Sortuj według :
Trochę zadowolony

17/08/2018

Tomasz (Polska)

Mocno przebrany asortyment w sklepie stacjonarnym na Bemowie.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

13/07/2018

Jasiek (Polska)

Niby środek tygodnia, ludzi mało w sklepie ale i obsługi nie było. Z wyborem butów zostałem sam :(
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Janie,

Staramy się tak dopasować ilość pracowników na każdym z działów żeby zawsze był ktoś kto będzie w stanie swoim sportowym doświadczeniem i wiedzą podpowiedzieć w wyborze obuwia. Będę wdzięczny jeśli w prywatnej wiadomości opowie mi Pan o tej sytuacj - jaki to był sport i jaki dzień tygodnia/godzina. Dzięki temu będziemy mogli zapobiec takiej sytuacji w przyszłości.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/07/2018

Arkadiusz (Polska)

Sprzedawany sprzęt nie kompleyny oraz uszkodzony - ZESTAW SPINNINGOWY LURE ESSENTIAL TELE. Na szczęście zauważony jeszcze przed zakupem... Miało być wędkowanie pozostał niesmak oraz rozczarowanie...
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Arkadiuszu,

Staramy się aby 100% produktów które oferujemy było kompletnych i w idealnym stanie. Najprawdopodobniej ktoś przed Panem otworzył zestaw i go zdekompletował. Dzięki Pana uwadze zwrócimy szczególną uwagę na sposób pakowania zestawów wędkarskich żeby w przyszłości uniknąć takich sytuacji - dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na ten temat.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

19/04/2018

Magdalena (Polska)

Mały wybór produktow
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Magdaleno,

Wyboru jakich produktów zabrakło Pani w naszym sklepie? Dzięki takim uwagom jesteśmy wstanie lepiej dopasowywać ofertę do naszych klientów.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

12/03/2018

HALIK (Polska)

SERWIS ROWEROWY NA ZEROWYM POZIOMIE.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie,

W Decathlon Bemowo zwracamy szczególną uwagę na obsługę klientów, również w Naszym serwisie rowerowym.

W prywatnej wiadomości poproszę Pana o szczegóły sytuacji która sprawiła, że ocenił Pan serwis tak nisko, zaproponuje również  rozwiązanie danej sytuacji.

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

16/11/2017

Paweł (Polska)

Nie dostałem tego co chciałem. Był dostępny tylko jeden kompass który musze oddać bo realnie nie nadaje się do nawigacji w terenie .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/10/2017

PAULINA (Polska)

Jakość produktów bardzo dobry, spory wybór asortymentu . niestety mam zastrzeżenia co do obsługi klienta. Kolejki spore a tylko jedna kasa otwarta. pracownicy bardziej zainteresowani są rozmowa z "kolegami" aniżeli obsługa klienta. podsumowując produkty na tak, obsługa klienta- dramat.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

04/10/2017

DARIUSZ (Polska)

braki towarowe - puste pólki
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie,

 Bardzo mi przykro, że nie znalazł Pan produktów których szukał. Być może moglibyśmy je dla Pana zamówić, bądź sprawdzić ich dostępność? Jeżeli jest Pan zainteresowany poproszę o bliższe informacje.
pozdrawiam

Agnieszka Pelic
Dyrektor Sklepu Decathlon Bemowo

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/08/2017

Marcin (Polska)

Kupowałem rower dla dziecka. Pan robiący sprawdzenie rowera przed zakupowego nie miał czasu dobrze się tym zająć...dokręcił kółka dla dziecka, napompował koła i powiedział że to tyle od niego, był wzywany gdzieś, że pilnie potrzebny więc uciekł i powiedział że może to potrwać 5 minut, a może potrwać godzinę - więc nie wie...
Okazało się że hamulce są źle uregulowane.
Sam już sobie prawidłowo ustawie te klocki, ale w Decathlonie za każdym razem gdy kupowałem rower miałem niestety podobny problem, albo brak osoby na stanowisku, albo ktoś mega zajęty. Tak naprawdę dostałem rower niesprawny do jazdy.
Powinniście lepiej zadbać o klientów, o czas usługi,o to żeby zawsze chociaż jedna osoba była na tym sklepie i mogła obsłużyć od początku do końca waszego klienta - w końcu kupuje wasz produkt - wstyd że wyszedłem z takim rowerem.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

24/08/2017

wieslaw (Polska)

Bieda na sklepie
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd