Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

30/05/2018

K (Polska)

Sam zakupiony rowerek jest super. Jedyny problem jaki występuje to zbyt mocno ściągnięte hamulce, które trą podczas normalnej jazdy (bez hamowania). Tłumaczenie pracownika, że to normalna sprawa bo zapewnia dziecku bezpieczeństwo by się zbytnio nie rozpedziło po prostu zabawne. Dlatego odmówił regulacji tych hamulców. Szkoda tylko, że dziecko pod niewielkie wzniesienia na rowerku nie potrafi wyjechać. Co tu jednak komentować jak o tym, że że rower mogą poskładać w sklepie dowiedziałem się dopiero przy kasie, a nie od pracownika który wydał mi go w sklepie (zresztą tego samego co twierdził, że hamulce mają cały czas trzeć
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

01/05/2018

Dominika (Polska)

Chciałam kupić rower, zdecydowałam się na rower za 999zł jednak okazało się że wybrany przeze mnie rower ma bicie na piaście i obręczy. Miła Pani z obsługi poprosiła do nas Pana z serwisu który miał przygotować rower. Po oględzinach Pan zapytał się nas czego oczekujemy za 1000zł! Zrezygnowaliśmy z zakupu tego roweru i wybraliśmy się do Decathlon w Żorach tam zakupiliśmy wybrany rower w pełni sprawny. Od dzisiaj zakupy bedę robiła tylko w Żorach mimo że do Rybnika mam bliżej
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Pani Dominiko,
dziękujemy bardzo za wysłanie nam opinii.
Jak najbardziej rozumie Pani rozgoryczenie.
Właśnie jestem po rozmowie z serwisantem, omówiliśmy sobie zaistniałą sytuację.
Wyciągnęliśmy wnioski i rzeczywiście z powodu dużego zamieszania tego dnia, zabrakło czasu na szczegółową obsługę.
Przepraszamy za zaistniała sytuację.

W racie pytań zapraszam do kontaktu.

Ze sportowym pozdrowieniem
Judyta Witek Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

13/04/2018

b (Polska)

szybsza obsługa kasowa
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,
dziękujemy za przesłanie opinii.
Do zobaczenia na sklepie  :)
Judyta Witek Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

26/11/2017

MONIKA (Polska)

Nie znalazłam produktów których szukałam.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

04/11/2017

Małgorzata (Polska)

Mały wybór. Zdecydowanie wolę kupować w Żorach.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

19/09/2017

Dominika (Polska)

Brak wyboru/dostępności na sklepie wielu rzeczy niektóre działy z pustymi regalami
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam Serdecznie Panią Dominikę.
Dziękuje bardzo za przesłanie opinii na temat naszego sklepu.
Jesteśmy w momencie zmiany sezonu dlatego rzeczywiście mamy problem z dostępnością produktów. Robimy wszystko aby tą sytuację zmienić. 
Proszę pamiętać iż zawsze dany produkt który jest dostępny  na magazynie możemy ściągnąć dla Pani przez Projekt Plus.
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na sklepie

Judyta Wawro Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Dominika nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

07/09/2017

Daniel (Polska)

Mała ilość towaru...niedostepna cała rozmiarówka,brak cen na produktach.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Odpowiedź marki

Panie Danielu,
dziękujemy za docenienie naszych pracowników. Jeżeli chodzi o dostępność towaru to cały czas pracujemy z tym tematem.
Do zobaczenia na sklepie

Judyta Wawro Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Daniel uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

26/05/2017

ANNA (Polska)

Brak możliwości zapłaty kartą.

Odpowiedź marki

Witam Pani Anno,
brak płatności kartą wynikał tylko i wyłącznie z awarii, nie jest to u Nas normą.
Dziękujemy za miłe słowo odnośnie naszej ekipy :)

Do zobaczenia na sklepie
Judyta Wawro Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

ANNA uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

15/02/2017

Marzanna (Polska)

Podejście do klienta, dbałość o niego słaba, lub wcale, mało towaru, za ciepło, latem brak klimatyzacji.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,bardzo dziękuje za przesłanie opinii.Zrobimy wszystko aby następnym razem wyszła Pani zadowolona z Naszego sklepu. Poczyniliśmy już konkretne kroki. Jednakże jeżeli będzie Pani miała jeszcze jakieś zastrzeżenia proszę o kontakt judyta.wawro@decathlon.com
Judyta Wawro Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

14/02/2017

Roman (Polska)

Słabe przeceny jak na posezonowe obniżki.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,bardzo dziękuje za przesłanie opinii.Aktualnie jesteśmy w okresie zmiany kolekcji w naszym sklepie na wiosenną, dlatego też dużo artykułów występuje w niepełnym rozmiarach.Mimo wszystko cieszymy się, że jest Pan zadowolony z komfortu zakupów na naszym sklepie. 
Pozdrawiam serdecznie.
Judyta Wawro Dyrektor Sklepu Rybnik DECATHLON

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd