iż podobna sytuacja nie powinna mieć miejsca. Jeżeli miałby Pan ochotę do kontaktu bezpośredniego to bardzo proszę o kontakt pod adres: anna.szymanek@decathlon.com.
Anna Szymanek Dyrektor Sklepu Bytom DECATHLON

Dawid uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd