+ 70 sportów oraz 40 tys. artykułów on-line
errorSearchInfoBulle Wpisz poszukiwaną frazę
  • DecathlonCompletionCategoriesTitle
  • DecathlonCompletionTopSearchesTitle

Mój koszyk (0)

DecathlonStoreAreaCountryMapAlt
LUB Wybierz z listy swoje województwo :

Usługi on-line

Bezpłatna Infolnia

Poniedziałek - Sobota   9:00 - 21:00
Niedziela   9:00 - 20:00
     
pod numerem telefonu:   800 808 007

Jesteśmy do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu. Nasi konsultanci dołożą wszelkich starań by Państwu pomóc. Zapraszamy do kontaktu

Uprzejmie informujemy, że nie mam możliwości złożyć zamówienia za pośrednictwem infolinii !

Pytanie 1: Jak założyĆ konto na decathlon.pl?

Aby utworzyć konto na decathlon.pl, należy kliknąć w "Moje konto internetowe" u góry strony.
Następnie wpisać swój adres e-mail, wypełnić wszystkie pola z gwiazdką i potwierdzić przyciskiem Zatwierdź”.
Po każdej prawidłowej rejestracji wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem utworzenia konta.

OSTRZEŻENIE: W przypadku braku wiadomości z potwierdzeniem dostawy należy sprawdzić folder „Spam” w skrzynce e-mail.

Pytanie 2: Jak wygląda dostawa produktu?

Są trzy opcje dostawy zamówienia:

  • Odbiór paczki w wybranym przez klienta sklepie.
    1. Przy zamawianiu produktu, klient wybiera sklep, w którym chce odebrać towar.
    2. Towar zostaje przesłany do sklepu w czasie od 2. do 5. dni*.
    3. Paczkę można odebrać przez 14 dni.
    4. Do odbioru produktów potrzebny jest dowód tożsamości lub faktura (aby ją wydrukować, wystarczy wejść w opcję Moje konto na decathlon.pl).
  • Przesyłka za pobraniem FEDEX
    1. Po złożeniu zamówienia, paczka jest przygotowywana w magazynie. W zależności od dostępności artykułów czas przygotowania zamówienia wynosi od 1 do 4 dni.
    2. Z magazynu przesyłkę odbiera firma kurierska. Ma ona obowiązek dostarczyć zamówienie w przeciągu 24 godzin.
    3. Przy odbiorze paczki od kuriera wymagana jest płatność gotówką.
  • Przesyłka kurierska FEDEX
    1. Po zaksięgowaniu przelewu od klienta, paczka jest przygotowywana w magazynie. W zależności od dostępności artykułów czas przygotowania zamówienia wynosi od 1 do 4 dni.
    2. Z magazynu przesyłkę odbiera firma kurierska. Ma ona obowiązek dostarczyć zamówienie w przeciągu 24 godzin.

O każdym z powyższych kroków klient jest informowany mailowo. Odbiór wszystkich produktów oferowanych przez decathlon.pl w wybranym przez klienta sklepie jest zawsze darmowy. Koszt przesyłki kurierskiej i przesyłki za pobraniem jest wyszczególniony w momencie składania zamówienia.


*Czas dostawy towaru zależy od jego dostępności.

Pytanie 3: W jaki sposób mogę zapŁacić za zakupy na decathlon.pl?

Nasz sklep na chwilę obecną honoruje cztery formy płatności:

 

Przelew elektroniczny (online)

Jest to transakcja za pośrednictwem Dotpay dla posiadaczy internetowych kont bankowych.

 

Karta płatności

Jest to bezpieczny i najszybszy sposób dokonywania płatności za zamówienie. Państwa płatności są zabezpieczone poprzez protokół SSL 3. Akceptujemy karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, JCB, American Express oraz Diners Club.

 

Płatność przy odbiorze (pobranie)

Zapłata za zamówienie następuje w momencie odbioru dostawy towaru przez kuriera. Ze względu na bezpieczeństwo, w wypadku dostawy do miejsca zamieszkania, maksymalna kwota za złożone zamówienie nie może przekroczyć 5000 zł.

 

Przelew

Zamówienie zostanie przygotowane w momencie wpływu środków na nasze konto (około 3 dni roboczych). Prosimy przygotować przelew zgodnie z poniższym przykładem:

Przykład:

Pytanie 4: W jaki sposób mogę wymienić/zwrócić towar?

