Wiatroodporna kurtka na regularne wędrówki w bezdeszczowe dni.
RET < 9 = dobra wentylacja i przewiewność z tyłu i pod pachami.Bardzo lekka kurtka.
Zalety produktu
-
Ochrona przed wiatrem
Chroni przed wiatrem (10 - 40 km/h) w bezdeszczowe dni.
-
Oddychalność
RET < 9 = dobra wentylacja i przewiewność z tyłu i pod pachami.
-
Lekkość
76 g w rozmiarze M.
-
Kieszenie
2 boczne kieszenie zapinane na suwak.
-
Swoboda ruchów
Dopasowany krój zapewnia doskonałą swobodę i minimalizuje ryzyko przewiania.
Opis produktu
Krój
Dopasowany krój zapewnia doskonałą swobodę ruchów i minimalizuje ryzyko przewiania. Objętość wewnętrzna tego modelu kurtki umożliwia założenie pod spód tzw. "drugiej ciepłej warstwy", którą może być cienki polar.
Komfort termiczny
Czy wiesz, że wiatr potęguje uczucie zimna? W przypadku temperatury powietrza wynoszącej 0° przy wietrze wiejącym z prędkością 20 km/h odczuwalna temperatura wynosi -10°. Składniki wiatroodporne redukują uczucie wychłodzenia chroniąc przed przenikaniem wiatru i przed utratą ciepła. Tworzą one barierę wiatroodporną i skutecznie redukują utratę ciepła.
Oddychalność
Aby sprawdzić oddychalność materiału, mierzy się jego współczynnik oporu parowania RET (test oparty na normie ISO 11092). Im mniejszy opór, w tym większym stopniu materiał przepuszcza parę wodną wytwarzaną przez ciało podczas wysiłku, tym bardziej zatem jest oddychający. W przypadku tego produktu RET < 9 = materiał bardzo oddychający.
Skład
Materiał główny 93% Poliamid, 7% Poliester
Testy
Nasze laboratorium Decathlon Sportslab przyczynia się do innowacji i rozwoju produktów Quechua.
Każdy produkt, dzięki dostępnym technologiom, poddawany jest ocenie i badaniom, aby zapewnić:
- dostosowanie do budowy ciała (zwłaszcza dzięki analizie 3D),
- dostosowanie do ruchu ciała,
- komfort termiczny (cztery komory klimatyczne),
- biorąc pod uwagę badania dotyczące zachowań i odczuwania. Ten produkt był testowany, aby zatwierdzić komfort termiczny i oddychalność.
Zatwierdzony przez
Produkty Quechua są testowane w górach, w warunkach, które można napotkać podczas wędrówki. Nasze zespoły oraz grupy testerów (złożone z partnerów, ambasadorów marek i klientów) testują produkty przez cały okres pracy nad nimi, aż do momentu wprowadzenia ich do sprzedaży.