Sortuj według :
Trochę zadowolony

27/08/2017

Roman (Polska)

Sklep mało wyposażony w produkty , właściwy produkt kupiłem przez Internet.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,
Niestety nie jesteśmy w stanie posiadać fizycznie każdego produktu na sklepie, z racji wielkości sklepu, dlatego też mamy możliwość zamawiania artykułów w różny sposób.
Jeżeli dysponuję Pan czasem proszę o informację jakiego produktu brakowało Panu na sklepie na maila judyta.wawro@decathlon.com 
Staramy się dostosowywać ofertę pod potrzeby naszych Klientów.
Dziękujemy za wysłanie oceny o naszym sklepie.

Do zobaczenia w Decathlon Rybnik :)

Judyta Wawro Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Roman uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd