90% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1441 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

20/05/2019

Janusz (Polska)

Prawie zero odzieży dla dużych i bardzo dużych facetów a tacy również przychodzą do waszego sklepu.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

19/05/2019

PAWEŁ (Polska)

Zarezerwowałem towar (latarka czołowa), odebrałem, zapłaciłem w sklepie. Sprawdzamy spytała Pani? Nie odpowiedziałem W domu okazało się że w pudełku jest tylko wkładka do zapasowych baterii (z bateriami), zaś głównego elementu (czołówki nie ma). Wróciłem i bez problemu dostałem nową latarkę (zapewne główna część z mojego pudełka była na ekspozycji). Trzeba sprawdzać na miejscu zarezerwowany towar.

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

06/03/2019

Piotr (Polska)

Pustki i bałagan na półkach. Brak zainteresowania klientem ze strony obsługi sklepu. Sezon rowerowy za pasem czego w sklepie kompletnoe nie widać.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 
dziękuję Panu za opinię o naszym sklepie. 
Prosze o opisanie w wiadomości zwrotnej sytuacji, w której odczuł Pan brak zainteresowania ze strony naszych pracowników. Obsługa naszych klientów jest dla Nas priorytetem dlatego Pana spostrzeżenia będą niezwykle pomocne w ciągłym doskonaleniu naszej obsługi.
Jesteśmy w tym momencie w trakcie zmiany oferty z zimowej na letnią, co może być przyczyną brakiem niektórych towarów. Jednak każdy  artykuł z naszej oferty może Pan otrzymać korzystając z Projektu Plus dostępnego w naszym sklepie. 
Mam nadzieję, że każda kolejna wizyta będzie pozytywnym doświadczeniem. 
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/01/2019

ŁUKASZ (Polska)

Niestety, dopiero w domu zorientowałem się, że zakupione rękawice zostały policzone podwójnie... System wczytywania cen poprzez wkładanie towarów do miejsca przy kasach chyba nie działa za dobrze :/
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Łukaszu, 

bardzo mi przykro, że spotkała Pana taka sytuacja. Sprawdziłam w systemie kasowym zakupy - naliczone podwójnie rękawice zostały zakupione w Decathlon Targówek, nie w Decathlon Bemowo - nie mniej jednak błąd w naliczaniu produktów nie powinien mieć miejsca. 
Poinformuję sklep Decathlon Targówek o zaistniałej sytuacji, a Pana zapraszam do Punktu Obsługi Klienta - uważam, że sytuacja zostanie rozwiązana pomyślnie i każda kolejna wizyta z sklepach Decathlon będzie już tylko pozytywnym wspomnieniem. 

Z sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

ŁUKASZ uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

27/01/2019

Sylwia (Polska)

Najgorszy sklep. Słaby wybór, źle oznaczone sekcje. Damska odzież do biegania w ogóle nie opisana.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Sylwio, 
dziękuję za opinię. 
Czy mogłaby Pani opisać jakich informacji zabrakło Pani w opisach odzieży biegowej? Uwagi naszych Klientów są dla nas bardzo cenne i pozwalają na ciągłe doskonalenie. Jeżeli podczas kolejnej wizyty nie znalazłaby Pani interesującego artykułu gorąco zachęcam do skorzystania z Projektu Plus - zawierającego wszystkie artykuły dostępne w ofercie Decathlon - w razie wątpliwości Nasi pracownicy chętnie pomogą. 
Z sportowymi pozdrowieniami, 
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

06/01/2019

łukasz (Polska)

bardzo mały wybór w produktach narciarskich.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Łukaszu, 

dziękuję za opinie.  Czy mógłby Pan opisać w wiadomości zwrotnej jakiego produktu zabrakło podczas Pana wizyty? Pana uwagi pomogą Nam lepiej dostosować ofertę Naszego sklepu do potrzeb Naszych Klientów. 
Jeżeli nie znalazłby Pan interesującego artykułu na dziale narciarskim gorąco zachęcam do skorzystania z Projektu Plus znajdującego się w sklepach stacjonarnych - gwarantuje on dostępność każdego artykułu z oferty Decathlon wraz z darmową dostawą - w razie wątpliwości Nasi pracownicy chętnie pomogą w obsłudze narzędzia, a także w wyborze najbardziej odpowiedniego produktu odpowiadającego Pana potrzebom. 
Ze sportowymi pozdrowieniami
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/11/2018

michał (Polska)

Pan z działu kurtki zimowe był kompletnie nie kompetentny. Pytaliśmy o proeukt z jego działu, wskazał inne alejki. Sytuację uratował dział kas, który wskazał Panu produkt z jego działu. Jest to żadki przypadek w Decathlonie. Reszta załogi merytoryczna, miła i uzynna. M.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Michale, 
dziękuję za opinie. Sytuacja, która Pana spotkała mogła wynikać z małego stażu pracownika - nie mniej - nie powinna mieć miejsca. Staramy się przeszkolić jak najlepiej naszych pracowników, jednak każdy może się pomylić, w szczególności osoby z niewielkim doświadczeniem. Przekażę Pana uwagi pracownikom, by taka sytuacja się już nie powtórzyła i każda kolejna wizyta w naszym sklepie była tylko miłym doświadczeniem. 

Z sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/10/2018

Robert (Polska)

Brak dętek, brak opon, brak obsługi
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Robercie, 

jest to niecodzienna sytuacja, aby zabrakło asortymentu znajdującego się w stałej ofercie sklepu stacjonarnego.  W Decathlon Bemowo zadowolenie naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu, dlatego też codziennie staramy się o najwyższy standard obsługi, także zapewniając odpowiednią liczbę pracowników. Jeżeli podczas wizyty nie znalazłby Pan interesującego artykułu gorąco zachęcam do skorzystania z Projektu Plus (w razie wątpliwości Nasi pracownicy chętnie pomogą). Na stronie internetowej może także Pan sprawdzić dostępność artykułu w danym sklepie stacjonarnym i zarezerwować go online przed wizytą. Mam nadzieję, że zaproponowane przeze mnie rozwiązania zagwarantują, że każde kolejne zakupy będą już tylko pozytywnym wspomnieniem. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/09/2018

Bartłomiej (Polska)

Problem z realizacją bonu. W mailu informującym , że dostałem bon było jasno napisane, że wystarczy przedstawić kartę lojalnościową podczas zakupów. Przy kasie okazało się , że to nie działa i muszę mieć przy sobie wydrukowany bon. Na szczęście odgrzebałem w poczcie, w telefonie tego maila i podyktowałem numer będący pod barcodem. Przy kasie spędziłem dobre 20 minut. Powinniście to jakoś usprawnić, bądź napisać wprost, że trzeba zawczasu wydrukować.
pozdrawiam
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Bartłomieju,
bardzo dziękuję za opinię. Jest to nietypowa sytuacja, ponieważ jakość obsługi jest na Nas sprawą absolutnie priorytetową. Poinformowałam pracowników o zaistniałej sytuacji, a także przekazałam Pana sugestie do centrali firmy, by komunikacja w tej sprawie została ujednolicona. Gorąco wierzę, że każda kolejna wizyta przebiegnie bezproblemowo i będzie w pełni pozytywnym wspomnieniem. Ze sportowymi pozdrowieniami ,

Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/08/2018

Przemysław (Polska)

Kupiłem 1/4 z zaplanowanych rzeczy.
Zapytany członek obsługi mówi, że to czego szukam jest w konkretnym miejscu a tego towaru po sprawdzeniu w komputerze nie ma wcale w ofercie.
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Przemysławie, 

sytuacja, która Pana spotkała mogła wynikać z  małego stażu pracownika, nie mniej - nie powinna mieć miejsca. 
Proszę o wskazanie w prywatnej wiadomości jakich produktów zabrakło w naszym sklepie. Dzięki uwagom Naszych klientów jesteśmy w stanie o wiele lepiej dopasować ofertę, by każda kolejna wizyta była w pełni pozytywnym doświadczeniem. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd