Rower szosowy - Pinarello Angliru DI2 - 2017 - Shimano Ultegra Di2
STAN - DOBRY
Rower kompletny.
- w 100% bezpieczny i funkcjonalny
- opony i hamulce noszą ślady użytkowania, podobnie jak osprzęt (chwyty, pedały itp.)
- rower ma defekty kosmetyczne: ślady, zadrapania, wgniecenia, szczególnie na ramie
- niektóre części mogły zostać wymienione
CHARAKTERYSTYKA
Wydajność
- Przerzutka tylna : Shimano Ultegra Di2
- Mechanizm korbowy : 2 / 50-34
- Kaseta : 11v / 11-32
- Hamulce : Shimano BR-R561
- Korba : Shimano Ultegra 6800 - 172.5mm
Waga
- Koła : Mavic Aksium - 700mm
- Przybliżona waga : 8.3 kg
Gwarancja: Rower został odnowiony i jest objęty gwarancją Tuvalum.
Niektóre uszkodzenia kosmetyczne mogą nie być widoczne na zdjęciach. Dodatkowe zdjęcia są dostępne na życzenie.
PUNKTY KONTROLNE
Wszystkie nasze produkty używane zostały sprawdzone, zregenerowane i naprawione przez naszych techników. W Tuvalum opracowaliśmy unikalny system certyfikacji z ponad 100 punktami kontrolnymi, w tym :
Kontrola strukturalna
- Rama nie ma pęknięć, rys, wgnieceń ani uszkodzeń strukturalnych.
- Mostek, korby, kierownica, przednie i tylne obręcze, przednie i tylne przerzutki, przedni widelec nie mają uszkodzeń strukturalnych.
- Sztyca podsiodłowa ma wystarczającą długość i nie ma uszkodzeń strukturalnych.
- Brak luzów lub nieprawidłowych wibracji.
- Komponenty wolne od korozji.
- Stan siodełka jest prawidłowy.
- Stan powłoki lakierniczej jest prawidłowy i bez większych uszkodzeń.
- Dźwignie hamulca i manetki nie mają większych uszkodzeń estetycznych.
- Osłona suportu i wsporniki łańcucha są wolne od uszkodzeń.
Układ kierowniczy
- Sprawdzono układ kierowniczy (stan, skręcanie, smarowanie, luz).
- Stan kierownicy.
- Łożyska kierownicy bez luzów i skrzypienia.
Przekładnia
- Działanie przekładni.
- Stan kół łańcuchowych.
Hamulce
- Regulacja układu hamulcowego.
- Grubość przednich i tylnych szczęk/klocków hamulcowych.
- Działanie przedniego i tylnego hamulca
- Grubość przedniej i tylnej tarczy hamulcowej.
- Sprawdzanie napięcia przewodów.
Koła
- Stan opon z przodu i z tyłu
- Łożyska piasty przedniej i tylnej
- Stan kół/obręczy.
- Koła wycentrowane i wyregulowane do offsetu 0-.5mm.