Dostawa
- Rodzaj wysyłki
-
Koszty wysyłki
- od 149,99 zł
- poniżej 149,99 zł
-
Odbiór w sklepie Decathlon
Znajdź sklep 0,00 zł
0,00 zł
- Paczkomat Inpost 24/7
0,00 zł
9,99 zł
- Paczka w weekend Inpost
5,00 zł
14,99 zł
-
Dostawa do domu produktów standardowych
- o wadze do 30 kg
0,00 zł
12,99 zł
-
Dostawa do domu produktów gabarytowych
- o wadze 30-50kg, sprzętu fitness oraz rowerów
29,99 zł
29,99 zł
-
Dostawa do domu produktów gabarytowych
- o wadze powyżej 50kg oraz sprzętu fitness
49,99 zł
49,99 zł
-
Dostawa do domu z wniesieniem produktów gabarytowych
- o wadze powyżej 30kg
129,99 zł
129,99 zł
-
Dostawa do domu z wniesieniem oraz montażem sprzętu sportowego
- sprzęt sportowy tj.: atlasy, bieżnie, kosze do koszykówki, ławeczki treningowe, orbitreki, rowerki stacjonarne, stojaki treningowe, stoły do bilarda, stoły do tenisa stołowego, trampoliny, wioślarze
279,99 zł
279,99 zł
-
Dostawa ekspresowa
- w 2 godziny
19,99 zł
19,99 zł
Sprawdź najczęstsze pytania
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
-
Czas dostawy zamówienia wynosi od 1 do 11 dni roboczych. Jest to czas potrzebny do zaksięgowania pieniędzy, przygotowania paczki oraz jej dostarczenia. Gdy spakujemy Twoją przesyłkę, powiadomimy Cię o tym mailowo.
Jak śledzić status przesyłki?
-
Cały proces zamówienia możesz śledzić na naszej stronie internetowej w zakładce:
Moje konto internetowe -> Moje zakupy -> Śledź zamówienie internetowe
W tym miejscu widoczna jest pełna ścieżka realizacji Twojego zamówienia, również ze statusami z firm kurierskich.
Jak śledzić przesyłkę z odbiorem w sklepie
-
Jeśli Twoja paczka jest z odbiorem w sklepie Decathlon, to jej losy sprawdzisz tutaj.
Od momentu wysłania zamówienia, do 48h dostaniesz wiadomość, potwierdzającą doręczenie paczki do wybranego sklepu Decathlon.
Co zrobić, gdy otrzymałem uszkodzoną paczkę?
-
Uszkodzenie zweryfikowane podczas odbioru paczki od kuriera
Jeśli zamówienie, które do Ciebie dotarło jest uszkodzone, nie odbieraj go od kuriera. Przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest, np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.
Uszkodzenie zweryfikowane po odbiorze paczki
W takiej sytuacji skontaktuj się z nami, wysyłając zdjęcie uszkodzonego artykułu na adres [email protected], z krótkim opisem zaistniałej sytuacji i numerem zamówienia. Po dokonaniu weryfikacji postaramy się jak najszybciej wyjaśnić niezgodność i zaproponować rozwiązanie.
Co zrobić, jeśli nie otrzymałem swojej paczki?
-
Kurier podejmie kolejną próbę doręczenia, a w przypadku niepowodzenia, jeszcze jedną i dopiero po trzeciej nieudanej próbie doręczenia zostanie ona odesłana do naszego magazynu. Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12 godzin i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w wyznaczonym czasie, możesz przedłużyć jej pobyt w Paczkomacie o 24h za pomocą aplikacji InPost Mobile. Po upływie 48h (bez wcześniejszego przedłużenia) wszystkie nieodebrane przesyłki zostaną zwrócone bezpośrednio do Decathlon. W przypadku nieobecności w momencie dostawy, jest możliwość umówienia innego terminu, odbioru własnego w oddziale DPD Polska lub przekierowania do punktu DPD Pickup.
Jeżeli chcesz przekierować paczkę pod inny adres lub do punktu DPD Pickup, zmienić jej datę/godzinę dostarczenia lub zrezygnować z niej - kliknij poniższy link: https://mojapaczka.dpd.com.pl
Po drugiej nieudanej próbie dostarczenia przesyłki oraz w przypadku nieodebrania jej osobiście z punktu DPD Pickup lub oddziału DPD Polska w przeciągu 3 dni roboczych, przesyłka zostanie odesłana do Decathlon w ramach procesu zwrotu przesyłki nieodebranej.
Jeśli czekasz na swoje zamówienie już parę dni roboczych i kurier w dalszym ciągu się z Tobą nie skontaktował w sprawie dostarczenia przesyłki, nie zwlekaj! Koniecznie daj nam o tym znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.