Sortuj według :
Trochę zadowolony

27/08/2017

Roman (Polska)

Sklep mało wyposażony w produkty , właściwy produkt kupiłem przez Internet.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,
Niestety nie jesteśmy w stanie posiadać fizycznie każdego produktu na sklepie, z racji wielkości sklepu, dlatego też mamy możliwość zamawiania artykułów w różny sposób.
Jeżeli dysponuję Pan czasem proszę o informację jakiego produktu brakowało Panu na sklepie na maila judyta.wawro@decathlon.com 
Staramy się dostosowywać ofertę pod potrzeby naszych Klientów.
Dziękujemy za wysłanie oceny o naszym sklepie.

Do zobaczenia w Decathlon Rybnik :)

Judyta Wawro Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Roman uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

28/04/2017

Tomasz (Polska)

Witam. Sprzęt i ceny niczego sobie. Niestety obsługa w Rybniku od niedawna to pomyłka. Kilka osób na zapleczu i śmiechy chichy. A jak chcesz kogoś znaleźć żeby zapytać to zapomnij. Jedna niezbyt zorientowana (pewnie świeża) dziewczyna na kasie i to tyle z obsługi. Jedynie Pan ochroniarz aktywnie uczestniczył w informowaniu klientów. Rower wziołem, zapłaciłem i a w domu okazało się że zabrakło mi lampki w zestawie.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny

Odpowiedź marki

Panie Tomaszu, 
na początku bardzo dziękuję  za pozytywne ocenienie przebudowy sklepu.
Dużo pracy włożyliśmy w to, aby sklep był bardziej przejrzysty i komfortowy więc takie pochwały nas bardzo cieszą.
Jest mi bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. 
Mogę zagwarantować, iż to co miało miejsce było wyjątkiem. Świadczyć o tym mogą opinie innych klientów.
Prawdopodobnie moja ekipa pracowała nad tym aby uporządkować magazyn aby szybciej i sprawniej przerabiać dostawy, by móc być bardziej dostępnym dla naszych klientów.
Z mojej strony mogę dodać, iż dalej powiększamy ekipę aby każdy klient wyszedł zadowolony z Naszego sklepu. 
Jeżeli chodzi o sytuację z rowerem proszę skontaktować się bartomiej.adamczyk@decathlon.com w celu rozwiązania tej sytuacji. Bartek został już poinformowany o tej sprawie.

Dziękuję bardzo za Pana wpis, każda sytuacja nas czegoś uczy, z tej też wyciągniemy wnioski.

Mimo wszystko, mam nadzieję - do zobaczenia na sklepie.


Judyta Wawro Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Trochę zadowolony

08/02/2017

Włodzimierz (Polska)

Na towarach nie ma ceny. W koszyku z kapeluszami po 4,99zł było sporo kapeluszy...przy kasie jednak cena była inna...około30zł. Dokładają towary droższe..przy kasie nie każdy sprawdza ceny..a przy zakupach na kilkaset zł klient orientuje się dopiero w domu, że został oszukany. Buty dla dzieci na foto z ceną inne niż w rzeczywistości.
Mały wybór towarów..spodnie myśliwskie tylko jeden rozmiar. Sklep ogólnie tak jakby się likwidował..końcówki towarów.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat naszego sklepu. Oczywiście zrobimy wszystko, aby powyższa sytuacja nie miała ponownie miejsca. Aktualnie jesteśmy w okresie wyprzedaży i zmiany kolekcji na naszym sklepie, dlatego też dużo artykułów występuje w niepełnym rozmiarach. Mimo wszystko cieszy nas fakt wysokiej oceny jakości obsługi. Zapraszamy ponownie na zakupy do Decathlon Rybnik. 

Judyta Wawro Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd