DĘTKA LINIOWA 20"x1,10-1,75 Z WENTYLEM SCHRADER
Kod produktu: 8599586
49,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8599586
49,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Wymiana dętki bez zdejmowania koła.
Prosta, niezawodna i szybka.
Łatwość montażu / demontażu
Montaż jest szybszy niż w przypadku tradycyjnego modelu.
Kompatybilność
Pasuje do opon 20" o przekroju od 1,10 do 1,75. ETRTO 28/47-406.
Dętka liniowa (otwarta) umożliwia szybką wymianę dętki klasycznej (zamkniętej) bez demontażu koła z roweru.
Końcówki dętki LINEATUBE nakładają się na siebie, aby utworzyć okrągłą dętkę, która wypełnia oponę.
Nie trzeba już demontować koła, tylko jedną stopkę opony.
Idealne rozwiązanie dla rowerów miejskich, rowerów ze wspomaganiem elektrycznym oraz wszystkich innych rowerów z pełną osią z przodu lub z tyłu.
Zanotuj wszystkie informacje widoczne na boku opony (średnica i przekrój).
Na przykład 20 x 1,50 oznacza, że opona ma 20 cali średnicy i 1,50 cala szerokości.
Z boku opony znajdziesz również wymiary w mm w międzynarodowej jednostce ETRTO.
Na przykład 38-406 oznacza, że opona ma 38 mm szerokości na 406 mm średnicy wewnętrznej (czyli około 20 x 1,50).
Zdemontować zużytą dętkę za pomocą łyżek do opon Btwin.
Sprawdzić stan opony, wymienić ją, jeśli zachodzi potrzeba.
Upewnić się, że nic nie jest wbite w oponę.
Sprawdzić stan taśmy na obręcz. Nawet lekko pęknięta taśma na obręcz może spowodować przebicie.
Sprawdzić, czy obręcz nie posiada widocznych uszkodzeń, które mogłyby przebić dętkę.
Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Włożyć wentyl w otwór w obręczy, respektując typ wentyla przewidziany w danej obręczy.
Ułożyć dętkę w oponie, popchnąć dętkę, aby ułożyła się we wklęsłości obręczy.
Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas ostatecznego montażu opony.
Rozpocząć montaż opony przy wentylu.
Zakończyć montaż po stronie przeciwnej niż wentyl, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Nigdy nie używać narzędzi do zamontowania opony, gdyż grozi to przebiciem dętki.
Ostrożnie pompować oponę do ciśnienia zalecanego przez producenta (widocznego z boku opony, wyrażonego w PSI lub w barach, 1 bar = 14,51 PSI).
Regularnie sprawdzać dobre ułożenie opony podczas pompowania.
Aby zapobiec przebiciu dętki przez przyszczypnięcie i uzyskać największą skuteczność opony, zalecamy regularne sprawdzanie i, jeśli to konieczne, uzupełnianie ciśnienia w oponie przed każdym wyjazdem.
194 g.
Należy transportować dętki w opakowaniu chroniącym je przed przebiciem (pojemnik transportowy b'twin, oryginalne opakowanie...).
Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas montażu.