• Zyskaj 100 zł
1/12
elops

Rower elektryczny miejski Elops 120E

Kod produktu: 8560548

0,0 (1198)

3999,00 zł 4499,00 zł - 500,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki 4499,00 zł

399,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Otrzymaj +3950 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Voucher 100 zł

Po zakupie roweru otrzymasz voucher o wartości 100 zł na kolejne zakupy w sklepie stacjonarnym, aplikacji lub na decathlon.pl. Tylko dla członków programu Decathlon Active. Dowiedz się więcej

Rower elektryczny, który zawiezie Cię łatwo i wygodnie. Sprawdzi się podczas okazjonalnych dojazdów po mieście i na potrzeby transportu.

Ten rower miejski ze wspomaganiem elektrycznym jest pomocny w łatwym dotarciu do celu, bez nadmiernego pocenia się, jednocześnie unikając spóźnień!

Kup razem z

Podobne produkty

  • Czas działania na baterii

    Akumulator litowo-jonowy 36 V, który po naładowaniu do 100% starczy na 50 km.

  • Moc

    Silnik w piaście tylnego koła z momentem obrotowym 35 Nm ułatwia podjazdy.

  • Komfort roweru

    Kierownica holenderska i szerokie siodło (proste plecy), ergonomiczne chwyty.

  • Łatwe użytkowanie

    Obniżona rama, jednorzędowe korby, 6 biegów.

  • Bezpieczeństwo roweru

    Oświetlenie LEDowe zintegrowane w ramie z przodu i na błotniku z tyłu.

  • Siła hamowania

    Hamulce V-Brake z wymiennymi klockami, co ułatwia konserwację.

Silnik

Tylny silnik brushless 36 V, maksymalna moc 250 W.

Rozwija maksymalnie moment obrotowy 35 Nm. Ta wartość pozwala łatwo ocenić zdolność do pokonywania trudności (na przykład podjazd pod górę).Silnik jest również sprzężony z czujnikiem kadencji co pozwala zapewnić wspomaganie elektryczne w oparciu o ruch pedałowania.

Kontrola wspomagania

LED'owa konsola kontrolna umieszczona jest tuż przy lewym chwycie, dzięki czemu nie puszczając kierownicy możesz łatwo wybrać jeden z 3 dostępnych trybów wspomagania: oszczędny (15 km/h maks), normalny (22 km/h maks) i sportowy (25 km/h maks).

Dostępny zasięg znamy dzięki Led'owemu wskaźnikowi znajdującemu się na tej samej konsoli.

Możesz również sterować włączaniem świateł. Włączenie wspomagania jest niezbędne, aby móc uruchomić oświetlenie.

Akumulator

Ogniwa litowo-jonowe LG/Samsung, niezwykle niezawodne, 36 V 8,7 Ah, pojemność 313 Wh.
Akumulator zapinany na klucz (dwa klucze dołączone do roweru). Akumulator jest też wyjmowany, aby ułatwić ładowanie go (na przykład w biurze...).
WAŻNE: Akumulator musi być zapięty podczas korzystania z roweru, aby przytrzymać go na miejscu i zapobiec przypadkowemu odłączeniu kabli.

Waga akumulatora: 2,24 kg.

Czas działania

Akumulator o pojemności 313 Wh umożliwia przejechanie dystansu co najmniej 20 km (tryb 3 - SPORT) i maksymalnie do 50 km (tryb 1 - ECO).
Dostępny zasięg jest podawany szacunkowo i obliczany dla osoby o wadze 70 kg na relatywnie płaskiej trasie.

WAŻNE: Zasięg roweru może ulegać zmianom w zależności od obciążenia (waga użytkownika + waga sakw/koszyków), przewyższeń (podjazdów) i warunków pogodowych (zimno zmniejsza czas działania akumulatora).

Rama

Stalowa, obniżona rama typu holenderskiego ułatwia użytkowanie; wykonana jest ze stali, dzięki czemu skuteczniej pochlania drgania i zapewnia większy komfort jazdy.

Waga ramy = 7,2 kg.

Wykończenie czarnym, matowym lakierem.

Widelec

Widelec ze stali, do skuteczniejszego pochłaniania drgań i zapewnienia większej wygody podczas jazdy.

Hamulce

Hamulce V-brake TEKTRO z przodu i z tyłu, z wymiennymi klockami, aby uniknąć kompletnego demontażu w razie zużycia i ułatwić wymianę.

Tylny hamulec umieszczony jest pod ramą, co jest bardziej estetyczne.
Klamki hamulcowe z aluminium.
Wymienne klocki hamulcowe (ref. 8325106).

