Reklamacja produktów
Reklamacja przez Internet
-
W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych w sklepie decathlon.pl prosimy o przesłanie wiadomości na adres: [email protected]
-
Co potrzebujesz:
- numer zamówienia
- zdjęcie
- opis reklamacji
- forma oczekiwanej rekompensaty
-
Po wysłaniu wiadomości utwórz formularz zwrotu, który jest dostępny na Twoim koncie Decathlon, po zalogowaniu się. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dokończenia procesu reklamacji. Pamiętaj, że zakupy dokonane w sklepach stacjonarnych Decathlon można reklamować bezpośrednio w dowolnym sklepie na terenie Polski.
Reklamacja w sklepie Decathlon
-
W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych na decathlon.pl możesz udać się bezpośrednio do sklepu stacjonarnego Decathlon, gdzie Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona.
Nie dotyczy produktów Marketplace
Sprawdź najczęstsze pytania
Czy produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym mogę reklamować na odległość?
-
Niestety nie ma możliwości złożenia reklamacji na odległość. Zapraszamy do dowolnego sklepu stacjonarnego Decathlon, gdzie od ręki będziesz miał możliwość zareklamowania produktów. Potrzebujesz do tego Faktury VAT, na której znajduje się zwracany/wymieniany produkt. Znajdziesz ją zawsze w Twoim koncie Decathlon wchodząc w zakładkę "Moje zakupy- śledź zamówienie internetowe".
Czy produkt zakupiony w sklepie internetowym mogę reklamować w sklepie stacjonarnym?
-
Tak masz możliwość złożenia reklamacji w SKLEPIE STACJONARNYM DECATHLON. Możesz zrobić to w naszym dowolnym sklepie stacjonarnym, a potrzebujesz do tego jedynie faktury VAT, na której znajduje się zwracany/wymieniany produkt. Znajdziesz ją zawsze w Twoim koncie Decathlon, wchodząc w zakładkę ,"Moje zakupy- śledź zamówienie internetowe".
Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?
-
Reklamacja składana na odległość jest rozpatrywana do 14 dni. W praktyce na reklamacyjne wiadomości mailowe odpowiadamy do 48h.
-
Reklamacja składana w sklepie stacjonarnym Decathlon jest zazwyczaj rozpatrywana od ręki, ale w bardziej skomplikowanych sytuacjach sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Reklamacja sprzętu fitness
-
Jeśli chcesz zgłosić reklamację swojego sprzętu fitness, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem 42 298 65 80.
-
Informujemy, że nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00.