Silnik umiejscowiony w tylnej piaście
Dzięki umiejscowieniu silnika w tylnej piaście w tym e-rowerze możemy poczuć się bardziej bezpiecznie na off-roadowych szlakach. Takie rozwiązanie powoduje, że rower E-Rambler 1.0 ma lepszą przyczepność, a jednocześnie silnik może sprawniej pracować na nierównej i bardziej wymagającej nawierzchni.
Akumulator zintegrowany z ramą roweru
Pojemny, w pełni zintegrowany z ramą roweru akumulator o pojemności 504 Wh daje swobodę pokonania nawet do 120 km na jednym ładowaniu. Dzięki temu możesz wybrać się na górską wycieczkę i nie martwić się o rozładowanie baterii w połowie wycieczki.
Projekt z myślą o technologii i naturze
Romet E-Rambler 1.0 504 Wh to innowacyjny górski rower elektryczny, zaprojektowany z myślą o entuzjastach jazdy w terenie, którzy pragną połączenia siły natury z nowoczesną technologią.
Komfort, funkcjonalność i wyjątkowy design
E-Rambler 1.0 to nie tylko doskonała rama z nowoczesną geometrią, tworząca podstawę roweru. To także funkcjonalność, którą zyskujesz, sięgając po ten model. Geometria została starannie przemyślana, aby zapewnić nie tylko efektywność, ale także wyjątkowy komfort podczas każdej jazdy. Dodatkowo zastosowaliśmy wewnętrzne prowadzenie linek już od mostka roweru, co sprawia, że przewody stają się praktycznie niewidoczne, a jednocześnie zwiększa to estetykę całej konstrukcji.
Siła i bezpieczeństwo
Siła napędu pochodzi od silnika Bafang G020, umieszczonego w tylnej piaście. Generując 250 W mocy przy 45 Nm momentu obrotowego, ten silnik nie tylko zapewnia doskonałą przyczepność tylnego koła, ale także nie interferuje z analogowym napędem, co jest charakterystyczne dla silników centralnych. Zasilany jest przez baterię o pojemności 504 Wh, umożliwiającą przejechanie około 120 kilometrów na jednym ładowaniu.
Bądź przygotowany na każde warunki
Napęd Shimano w konfiguracji 1×8 oraz hydrauliczne tarczowe hamulce Shimano to gwarancja wydajności, ale także łatwej obsługi i niskich kosztów eksploatacji. Dbając o komfort jazdy, zainstalowano amortyzator SR Suntour XCM32 o skoku 100 mm, a o przyczepność zadbały grube opony VeeTire Crown Gem w rozmiarze 29×2.30’. To powoduje, że E-Rambler 1.0 sprawdzi się świetnie, bez względu na panujące warunki pogodowe.
- Wyświetlacz: Bafang DP C220 CAN
- Silnik: Bafang G020, 250W, 45 Nm, umiejscowienie: piasta tylna
- Manetka: SHIMANO, SL-M315-8R 8 biegów
- Pedały model: Plastikowe FP-803
- Kaseta / wolnobieg: Shimano HG31-8, 11-34T, 8 biegów, 1x8
- Piasta przednia: Aluminiowa
- Kierownica: RMT Components aluminiowa 720mm, 31,8mm, chwyty Wittkop Medicus Sport
- Przerzutka tylna: SHIMANO, Acera RDM3020-8
- Mostek: RMT Comp. aluminiowy 80mm/90mm, 31,8mm
- Amortyzacja: przód, sprężynowa
- Korba: Prowheel 38T 170mm
- Kraj pochodzenia producenta: Polska
- Bateria: litowo-jonowa, 504 Wh, 14 Ah, ładowarka w zestawie
- Obręcze: Aluminiowe dwukomorowe RMT Components
- Sztyca: RMT Components aluminiowa 30,9mm/350mm, siodełko ROMET
- Widelec: Suntour XCM32-DS-LO, skok 100 mm
- Opony marka: VEETIRE, Crown Gem 29”×2,30”
- Maksymalna prędkość [km/h]: 25
- Gwarancja ramy: dożywotnia
- Hamulce: Shimano BL-MT200, hydrauliczne tarczowe, tarcza hamulca 160 mm