Zwrot lub wymiana

  • 1.
    Weź paragon lub fakturę
    Nie musisz nic drukować - wystarczy, że pokażesz potwierdzenie na telefonie. To najszybszy sposób zwrotu produktów w Decathlon!
  • 2.
    Zgłoś się do sklepu
    Jedyne co musisz zrobić, to zgłosić się do wybranego sklepu Decathlon z produktem i dowodem zakupu.

    Nie potrzebujesz kartonu, oddajesz tylko produkty. Wyjątkiem są produkty oryginalnie zapakowane, w takim przypadku możesz je zwrócić jedynie w oryginalnym pudełku.
  • 3.
    Zwrot należności
    Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Środki trafią na Twoje konto maksymalnie do 7 dni od dnia przyjęcia zwrotu.
  • Uwaga! Zanim rozpoczniesz zwrot produktu, sprawdź w nagłówku FV sprzedawcę towaru. Jeżeli sprzedawcą jest DECATHLON, przejdź do naszej instrukcji “Zwrot produktów dostarczonych przez Decathlon”. W przypadku, gdy w nagłówku FV jest inna firma, oznacza to, że zakup nastąpił od Zaufanego Partnera Marketplace i towar musi zostać zwrócony bezpośrednio na jego adres. Więcej informacji na ten temat znajdziesz poniżej w zakładce “Zwrot produktów od Zaufanego Partnera Marketplace”.

    W przypadku, gdy potrzebujesz pomocy lub dodatkowych informacji skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.
  • Zwrot produktów dostarczonych przez Decathlon
    Zwrot produktów od Zaufanych Partnerów (marketplace)
    • 1. Zapoznaj się z ogólnymi warunkami sprzedaży Informacje o czasie zwrotu i adresie wysyłki znajdziesz w OGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY na stronie Partnera.
    • 2. Odeślij paczkę do sprzedawcy Jeżeli dokonałeś zakupu od zewnętrznych Partnerów Decathlon na platformie Marketplace, wyślij zwrot na adres zgodny z informacjami podanymi w mailu. Dane o sprzedającym znajdują się również na fakturze.

      Jeśli masz trudności ze zwrotem lub reklamacją produktu, pomoc uzyskasz kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. 800 808 007, mail: [email protected]
    • 3. Zwrot należności Zwrot pieniędzy jest nadawany bezpośrednio przez Decathlon w ciągu 15 dni roboczych od nadania przesyłki.
    • Decathlon nie przyjmuje zwrotów od zewnętrznych Partnerów. Zwrot kieruj zawsze na adres Partnera.
  • 1.
    Odeślij paczkę
    Jeżeli dokonałeś zakupu od Decathlon przez platformę zakupową Allegro, wyślij zwrot na adres widniejący w polu nadawca na przesyłce z zamowieniem.
  • 2.
    Zwrot należności
    Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni, a środki zostaną zwrócone w ciągu 2-3 dni.

    Jeśli masz trudności ze zwrotem lub reklamacją produktu, pomoc uzyskasz kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. 800 808 007, mail: [email protected]

Sprawdź najczęstsze pytania

  • Tak, produkty zakupione drogą internetową możesz zwrócić w dowolnym sklepie Decathlon. Zapraszamy.
  • Zamówienie Click&Collect możesz zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Decathlon, nadać zwrot w paczkomacie lub odesłać na nasz magazyn. Pamiętaj, aby do zwracanej paczki dołączyć numer zamówienia (np napisany na kartce papieru).
  • Zwroty produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym są możliwe jedynie w sklepach Decathlon.
  • Zwrot należności zlecamy niezwłocznie po otrzymaniu paczki, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli odesłałeś produkty, a nadal nie otrzymałeś środków - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.