Darmowa wysyłka już przy zakupach za 74,99

Sposoby dostawy

Strona główna

Sposoby dostawy

❮❮ Powrót do strony głównej
Dostawa
<

Na 10 grudnia znosimy minimalną wartość zamówienia, aby otrzymać bezpłatną przesyłkę kurierem lub do Paczkomatów Inpost 24/7.

Promocja nie obejmuje dostaw ekspresowych - dostawy tego samego dnia i na następny dzień.

icon-truck-up

Dostawa przy zakupach powyżej 74,99 zł

Odbierz w Decathlon Znajdź najbliższy Decathlon
logo-decathlon
0 zł
Odbierz w Paczkomacie Inpost 24/7
logo-inpost
0 zł
Dostawa kurierem
logo-fedex logo-poczta-polska
0 zł
Dostawa następnego dnia (zamówienia złożone do 17:00)
Maks 30 kg; (długość + szerokość + wysokość) nie więcej niż 250 cm
logo-fedex
9,99 zł
Dostawa tego samego dnia (zamówienie złożone do 12:00)
Maks 30 kg; (długość + szerokość + wysokość) nie więcej niż 240 cm
Aglomeracja warszawska, aglomeracja śląska, Kraków, Łódź, Poznań, Wrocław
logo-xpress
14,99 zł
icon-truck-up

Dostawa przy zakupach poniżej 74,99 zł

Odbierz w Decathlon Znajdź najbliższy Decathlon
logo-decathlon
0 zł
Odbierz w Paczkomacie Inpost 24/7
logo-inpost
7,49 zł
Dostawa kurierem
logo-fedex logo-poczta-polska
7,49 zł
Dostawa następnego dnia (zamówienia złożone do 17:00)
Maks 30 kg; (długość + szerokość + wysokość) nie więcej niż 250 cm
logo-fedex
9,99 zł
Dostawa tego samego dnia (zamówienie złożone do 12:00)
Maks 30 kg; (długość + szerokość + wysokość) nie więcej niż 240 cm
Aglomeracja warszawska, aglomeracja śląska, Kraków, Łódź, Poznań, Wrocław
logo-xpress
14,99 zł
Sprawdź najczęstsze pytania
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Jest to czas potrzebny do zaksięgowania pieniędzy, przygotowania paczki oraz jej dostarczenia. Gdy spakujemy Twoją przesyłkę, powiadomimy Cię o tym mailowo.

Na czas realizacji zamówienia składają się 3 elementy:

icon-courier

Czas oczekiwania na przesyłkę

=
icon-courier

Czas oczekiwania na wpłatę (jeżeli dotyczy)

+
icon-courier

Czas przygotowania zamówienia (podany przy każdym produkcie)

+
icon-courier

Czas dostawy (1 dzień roboczy)

Jak śledzić status przesyłki?

Kliknij w wybranego przewoźnika i sprawdź losy swojej przesyłki

Jak śledzić przesyłkę z odbiorem w sklepie
Jeśli Twoja paczka jest z odbiorem w sklepie Decathlon, to jej losy sprawdzisz tutaj.
Od momentu wysłania zamówienia, do 48h dostaniesz wiadokość, potwierdzającą doręczenie paczki do wybranego sklepu Decathlon.
Co zrobić, gdy otrzymałem uszkodzoną paczkę?

Uszkodzenie zweryfikowane podczas odbioru paczki od kuriera

Jeśli zamówienie, które do Ciebie dotarło jest uszkodzone, nie odbieraj go od kuriera. Przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest, np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.

Uszkodzenie zweryfikowane po odbiorze paczki

W takiej sytuacji skontaktuj się z nami, wysyłając zdjęcie uszkodzonego artykułu na adres kontakt@decathlon.pl, z krótkim opisem zaistniałej sytuacji i numerem zamówienia. Po dokonaniu weryfikacji postaramy się jak najszybciej wyjaśnić niezgodność i zaproponować rozwiązanie.

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem swojej paczki?

Jeżeli paczka nie została dostarczona z winy kuriera, bądź z powodu Twojej nieobecności w miejscu odbioru, nie oznacza to jeszcze, że zostanie ona odesłana z powrotem do naszego magazynu.

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem:

logo-fedex Kurier podejmie kolejną próbę doręczenia, a w przypadku niepowodzenia, jeszcze jedną i dopiero po trzeciej nieudanej próbie doręczenia zostanie ona odesłana do naszego magazynu.
logo-poczta-polska Kurier podejmie kolejną próbę doręczenia, a w przypadku niepowodzenia paczka trafi do oddziału Poczty Polskiej, gdzie będziesz mógł odebrać ją przez kolejne 48h.
logo-inpost Jeśli paczka nie zostanie odebrana przez 48h, trafi do najbliższego oddziału Inpost, gdzie będziesz mógł odebrać ją przez 72h. W takiej sytuacji najlepiej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługo Klienta, w celu potwierdzenia tej informacji.
logo-xpress Nie ma możliwości wykonania kolejnej próby doręczenia następnego dnia. Paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu. W przypadku, gdy paczka nie dotrze do Ciebie z winy kuriera, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (kontakt@decathlon.pl)

Jeśli czekasz na swoje zamówienie już parę dni roboczych i kurier w dalszym ciągu się z Tobą nie skontaktował w sprawie dostarczenia przesyłki, nie zwlekaj! Koniecznie daj nam o tym znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.