Zamów i odbierz już za 1H w wybranym sklepie

Reklamacje

Strona główna

Reklamacje

❮❮ Powrót do strony głównej
Reklamacja produktów
logo-reklamacja-internet Reklamacja przez Internet
logo-reklamacja-internet

W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych w sklepie decathlon.pl prosimy o przesłanie wiadomości na adres: kontakt@decathlon.pl

Co potrzebujesz

- numer zamówienia - zdjęcie
- opis reklamacji - forma oczekiwanej rekompensaty

Po wysłaniu wiadomości utwórz formularz zwrotu, który jest dostępny na Twoim koncie Decathlon, po zalogowaniu się. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dokończenia procesu reklamacji. Pamiętaj, że zakupy dokonane w sklepach stacjonarnych Decathlon można reklamować bezpośrednio w dowolnym sklepie na terenie Polski.

kontakt@decathlon.pl
logo-reklamacja-internet Reklamacja w sklepie Decathlon
Drodzy Miłośnicy Sportu,

Zwroty i reklamacje będą rozpatrywane jak tylko nasze sklepy wrócą do normalnego funkcjonowania, dziękujemy za wyrozumiałość.
logo-reklamacja-internet

W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych na decathlon.pl możesz udać się bezpośrednio do sklepu stacjonarnego Decathlon, gdzie Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona.

Znajdź najbliższy sklep
Sprawdź najczęstsze pytania
Czy produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym mogę reklamować na odległość?

Niestety nie ma możliwości złożenia reklamacji na odległość. Zapraszamy do dowolnego sklepu stacjonarnego Decathlon, gdzie od ręki będziesz miał możliwość zareklamowania produktów. Potrzebujesz do tego Faktury VAT, na której znajduje się zwracany/wymieniany produkt. Znajdziesz ją zawsze na decathlon.pl wchodząc w zakładkę "Moje zakupy- śledź zamówienie internetowe".

Czy produkt zakupiony w sklepie internetowym mogę reklamować w sklepie stacjonarnym?

Masz możliwość złożenia reklamacji w SKLEPIE STACJONARNYM DECATHLON.

Możesz zrobić to w naszym dowolnym sklepie stacjonarnym, a potrzebujesz do tego jedynie faktury VAT, na której znajduje się zwracany/wymieniany produkt. Znajdziesz ją zawsze na decathlon.pl, wchodząc w zakładkę ,"Moje zakupy- śledź zamówienie internetowe".

Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacja składana na odległość jest rozpatrywana do 14 dni. W praktyce na reklamacyjne wiadomości mailowe odpowiadamy do 48h.

Reklamacja składana w sklepie stacjonarnym Decathlon jest zazwyczaj rozpatrywana od ręki, ale w bardziej skomplikowanych sytuacjach sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

Reklamacja sprzętu fitness

Sprzęt fitness jest objęty dwuletnią gwarancją typu door-to-door.

Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne sprzętu fitness prześlij na adres mailowy kontakt@decathlon.pl / tel. 800 808 007.

Zgłoszenia pogwarancyjne skieruj na adres mailowy serwis@kfserwis.com lub pod numerem telefonu 507 255 655.

Więcej, na temat usług firmy KF SERWIS znajdziesz tutaj: https://kfserwis.com.