Kierownica / mostek / stery

Kierownica typu holenderskiego i klasyczny mostek z aluminium (przekrój 22,2 mm / 1"), regulowany na wysokość, aby zapewnić bardziej wyprostowaną i wygodniejszą pozycję.
Chwyty z wypustkami umożliwiające zamocowanie lampek VIOO Clip, co zapewnia lepszą widoczność boczną podczas jazdy.

Siodło / sztyca podsiodłowa

Sztyca siodła z aluminium rozm. 27,2 mm, regulowana na wysokość.

Szerokie siodło z pianką o zróżnicowanej twardości, dostosowaną do miejsc ucisku pośladków na siodle. Możliwość optymalnego dostosowania pozycji siodła, dzięki regulacji jarzma.
Obejma podsiodłowa (przekrój 31,8 mm) przykręcana na śrubę, aby zapobiec kradzieży sztycy/siodła.

Widzialność

Oświetlenie ledowe AXA z przodu i z tyłu, zasilane z akumulatora, wymagające włączenia wspomagania.
Przednie oświetlenie zintegrowane w ramie, oraz tylne zintegrowane w tylnym błotniku, aby zapobiec zniszczeniu.
Natężenie światła 20 Lx.
Pozwalają być widocznym ze 150 m z tyłu i widzieć na odległość 30 m z przodu.
Tylny odblask wbudowany w bagażnik.

Napęd / pedały

Jednorzędowy mechanizm korbowy 42 zęby, korby z aluminium 170 mm, i wolnobieg 6-rzędowy (zębatki 14x28) Shimano TZ500-6, aby ułatwić korzystanie z roweru w mieście i okazjonalnie na małych podjazdach, typu mosty.
Przebieg dla 1 obrotu korb: od 3,21 m do 6,42 m.

Tylna przerzutka B'Twin by Microshift.
Łańcuch KMC Z7 RB antykorozyjny, 114 ogniw.

Pedały z żywicy, aby zyskać na wadze w porównaniu do aluminium.

Koła

Wzmocnione koła 28" (700) z przodu i z tyłu z aluminium, dwukomorowe, 36 szprych.

Dlaczego wybraliśmy ten rozmiar kół?
Aby nasi użytkownicy mogli cieszyć się większym komfortem i lepszą jakością jazdy, jakie oferują koła w tym rozmiarze. Koła przednie i tylne przykręcane śrubami, co ma na celu zniechęcić potencjalnych złodziei.
Przekrój osi tylnego koła: 12 mm.
Przekrój osi przedniego koła: 9 mm.

Opony

Opony 700x44 typu balon pozwalają pochłaniać nierówności terenu, aby poprawić komfort użytkowania, dbając jednocześnie o dobre właściwości jezdne.
Opony Gum Wall 30 TPI wyposażone we wzmocnienia przed przebiciami gr. 1 mm i odblaskowe pasy.

Wentyle typu Schrader ułatwiają pompowanie, które możliwe jest też na stacji benzynowej.

Idealne ciśnienie wynosi od 3,5 do 4 barów, aby zoptymalizować zasięg i unikać przebić.

Wyposażenie

Tylny bagażnik, przednia i tylna lampka zasilane z akumulatora, błotnik przedni i tylny, boczna stopka, osłona łańcucha.

Stopka

Boczna stopka przykręcana do ramy, specjalnie wybrana, aby mogła udźwignąć ciężar roweru elektrycznego i dzięki temu zapewnić większą stabilność podczas parkowania roweru.

Nieprzewidziana do udźwignięcia wagi fotelika dziecięcego z dzieckiem podczas postoju.

Kompatybilne akcesoria

Bagażnik 27 kg umożliwia montaż fotelika dziecięcego lub zestawu sakw ELOPS.
Rama wyposażona jest w inserty: na sztycy, umożliwiające zamocowanie zapięcia segmentowego i zapięcia na ramę typu RINGLOCK/zapięcia umożliwiającego zablokowanie tylnego koła podczas parkowania.

Kierownica jest kompatybilna z naszym koszykiem 500 12 L.

Ten rower nie był przetestowany i nie ma homologacji do używania z przyczepką.

Jak działa E-bike?

Rower ze wspomaganiem elektrycznym zapewnia pomoc w pedałowaniu, ograniczając zmęczenie i pocenie. Dlatego, aby silnik Cię wspomógł, konieczne jest, aby pedałować.
Włączony silnik wspomaga Cię do maksymalnej prędkości 25 km/h i wyłącza się gdy przestajesz pedałować.
Jeśli nie chcesz korzystać ze wspomagania, można je wyłączyć w dowolnym momencie, aby pedałować jak na klasycznym rowerze.
Ten rower był również testowany pod kątem jazdy w deszczu.

Jaki rozmiar roweru wybrać?

Rama dostępna wyłącznie w obniżonej wersji.
Rozmiar uniwersalny odpowiedni dla osób o wzroście między 160 a 190 cm.

Waga roweru

25,9 kg (z pedałami i akumulatorem).

Maksymalna waga użytkowania

Ten rower ze wspomaganiem elektrycznym (RWE) został zatwierdzony pod kątem zgodności z normą EN 15194 dla maksymalnej wagi 125 kg (rower+użytkownik+transportowany ładunek).

Jak należy ładować E-bike?

Wyjmowany akumulator zapinany na klucz może być ładowany z gniazdka sieciowego, zarówno na rowerze jak i po odpięciu akumulatora.
Ładowarka dołączona jest do roweru przy jego zakupie.
Kompletne naładowanie po zupełnym rozładowaniu akumulatora zajmuje 5 godzin.

Konserwacja / przechowywanie

Akumulator Li-Ion powinien być ładowany regularnie, nie czekając na jego całkowite rozładowanie.

Akumulator nieużywany przez długi czas powinien być przechowywany w trybie "hibernacji", naładowany do 80%. Ostatecznie zalecamy ładowanie co najmniej co 3 miesiące.

Akumulator powinien być przechowywany w suchym pomieszczeniu, w temperaturze pokojowej (25°C), aby zapewnić optymalne działanie i przechowywanie.

Transport / recykling akumulatora

Procedura i organizacja recyklingowa są właściwe dla każdego kraju.

Akumulatory litowo-jonowe podlegają szczególnym przepisom w zakresie transportu (statkiem, samolotem).
Dokument zwany MSDS, specjalny dla danego akumulatora, jest dostępny na żądanie u naszych zespołów rowerowych Decathlon.

Dostępność części zamiennych

10 lat dostępności części elektronicznych (silnik, akumulator, podzespoły elektroniczne), gwarancja kompatybilności wstecznej w przypadku modyfikacji.

Utrzymanie w czystości

1) Przed każdą interwencją przy rowerze elektrycznym (mycie, konserwacja elektryczna lub mechaniczna), należy koniecznie wyjąć akumulator i wyłączyć zasilanie roweru.
2) Doraźna konserwacja napędu (łańcuch należy myć i smarować), gdy pojawią się na nim oznaki korozji lub znaczne nagromadzenie brudu.
3) Korzystanie z myjki ciśnieniowej jest zabronione.

Porady dot. przechowywania

Zalecamy przechowywanie roweru w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłoniętego plandeką.
Zaleca się również wyjęcie akumulatora z roweru i przechowywanie go w ciepłym miejscu, gdy nie używasz go przez dłuższy czas, jak zapisano w instrukcji obsługi.

Ograniczenia użytkowania

Zasolone środowisko (morskie powietrze, bryza) jest niezwykle korozyjne dla mechanicznych i metalowych części roweru, gorąco namawiamy do regularnego smarowania całego napędu i przetarcia od czasu do czasu wilgotną szmatką elementów takich jak kierownica, sztyca siodła itd., aby usunąć z nich sól, która mogła na nich osiąść.

Projektowanie

Zaprojektowany w Lille przez zespół Inżynierów i Designerów.
Montowany w Portugalii.

Kilka słów od naszego zespołu

"Rower elektryczny daje okazję przemieszczania się po mieście na dwóch kółkach, nie pocąc się, nie spóźniając, zabierając ze sobą potrzebne rzeczy. To pozwala traktować rower jako prawdziwy środek codziennego transportu w mieście. Zostaw więc samochód w garażu i spróbuj jazdy na rowerze miejskim: to jest naprawdę super!"

Skład

Rama rowerowa 100% Stal

Porady dotyczące przechowywania

Jeśli to możliwe:
- Przechowuj rower w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłaniaj go plandeką.
- Wyjmij akumulator i przechowuj go w temperaturze pokojowej, jeśli nie używasz go przez kilka miesięcy.

Ograniczenia

Ten rower nie jest przeznaczony do jazdy trekkingowej lub MTB.

Zatwierdzony przez

Ten rower został zaprojektowany i udoskonalony przez nasz zespół projektowy, a następnie przetestowany i zatwierdzony przez naszych testerów terenowych, aby jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkowników rowerów miejskich.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja