DOMYOS

Regulowana skakanka z możliwością obciążenia

  • Fitness Fitness, siłownia - Skakanka fitness 500 DOMYOS - Sprzęt do Cross Treningu
  • Fitness Fitness, siłownia - Skakanka fitness 500 DOMYOS - Sprzęt do Cross Treningu
  • Fitness Fitness, siłownia - Skakanka fitness 500 DOMYOS - Sprzęt do Cross Treningu
  • Fitness Fitness, siłownia - Skakanka fitness 500 DOMYOS - Sprzęt do Cross Treningu
  • Fitness Fitness, siłownia - Skakanka fitness 500 DOMYOS - Sprzęt do Cross Treningu
  • Fitness Fitness, siłownia - Skakanka fitness 500 DOMYOS - Sprzęt do Cross Treningu
  • Fitness Fitness, siłownia - Skakanka fitness 500 DOMYOS - Sprzęt do Cross Treningu
Kod produktu : 8380094
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Fitness

Skakanka fitness 500 DOMYOS

DOMYOS
4/5

Kolor : NIEBESKI

Decathlon
do 19.99 -%

od

19.99*
w tym podatek / cena obniżona od

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
19.99 %
Było0.00obecna cena19.99**
w tym podatek / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie
Nasz zespół pasjonatów fitness kardio proponuje skakankę JR500 do utrzymania kondycji fizycznej. Używaj jej do 3 razy w tygodniu. Skakanka 500 posiada regulowaną długość, dzięki czemu możesz ją dopasować do swojego wzrostu. Pozwala poprawić swoją kondycję (cardio) i wyszczuplić sylwetkę. Obciążenia sprzedawane oddzielnie.

MOCNE STRONY

Jakość jazdy Zintegrowane łożyska ABEC1 pozwalają trenować z umiarkowaną prędkością.
Ergonomiczny chwyt Ergonomiczne uchwyty z giętkiego tworzywa zapewniają dobrą przyczepność.
Wytrzymałość na ścieranie Lina z PVC dostosowana do użytku na terakocie, parkiecie itp. (wewnątrz budynku)
Regulacja Lina 2,80 m z łatwą regulacją pozwala dopasować skakankę do każdego użytkownika.
Waga Możliwość dodania obciążenia (4 po 75 g).

INFORMACJE TECHNICZNE

Jak wyregulować długość skakanki?

W celu określenia odpowiedniej długości skakanki stań stopą na środku liny i unieś uchwyty do góry, wzdłuż ciała. Dla początkujących lub osób poszukujących większej swobody: uchwyty powinny znaleźć się na wysokości barków. Dla zaawansowanych: uchwyty mogą sięgać do dolnych żeber lub pępka.

Prosta regulacja w 4 etapach (zob. opis z tyłu opakowania)

Po wyregulowaniu długości liny:
Złap skakankę tak, aby trzymać jej uchwyty.
1. Wypchnij linę ku dołowi uchwytu: element regulujący długość liny zostaje wypchnięty.
2. Wysuń linę tak, by wystawała nad uchwyt (nadmiar liny zależy od Twojego wzrostu i poziomu zaawansowania, jak zostało wyjaśnione wcześniej).
3. Odetnij nadmiar.
4. Włóż element regulujący długość liny na miejsce.
Skakanka jest gotowa! Pamiętaj, że zawsze możesz odnieść się do piktogramów z tyłu opakowania produktu.

Jak dodać obciążenia do skakanki 500? (zob. schemat z tyłu opakowania)

Do jednego uchwytu możesz dodać nawet 2 obciążenia (1 obciążenie = 75 g; obciążenia sprzedawane oddzielnie). W tym celu, ustaw uchwyt tak, aby kolorowy przycisk był zwrócony do ciebie. Następnie naciśnij na ten przycisk: pojemnik się odłączy. Wsuń jedno lub dwa obciążenia w odpowiednie przegrody. Na koniec wepnij pojemnik w uchwyt.
Uchwyt jest gotowy; powtórz czynność z drugim uchwytem.
Możesz zacząć trening.

Skakanie bez ryzyka zranienia

Technika polega na skakaniu z wciągniętym brzuchem i napiętymi mięśniami pośladków; miednica powinna być zrotowana, aby zapobiec bólom nerek i krzyża. Aby dobrze opanować skakanie na skakance i doskonalić równowagę, należy, na początku, dwukrotnie przeskakiwać przez linę przy każdym obrocie: najpierw dwa razy od prawej nogi, następnie - od lewej. Wysoce zalecane jest noszenie butów podczas skakania, by zamortyzować wstrząsy.

Wydatek energetyczny

15 minut skakania na skakance odpowiada 30 minutom biegania.
60 minutowy trening pozwala spalić do 725 kalorii!

Zalety skakanki

Skakanka jest wydajnym sposobem na spalanie kalorii, utratę wagi, wyszczuplenie sylwetki lub osiągnięcie płaskiego brzucha. Jest to ćwiczenie jednocześnie proste i kompletne. Poprawia zmysł równowagi i sprzyja utrzymaniu dobrej postawy ciała. Skakanie na skakance pobudza mięśnie dolnych partii ciała oraz ramiona, barki, mięśnie pleców i klatki piersiowej. Odpowiednie wykonywanie ćwiczeń ze skakanką pozwala zwiększyć swoją wytrzymałość.

Odkryj nasze bezpłatne filmy z ćwiczeniami i lepiej wykorzystaj swój produkt

Domyos.com przedstawia filmy z ćwiczeniami, które zostały opracowane i wykonane we współpracy z zawodowymi, dyplomowanymi trenerami sportowymi z naszego centrum fitness - Domyos Club.

Rozwiń Zwiń

SKŁAD / PORADY

Skład
Uchwyt
50.00% Styren etylen butadien styren (SEBS), 50.00% Polipropylen (PP)
Lina
100.00% Polichlorek winylu (PVC) - bez ftalanów
Zalecenia dot. konserwacji Czyścić wilgotną ściereczką.
Informacje dotyczące przechowywania Zalecane jest naprężenie skakanki przed rozpoczęciem skakania, by zapobiec jej zwijaniu się.
Ograniczenia w użytkowaniu Zalecane jest noszenie butów sportowych podczas skakania.
JAK UŻYWAĆ PRODUKT
JAK UŻYWAĆ PRODUKT
JAK UŻYWAĆ PRODUKT
JAK UŻYWAĆ PRODUKT
JAK UŻYWAĆ PRODUKT
JAK UŻYWAĆ PRODUKT
JAK UŻYWAĆ PRODUKT
JAK UŻYWAĆ PRODUKT
JAK UŻYWAĆ PRODUKT

INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...

Nie zapomnij o...

INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...

OPINIE KLIENTÓW

OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON

PYTANIA I ODPOWIEDZI