Zobowiązujemy się wymienić produkt lub dokonać zwrotu pieniędzy w okresie 30 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Dla posiadaczy Karty Stałego Klienta Decathlon, okres możliwości zwrotu produktu wydłuża się do 90 dni!
Sklep decathlon.pl oferuje dwie możliwości zwrotu/wymiany zakupionych produktów:

1. Bezpośrednio w sklepie

Wymiana lub zwrot pieniędzy są możliwe w każdym sklepie Decathlon. W celu znalezienia najbliższego sklepu należy kliknąć link - Mój sklep.

Aby dokonać zwrotu w sklepie, należy posiadać ze sobą fakturę decathlon.pl dotyczącą zwracanego/wymienianego produktu. Faktura jest dołączana do każdej przesyłki lub można ją wydrukować z naszej strony internetowej. W tym celu wystarczy wejść na swoje konto internetowe.

Jeżeli podczas zakupów w sieci podany był numer Karty Stałego Klienta Decathlon: nie ma potrzeby drukowania faktury, jest ona zapisana na karcie. W takim przypadku zwrotu dokonamy na podstawie Karty Stałego Klienta Decathlon.

W przypadku zwrotu pieniędzy

Zwrot pieniędzy za zakupiony towar otrzymasz bezpośrednio w sklepie, gotówką lub na kartę płatniczą użytą podczas transakcji.*

*Zwrot nie obejmuje kosztów przesyłki.

2. Na odległość poprzez serwis obsługi klienta

Na decathlon.pl, na MOJEJ OSOBISTEJ STRONIE:

  1. Kliknij w Moje konto internetowe.
  2. Połącz się podając login i hasło.
  3. Następnie w rubryce Dokonaj Zwrotu, w lewej kolumnie.
  4. Wybierz zamówienie klikając w link Zobacz szczegóły.
  5. W polu STAN ZAMÓWIENIA, kliknij w Dokonaj Zwrotu.
  6. Następnie postępuj zgodnie z pojawiającymi się komunikatami...

WAŻNE: Należy przejść wszystkie etapy oraz wydrukować kupon uprawniający do zwrotu pieniędzy w końcowym etapie procedury. Uprzejmie informujemy, iż koszt transportu zwróconego towaru, pokrywa klient.

Następnie kupon ten powinien zostać dołączony do przesyłki. Zawiera on numer zwrotny.


Aby przesłać nam artykuł, można użyć ponownie oryginalnego opakowania.

Pytanie 5: Jak śledzić zamówienie?

Zawsze można śledzić postęp realizacji zamówienia logując się na swoim koncie na stronie decathlon.pl w zakładce „Moje zamówienia”.

Każde zamówienie przechodzi następujące etapy:

Rejestracja:
Zamówienie jest zarejestrowane, jest to chwilowy etap. Jego wydłużenie może być spowodowane brakiem pełnego adresu wysyłki/potwierdzenia otrzymania przelewu.

Walidacja:
Na tym etapie zamówienie jest zatwierdzone. Paczka jest przygotowywana. Wysyłka zostanie zrealizowana w terminie podanym w statusie zamówienia.

Przygotowanie:
Zamówienie jest już przygotowane, zostanie wysłane jak najszybciej.

Dostawa:

O terminie dostawy informujemy za pośrednictwem e-maila.

OSTRZEŻENIE: W przypadku braku wiadomości z potwierdzeniem dostawy należy sprawdzić folder „Spam” w skrzynce e-mail.

Pytanie 6: Co jeśli we wskazanym terminie nie otrzymałem paczki z zamówieniem?

Przewidywana data dostawy paczki jest zawsze wskazana w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Jeżeli otrzymałeś e-mail informujący Cię o problemie z dostawą jednego lub więcej artykułów, termin dostawy paczki zostanie przesunięty o kilka dni.

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, który umożliwi Ci jej śledzenie. Status przesyłki można sprawdzić na stronie przewoźnika podając ten numer.

Jeśli nie otrzymasz e-maila, skontaktuj się z nami telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 808 007 od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, niedziela od 9:00 do 20:00. Celem wyjaśnienia sprawy przygotuj numer przesyłki. Skontaktujemy się z działem logistyki i będziemy na bieżąco informować Cię o postępach realizacji zamówienia.

Pytanie 7: Jak działa gwarancja?

Większość produktów sprzedawanych przez decathlon.pl objętych jest gwarancją, której okres podany jest zawsze w opisie produktu na stronie.

Gwarancja obejmuje naprawę, wymianę lub zwrot, biorąc pod uwagę zastosowanie i przeznaczenie produktu.

W ramach gwarancji, można przynieść produkt do dowolnego sklepu Decathlon, z fakturą zakupu (do wydrukowania z zakładki „Moje konto”)

W razie pytań o gwarancję/serwis produktów, nasza ekipa jest osiągalna poprzez link kontakt do nas lub telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 808 007 od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, niedziela od 9:00 do 20:00.