Sortuj według :
Trochę zadowolony

29/04/2018

Piotr (Polska)

Wystawiacie do sprzedaży towary, dla których podawane są nieprawidłowe ceny co dopiero okazuje się na kasie ....
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry,

Bardzo mi przykro, że powyższa sytuacja spotkała Pana w naszym sklepie. Gdyby był Pan tak miły i opisał konkretną sytuację drogą mailową: anna.szymanek@decathlon.com. Umożliwiłoby mi to wdrożenie planu naprawczego na sklepie.

Z góry dziękuje za odpowiedź 

Lider Sklepu  Decathlon Bytom

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/03/2018

Anna (Polska)

Niestety nie kupiłam tego co chciałam. Sklep praktycznie wcale nie posiada w zaopatrzeniu damskiej odzieży na rower. W sklepie internetowym niestety też nie ma wyboru.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Pani Anno,

Bardzo dziękujemy za podzielenie się z nami opinią. Faktycznie na ten moment marka b`twin wprowadza nową kolekcję - z tego powodu nie mamy jeszcze dostępu do pełnego asortymentu (podobnie jak sklep internetowy). Mamy jednak nadzieję, że jak najszybciej otrzymamy pełen dostęp do oferty i będziemy w stanie zaproponować Pani wyjątkowe produkty.

Pozdrawiamy
Ekipa Decathlon Bytom

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

20/01/2018

Tomasz (Polska)

Byłem z moją dziewczyną aby kupić zwyczajne spodnie dresowe do chodzenia po domu. Okazało się że po pierwsze wszystkie dostępne modeli są cienkie a po drugie nowy rozmiary różne ale długościami wogole się nie różniły i znalezienie czegoś dla osoby o wzroście 158 graniczy z cudem
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Arturze bardzo dziękujemy za opinię i podzielenie się uwagą odnośnie dresów. Większy wybór spodni dresowych dostępny jest na stronie decathlon.pl – nasi pracownicy chętnie pomogą w doborze rozmiaru lub przy składaniu zamównia internetowego u nas w sklepie z darmową dostawą! Wszystkie starsze modele dresów można znaleźć na „końcach serii” – produkty oznczone są czerwoną etykietą.   Mamy nadzieję, że przy kolejnej wizycie znajdzie Pan rzeczy, których potrzebuje!
Ze sportowymi pozdrowieniami, Ekipa DECATHLON Bytom

Tomasz nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

17/12/2017

Aleksander (Polska)

przez złe ulokowanie i słabe oznaczenie produktu kupiłem nie to co chciałem,
chciałem rowerowe nogawki ocieplane i z wieszaka tak właśnie oznaczonego brałem towar,
dopiero w domu, po odcięciu metek, przymierzeniu i konsultacji ze znajomym (nogawki były dziwnie obcisłe), okazało się że to jednak rękawki,
gdyby był wyraźny opis produktu na etykiecie, nie wybrał bym źle, niestety na etykiecie jest mały, nie rzucający się w oczy opis po angielsku że to jednak są rękawki
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Panie Aleksandrze strasznie nam przykro, że wprowadziliśmy Pana w błąd. Jeżeli to coś pomoże - przyjmiemy zwrot produkty nawet z odciętymi metkami. Sprawdzimy również ekspozycję aby podobna nieprzyjemność nie spotkała już żadnego z naszych klientów

Ze sportowymi pozdrowieniami
Ekipa Decathlon Bytom

Aleksander uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

23/10/2017

Marcin (Polska)

No szału nie ma w Bytomskim decathlonie, ale to czego zawsze tam szukam to znajduje. Którejś zimy miałem problem z dostaniem mojego modelu butów. Sprzedawca proponował ściągnięcie ich ze Słowacji. Wtedy zerezygnowałem ale dorwałem je rok później:) Ja jestem zadowolony wprawdzie wyzerowaliście mi punkty na karcie jolajnościowej. I za to Was nie lubie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam ponownie,

Panie Marcinie sprawdziliśmy Pana kartę stałego klienta. Miał Pan zarejestrowane 11 pkt i niestety przez 12 miesięcy karta nie została ani razu użyta - co wg regulaminu oznacza, iż pkt zostają automatycznie anulowane.

W razie pytań zapraszam do kontaktu: anna.szymanek@decathlon.com

Witam serdecznie,

Panie Marcinie bardzo dziękuje za podzielenie się z nami swoimi odczuciami odnośnie naszego sklepu. Przesłałam zapytanie odnośnie Pana punktów na KSK do naszej specjalistki. Jak tylko będę znała powód usunięcia punktów poinformuję Pana osobiście.

Pozdrawiam i zapraszamy ponownie

ANNA Store Leader

Marcin uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

31/08/2017

Agnieszka (Polska)

Byłam w jednym ze sklepów, chciałam zakupić plecak, po wystaniu w długiej i żmudnej kolejce, okazało się że cena która była tuż pod plecakiem nie dotyczyła tego produktu. Cena mojego towaru znajdowała się znacznie dalej, gdzie indziej, w zyciu bym nie wpadła na to że to cena mojego towaru. Obsługa nie chętnie szła wyjaśnić sprawę, na koniec poprostu sobie poszła, zero przepraszam itd, za stracony czas.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie,

Pani Agnieszko jest mi bardzo przykro, iż podobna sytuacja spotkała Panią w naszym sklepie. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu: anna.szymanek@decathlon.com - jestem pewna, że wspólnie znajdziemy takie rozwiązanie aby jedna i druga strona byla zadowolona. Pozdrawiam

ANNA

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

22/08/2017

Katarzyna (Polska)

bardzo mały wybór produktów,
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie,

Pani Katarzyno czy mogłaby Pani podzielić się z nami na adres mailowy: anna.szymanek@decathlon.com jakiego konkretnie asortymentu nie znalazła Pani w naszym sklepie ?  Chętnie zapoznałabym sie z Pani zdaniem i wprowadziła zmiany. Z góry dziękuję i pozdrawiam

ANNA

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/07/2017

michał (Polska)

słabo jak kupujesz coś bez opakowania.
niefajnie jesli w trakcie obslugi pracownik cie opuszcza bez powodu nie informując cie o tym i po chwili przychodzi inny pracownik cie obsluzyc i tlumaczysz wszystko od nowa
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie
Panie Michale jeżeli znajdzie Pan chwilę podczas następnej wizyty w sklepie zachęcam do kontaktu, abyśmy mogli się spotkać i porozmawiać o Pana wrażeniu z zakupów w naszym sklepie. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i pozwoli mi poprawiać jakość naszej  obsługi. Gdyby jednak nie udało nam się spotkać osobiście podaje swojego maila, pod którym będę dla Pana dostępna anna.szymanek@decathlon.com
 Pozdrawiam
Anna Szymanek
Dyrektor Sklepu Decathlon Bytom

ANNA

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

26/05/2017

michal (Polska)

Serwis romerowy nie naprawił usterki - zgłoszony błąd nie został naprawiony, mimo iż zostałem zapewniony ze jest ok, że było jeżdzone i nic dziwnego nie wykryto.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Panie Michale bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W dniu wczorajszym przekazałam informację do Kierownika Serwisu, który obiecał skontaktować się z Panem w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeżeli w ciągu dwóch dni nie dostanie Pan informacji zwrotnej proszę o bezpośredni kontakt: anna.szymanek@decathlon.com.

Pozdrawiam
ANNA SZYMANEK DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd