Wielofunkcyjna Chusta Buff z odblaskiem Dryflx
Chusta Buff jest wielofunkcyjna, ultralekka, bezszwowa została stworzona do biegania i aktywności o wysokiej intensywności. Dzięki odblaskowemu wzorowi 360º gwarantuje dobrą widoczność nocą i wczesnym rankiem. Chusta jest oddychająca, elastyczna i zapewnia dodatkowe ciepło.
Wykorzystane technologie:
- 360º Reflective Elements - Odblaskowy nadruk umieszczony na produkcie poprawia widoczność w warunkach słabego oświetlenia. Produkt nie jest przeznaczony do użytku jako odzież ostrzegawcza o intensywnej widzialności.
- Made from 2 recycled plastic bottles - Butelki z recyklingu są zbierane, myte i siekane w drobne płatki. Następnie topi się je i formuje we paski. Są one topione i zamieniane we włókna, które stają się nowym produktem BUFF®.
- 4-way ultra stretch - Produkty stworzone przy użyciu tkaniny rozciągliwej we wszystkich kierunkach dla większego komfortu i lepszego dopasowania.
- 100% Seamless - Jednoczęściowy, bezszwowy materiał zapewniający maksymalny komfort.
Cechy produktu:
- Bezszwowy, elastyczny i oddychający materiał z recyklingu stworzony z myślą o sportowcach.
- Odblaskowy nadruk na całym produkcie.
- Materiał pochodzący z recyklingu oczyszczonych, plastikowych butelek.
- Elastyczny, komfortowy, rozciągliwy w 4 kierunkach materiał.
- Bezszwowy, jednoczęściowy produkt zapewniający maksymalny komfort.
Specyfikacja:
- rozmiar: uniwersalny
- MATERIAŁ: 24,5% poliamid z recyklingu, 24,5% poliamid, 47% poliester z recyklingu, 4% elastan.
- Wymiary: 22,3 cm x 53 cm
- wyprodukowano w Hiszpanii
Marka Buff® zrodziła się w rodzinnej fabryce na zachodzie Barcelony. Wszystko zaczęło się od projektu bezszwowej chusty z mikrofibry do jazdy na motocyklu autorstwa Joan Rojas'a. Obecnie firma projektuje, tworzy oraz dystrybuuje ponad 90% swoich produktów z miasteczka Igualada w Katalonii, czyli z miejsca, w którym powstała. Produkty Buff są znane i uwielbiane przez sportowców i podróżników, a chusty Buff dostępne są już w ponad 70 krajach na całym świecie, co świadczy o dużej popularności marki.