Kampania Cash Back
Kampania przeznaczona dla partnerów z kategorii Nutrition, którzy chcieliby otrzymać zwrot pieniędzy za darmową dostawę.
Przydatne informacje dla partnerów
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, sprawdź naszą bazę artykułów.
marketplace w Europie
Pytania sprzedażowe
Pytania rozliczeniowe
Pytania techniczne

Duplikacje Sklepu na rynki zagraniczne
Otwarcie się na nowe rynki sprzedażowe to idealny sposób aby zwiększyć swój obrót, a co za tym idzie także swój zysk.Obok widzimy wyniki sprzedażowe na poszczególnych rynkach przedstawione dla całego roku 2023
Sprzedawca Marketplace “X“, który rozpoczął współpracę z nami pod koniec 2021 roku, przez kolejne 2 lata otwierał się na nowe rynki. W tej chwili:
- sprzedaje z nami na 10 rynkach europejskich.
- wyniki pod kątem GMV (obrotu) wzrosły o 299% (rok do roku)
- wyniki pod kątem ilości zamówień wzrosły o 245% (rok do roku)

W 2023 sprzedawca wszedł w sumie na 4 rynki i chociaż sprzedaż na tych rynkach jest zależna od wielu zmiennych - np. sezonowości, chłonności rynku, odbioru nowych marek przez kupujących - to każda z nich przynosi sprzedawcy wymierne korzyści:
- budowanie świadomości swojej marki na rynku europejskim
- zwiększone zyski od początku działalności
- zmniejszenie ryzyka związanego z wahaniem popytu, sezonowością na rynku lokalnym
- pozyskanie cennego doświadczenia, które może być użyteczne w przyszłych działaniach biznesowych.

A to jeszcze nie koniec, ponieważ Decathlon Marketplace jest obecny w tej chwili na 13 rynkach europejskich. Więc sprzedawca “X” ma możliwość jeszcze bardziej zaznaczyć swoją obecność na europejskim rynku sportowym.
Marketing na decathlon.pl
Przekreślona (promocyjna) cena
Podstawową formą promocji jest ustawienie atrakcyjnej, czasowej przekreślonej ceny na wybrane produkty lub kategorie. Takie produkty bardziej przyciągają wzrok co przekłada sie na lepsza konwersje i sprzedaż.
Kampanie marketingowe
W decathlon.pl co jakiś czas pojawiają się sezonowe kampanie oraz kampanie z okazji świąt lub różnych wydarzeń w świecie sportu. Ty także możesz dołączyć swoją ofertę do takiej kampanii.
Promocje na banerach na stronie głównej
Istnieje możliwość promowania swoich produktów na jednym z banerów na stronie głównej. Warunki takiej promocji ustalane są indywidualnie z opiekunem handlowym.
Aktualne kategorie w których szukamy promocji
Zawsze jest dobry czas na dodanie promocyjnej oferty. Przez cały rok mamy dedykowaną stronę, która zbiera wszystkie promocje. Jeśli chcesz wiedzieć więcej napisz do swojego Opiekuna handlowego.
Dedykowane newslettery
Wyślij swoją dedykowaną ofertę produktową w ramach newslettera do Klientów Decathlon. Warunki takiej promocji ustalane są indywidualnie z Opiekunem handlowym.
Programy Afiliacyjne
Do promowania swoich wyjątkowych promocji możesz również wykorzystać współpracę Decathlon z programami afiliacyjnymi
Hero Produkt
Masz super promocję i chciałbyś indywidualnie omówić sposób jej promowania? Zgłoś swój hero produkt poprzez dedykowany formularz.
Dedykowany landing page na Twoje oferty 2ndlife:
https://www.decathlon.pl/produkty-2nd-life
*Duży zasięg
*Szybka rotacja produktów
*Kampanie marketingowe skupione na 2nd life
*Duże grono lojalnych klientów szukających produktów używanych
*Serwis w sklepie