Sortuj według :
Trochę zadowolony

19/04/2018

Magdalena (Polska)

Mały wybór produktow
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Magdaleno,

Wyboru jakich produktów zabrakło Pani w naszym sklepie? Dzięki takim uwagom jesteśmy wstanie lepiej dopasowywać ofertę do naszych klientów.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/03/2018

HALIK (Polska)

SERWIS ROWEROWY NA ZEROWYM POZIOMIE.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie,

W Decathlon Bemowo zwracamy szczególną uwagę na obsługę klientów, również w Naszym serwisie rowerowym.

W prywatnej wiadomości poproszę Pana o szczegóły sytuacji która sprawiła, że ocenił Pan serwis tak nisko, zaproponuje również  rozwiązanie danej sytuacji.

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

16/11/2017

Paweł (Polska)

Nie dostałem tego co chciałem. Był dostępny tylko jeden kompass który musze oddać bo realnie nie nadaje się do nawigacji w terenie .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/10/2017

PAULINA (Polska)

Jakość produktów bardzo dobry, spory wybór asortymentu . niestety mam zastrzeżenia co do obsługi klienta. Kolejki spore a tylko jedna kasa otwarta. pracownicy bardziej zainteresowani są rozmowa z "kolegami" aniżeli obsługa klienta. podsumowując produkty na tak, obsługa klienta- dramat.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/10/2017

DARIUSZ (Polska)

braki towarowe - puste pólki
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie,

 Bardzo mi przykro, że nie znalazł Pan produktów których szukał. Być może moglibyśmy je dla Pana zamówić, bądź sprawdzić ich dostępność? Jeżeli jest Pan zainteresowany poproszę o bliższe informacje.
pozdrawiam

Agnieszka Pelic
Dyrektor Sklepu Decathlon Bemowo

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/08/2017

Marcin (Polska)

Kupowałem rower dla dziecka. Pan robiący sprawdzenie rowera przed zakupowego nie miał czasu dobrze się tym zająć...dokręcił kółka dla dziecka, napompował koła i powiedział że to tyle od niego, był wzywany gdzieś, że pilnie potrzebny więc uciekł i powiedział że może to potrwać 5 minut, a może potrwać godzinę - więc nie wie...
Okazało się że hamulce są źle uregulowane.
Sam już sobie prawidłowo ustawie te klocki, ale w Decathlonie za każdym razem gdy kupowałem rower miałem niestety podobny problem, albo brak osoby na stanowisku, albo ktoś mega zajęty. Tak naprawdę dostałem rower niesprawny do jazdy.
Powinniście lepiej zadbać o klientów, o czas usługi,o to żeby zawsze chociaż jedna osoba była na tym sklepie i mogła obsłużyć od początku do końca waszego klienta - w końcu kupuje wasz produkt - wstyd że wyszedłem z takim rowerem.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/08/2017

wieslaw (Polska)

Bieda na sklepie
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

31/07/2017

Andrzej (Polska)

Do paragonu została mi doliczona rzecz, której nie zakupiłem ( coś z jedzenia) i musiałem czekać na zrobienie zwrotu na kartę. Gdybym tego nie zauważył to bym stracił pieniądze. Poczułem się oszukany.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Andrzeju, 

jestem pewny ze żaden z pracowników nie zrobil tego umyślnie i nastąpiła pomyłka. Bardzo przepraszamy za taką sytuacje i ze poczuł się pan niekomfortowo. Mam nadzieje ze więcej sytuacja się nie powtórzy i osobiście porozmawiam z pracownikami żeby zwrócili uwagę na każdy szczegół podczas kasowania.

pozdrawiam 

Michał Kozłowski Dyrektor Sklepu Decathlon Bemowo

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

20/07/2017

Aleksandra (Polska)

pracownik przy kasie wprowadził mnie w błąd - poinformowal że punkty na karcie lojalnosciowej naliczą się także za zakupu oplacane wlasnie przy kasie. tak się jednak nie stało, drukowalam duplikat karty ponieważ poprzedni kartonik zagubilam ale musialam się ponownie zarejestrowac i punkty za zakupy dokonane 15-16 lipca na Bemowie nie zostały dodane na moje konto :(
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

11/06/2017

Andrzej (Polska)

Wkurza mnie to że kupując COKOLWIEK u Was w sklepie proponujecie ODPŁATNIE reklamówkę, kurde jakie to żenujące! Kupując w sklepie np. naczynia lub serwis na 6 osób też powinniście dostac wszystko w "łapę", bez pudełka! Rozumiem że to są koszty ale JAKIE? Czy nie lepiej doliczyć do każdego towaru te 50 groszy i zaszpanować torbą papierową? Nie! Klient dostaje towar w łapę i paraduje jak idiota przez miasto, czy zastanawialiście się kiedy z powrotem trafie do Was na zakupy? Bo ja nie, nie trafie tam szybko!
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Andrzeju, 

dziękuję za opinie. Chciałbym jednocześnie poinformować Pana, że nasze odpłatne reklamówki kosztują 5 oraz 15 groszy i nie chodzi formę zarobkową. Jako Decathlon chcemy wpływać pozytywnie na nasze środowisko i jesteśmy formą która na każdym kroku myśli ekologicznie. Mamy nadzieję w niedługiej przyszłości wycofać całkowicie platikowe torby oraz elementy, które są nieprzetwarzalne. 

Pozdrawiam

Michał Kozłowski Dyrektor Sklepu Decathlon Bemowo

Andrzej nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd