90% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1262 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Trochę zadowolony

06/01/2019

łukasz (Polska)

bardzo mały wybór w produktach narciarskich.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Łukaszu, 

dziękuję za opinie.  Czy mógłby Pan opisać w wiadomości zwrotnej jakiego produktu zabrakło podczas Pana wizyty? Pana uwagi pomogą Nam lepiej dostosować ofertę Naszego sklepu do potrzeb Naszych Klientów. 
Jeżeli nie znalazłby Pan interesującego artykułu na dziale narciarskim gorąco zachęcam do skorzystania z Projektu Plus znajdującego się w sklepach stacjonarnych - gwarantuje on dostępność każdego artykułu z oferty Decathlon wraz z darmową dostawą - w razie wątpliwości Nasi pracownicy chętnie pomogą w obsłudze narzędzia, a także w wyborze najbardziej odpowiedniego produktu odpowiadającego Pana potrzebom. 
Ze sportowymi pozdrowieniami
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/11/2018

michał (Polska)

Pan z działu kurtki zimowe był kompletnie nie kompetentny. Pytaliśmy o proeukt z jego działu, wskazał inne alejki. Sytuację uratował dział kas, który wskazał Panu produkt z jego działu. Jest to żadki przypadek w Decathlonie. Reszta załogi merytoryczna, miła i uzynna. M.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Michale, 
dziękuję za opinie. Sytuacja, która Pana spotkała mogła wynikać z małego stażu pracownika - nie mniej - nie powinna mieć miejsca. Staramy się przeszkolić jak najlepiej naszych pracowników, jednak każdy może się pomylić, w szczególności osoby z niewielkim doświadczeniem. Przekażę Pana uwagi pracownikom, by taka sytuacja się już nie powtórzyła i każda kolejna wizyta w naszym sklepie była tylko miłym doświadczeniem. 

Z sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/10/2018

Robert (Polska)

Brak dętek, brak opon, brak obsługi
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Robercie, 

jest to niecodzienna sytuacja, aby zabrakło asortymentu znajdującego się w stałej ofercie sklepu stacjonarnego.  W Decathlon Bemowo zadowolenie naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu, dlatego też codziennie staramy się o najwyższy standard obsługi, także zapewniając odpowiednią liczbę pracowników. Jeżeli podczas wizyty nie znalazłby Pan interesującego artykułu gorąco zachęcam do skorzystania z Projektu Plus (w razie wątpliwości Nasi pracownicy chętnie pomogą). Na stronie internetowej może także Pan sprawdzić dostępność artykułu w danym sklepie stacjonarnym i zarezerwować go online przed wizytą. Mam nadzieję, że zaproponowane przeze mnie rozwiązania zagwarantują, że każde kolejne zakupy będą już tylko pozytywnym wspomnieniem. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

05/09/2018

Bartłomiej (Polska)

Problem z realizacją bonu. W mailu informującym , że dostałem bon było jasno napisane, że wystarczy przedstawić kartę lojalnościową podczas zakupów. Przy kasie okazało się , że to nie działa i muszę mieć przy sobie wydrukowany bon. Na szczęście odgrzebałem w poczcie, w telefonie tego maila i podyktowałem numer będący pod barcodem. Przy kasie spędziłem dobre 20 minut. Powinniście to jakoś usprawnić, bądź napisać wprost, że trzeba zawczasu wydrukować.
pozdrawiam
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Bartłomieju,
bardzo dziękuję za opinię. Jest to nietypowa sytuacja, ponieważ jakość obsługi jest na Nas sprawą absolutnie priorytetową. Poinformowałam pracowników o zaistniałej sytuacji, a także przekazałam Pana sugestie do centrali firmy, by komunikacja w tej sprawie została ujednolicona. Gorąco wierzę, że każda kolejna wizyta przebiegnie bezproblemowo i będzie w pełni pozytywnym wspomnieniem. Ze sportowymi pozdrowieniami ,

Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/08/2018

Przemysław (Polska)

Kupiłem 1/4 z zaplanowanych rzeczy.
Zapytany członek obsługi mówi, że to czego szukam jest w konkretnym miejscu a tego towaru po sprawdzeniu w komputerze nie ma wcale w ofercie.
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Przemysławie, 

sytuacja, która Pana spotkała mogła wynikać z  małego stażu pracownika, nie mniej - nie powinna mieć miejsca. 
Proszę o wskazanie w prywatnej wiadomości jakich produktów zabrakło w naszym sklepie. Dzięki uwagom Naszych klientów jesteśmy w stanie o wiele lepiej dopasować ofertę, by każda kolejna wizyta była w pełni pozytywnym doświadczeniem. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

17/08/2018

Tomasz (Polska)

Mocno przebrany asortyment w sklepie stacjonarnym na Bemowie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Tomaszu, 

czy mógłby Pan napisać jakich produktów zabrakło w naszym sklepie? Czy były to artykuły związane z sportami sezonowymi ? 
W Decathlon dostawy realizowane są codziennie, by zagwarantować jak najlepszą dostępność artykułów dla Naszych klientów dlatego gorąco wierzę, że każda kolejna wizyta będzie już tylko miłym wspomnieniem. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

13/07/2018

Jasiek (Polska)

Niby środek tygodnia, ludzi mało w sklepie ale i obsługi nie było. Z wyborem butów zostałem sam :(
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Janie,

Staramy się tak dopasować ilość pracowników na każdym z działów żeby zawsze był ktoś kto będzie w stanie swoim sportowym doświadczeniem i wiedzą podpowiedzieć w wyborze obuwia. Będę wdzięczny jeśli w prywatnej wiadomości opowie mi Pan o tej sytuacj - jaki to był sport i jaki dzień tygodnia/godzina. Dzięki temu będziemy mogli zapobiec takiej sytuacji w przyszłości.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/07/2018

Arkadiusz (Polska)

Sprzedawany sprzęt nie kompleyny oraz uszkodzony - ZESTAW SPINNINGOWY LURE ESSENTIAL TELE. Na szczęście zauważony jeszcze przed zakupem... Miało być wędkowanie pozostał niesmak oraz rozczarowanie...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Arkadiuszu,

Staramy się aby 100% produktów które oferujemy było kompletnych i w idealnym stanie. Najprawdopodobniej ktoś przed Panem otworzył zestaw i go zdekompletował. Dzięki Pana uwadze zwrócimy szczególną uwagę na sposób pakowania zestawów wędkarskich żeby w przyszłości uniknąć takich sytuacji - dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na ten temat.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

19/04/2018

Magdalena (Polska)

Mały wybór produktow
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Magdaleno,

Wyboru jakich produktów zabrakło Pani w naszym sklepie? Dzięki takim uwagom jesteśmy wstanie lepiej dopasowywać ofertę do naszych klientów.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/03/2018

HALIK (Polska)

SERWIS ROWEROWY NA ZEROWYM POZIOMIE.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie,

W Decathlon Bemowo zwracamy szczególną uwagę na obsługę klientów, również w Naszym serwisie rowerowym.

W prywatnej wiadomości poproszę Pana o szczegóły sytuacji która sprawiła, że ocenił Pan serwis tak nisko, zaproponuje również  rozwiązanie danej sytuacji.

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd