Reklamacje

W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych w sklepie decathlon.pl prosimy o udanie się bezpośrednio do sklepu stacjonarnego lub przesłanie wiadomości na adres:

kontakt@decathlon.pl

wraz z:

  • numerem zamówienia
  • opisem reklamacji
  • zdjęciem
  • formą oczekiwanej rekompensaty

Po wysłaniu wiadomości należy również utworzyć kartę zwrotu, która jest dostępna po zalogowaniu na moje konto internetowe.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie biuro obsługi klienta będzie kontaktować się z Państwem w celu dokończenia procesu reklamacji.

Zakupy dokonane w sklepach stacjonarnych można reklamować bezpośrednio w dowolnym sklepie na terenie Polski.

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w zw. z tym, że skontaktowaliście się Państwo z nami jest Decathlon sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Geodezyjna 76, 03-290 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w Dane osobowe i cookies.

close