Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za poświęcony czas na wystawienie opinii. Zdajemy sobie sprawę, że dostępność towaru w sklepie nie zawsze jest satysfakcjonująca. Następnym razem zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami sportowymi, którym być może uda namierzyć się poszukiwane produkty w innych częściach sklepu np. w przymierzalniach czy na kasach, gdy nie ma towaru w miejscu, w którym powinien się znajdować. Jeśli pomimo poszukiwań nie uda się znaleźć produktu, staramy się zawsze znaleźć inne, kompromisowe rozwiązanie. W takich sytuacjach najczęściej zamawiamy produkt za pośrednictwem sklepu internetowego, a gdy ten sposób zawodzi staramy się ściągnąć towar z innego sklepu. Mamy nadzieję, że w przyszłości będzie Pan bardziej zadowolony z wizyty w naszym sklepie.
Ze sportowymi pozdrowieniami :)
PAULINA
Dziękuję za postawę i pomoc w szybkich zakupach
Zgaduję, że są słabo opłacani i brak im motywacji do pracy.
Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za poświęcony czas na wystawienie opinii. Bezpieczeństwo naszych Klientów i spokój podczas robienia zakupów jest dla nas priorytetem i niestety nie ma możliwości, aby stół do ping-ponga wrócił na teren sklepu. Większość osób korzystających ze sprzętu użytkowała go w sposób nieodpowiedni, doprowadzając do kilku niebezpiecznych sytuacji z udziałem innych Klientów i/lub pracowników. Liczymy na większe zrozumienie w tym temacie. Mimo wszystko zachęcamy do odwiedzenia naszego sklepu w niedalekiej przyszłości.
Ze sportowymi pozdrowieniami :)
PAULINA