DOMYOS

Skakanka z regulacją Skład: wytrzymała skóra

Fitness

Skakanka DOMYOS

DOMYOS
Przeznaczenie: do regularnego skakania na skakance (2 -3 razy w tygodniu). Ta skórzana skakanka posiada prostą regulację i zapewnia doskonałą wytrzymałość na ścieranie. Jest idealna dla osób, które chcą spożytkować swoją energię, poprawić kondycję dzięki treningowi cardio.
Ocen użytkowników
Decathlon
do 49.99 -%

od

49.99*
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
49.99 %
Było0.00obecna cena49.99**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Kod produktu : 8212649
SKŁAD / PORADY
Skład Lina: skóra naturalna. Uchwyty: pianka.
Zalecenia dot. konserwacji Czyścić suchą ściereczką.
Instrukcje prania
brak
Informacje dotyczące przechowywania Zalecane jest naprężenie skakanki przed rozpoczęciem skakania, by zapobiec jej zwijaniu się.
Ograniczenia w użytkowaniu Zalecane jest noszenie butów sportowych podczas skakania.
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak wyregulować długość skakanki?

Wyjmij nasadkę z końca uchwytu. Następnie, w celu określenia odpowiedniej długości skakanki stań stopą na środku liny i unieś uchwyty do góry, wzdłuż ciała. Dla początkujących lub osób poszukujących większej swobody: uchwyty powinny znaleźć się na wysokości barków. Dla zaawansowanych: uchwyty mogą sięgać niżej, do dolnych żeber lub pępka. Odetnij nadmiar liny - nie wkładaj go do środka uchwytu.

Zalety skakanki

Skakanka jest wydajnym sposobem na spalanie kalorii, utratę wagi, wyszczuplenie sylwetki lub osiągnięcie płaskiego brzucha. Jest to ćwiczenie jednocześnie proste i kompletne. Poprawia zmysł równowagi i sprzyja utrzymaniu dobrej postawy ciała. Skakanie na skakance pobudza mięśnie dolnych partii ciała oraz ramiona, barki, mięśnie pleców i klatki piersiowej. Odpowiednie wykonywanie ćwiczeń ze skakanką pozwala zwiększyć swoją wytrzymałość.

Skakanie bez ryzyka zranienia

Technika polega na skakaniu z wciągniętym brzuchem i napiętymi mięśniami pośladków; miednica powinna być zrotowana, aby zapobiec bólom nerek i krzyża. Aby dobrze opanować skakanie na skakance i doskonalić równowagę, należy, na początku, dwukrotnie przeskakiwać przez linę przy każdym obrocie: najpierw dwa razy od prawej nogi, następnie - od lewej. Wysoce zalecane jest noszenie butów podczas skakania, by zamortyzować wstrząsy.

Wydatek energetyczny

15 minut skakania na skakance odpowiada 30 minutom biegania.
60 minutowy trening pozwala spalić do 725 kalorii!

Odkryj nasze bezpłatne filmy z ćwiczeniami i wydajniej korzystaj ze swojego produktu.

Domyos.pl proponuje filmy z ćwiczeniami wykonane i objaśnione we współpracy z trenerami sportowymi fitness z Domyos Club.

MOCNE STRONY
Regulacja Prosta i szybka regulacja umożliwiająca dostosowanie do każdego użytkownika.
Ergonomiczny chwyt Piankowe rączki zapewniają lepszy chwyt.
Jakość jazdy Giętka skakanka pozwala trenować z umiarkowaną prędkością.
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Gwarancja 2 lat
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...
OPINIE KLIENTÓW
OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...

Nie zapomnij o...

ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW