Silnik umiejscowiony w tylnej piaście
Dzięki umiejscowieniu silnika w tylnej piaście E-Rambler 2.0 jest wyjątkowo bezpieczny, zachowując przy tym odpowiednią dynamikę tak potrzebną na górskich szlakach. Takie rozwiązanie powoduje, że ten e-rower może zagwarantować wyjątkową przyczepność, a jednocześnie odpowiednią sprawność wspomagania za pomocą silnika, nawet na najbardziej wymagających nawierzchniach. Sercem tego modelu jest silnik Bafang G020 z momentem obrotowym 45 Nm i mocą 250W.
Bateria na miarę górskiego roweru
Pojemny, w pełni zintegrowany z ramą roweru akumulator o pojemności 504 Wh daje swobodę pokonania nawet do 120 km na jednym ładowaniu. To sprawia, że możesz oddać się górskim wycieczkom bez troski o rozładowanie akumulatora na trasie.
Zaprojektowany z myślą o miłośnikach tradycji
W E-Ramblerze 2.0 wykorzystano takie rozwiązania, które powinny przypaść do gustu miłośnikom tradycji. Dzięki nim wsparcie silnika nie zakłóca analogowego napędu, co bez wątpienia docenią wszyscy miłośnicy tradycyjnych rozwiązań. Wszystko to wspiera przekładnia Shimano Cues RD-U4000 i manetki Shimano Cues SL-U4010 9-biegowe umożliwiając precyzyjne przełączanie biegów.
Rama zaprojektowana w trosce o komfort
Oparta na nowej koncepcji ramy, E-Rambler 2.0 to gwarancja wyjątkowego komfortu jazdy podczas trudnych tras. Ponadto zadbano o to, aby ten e-rower był nie tylko komfortowy, ale także estetyczny. Wykorzystano nowoczesne rozwiązania, a w tym wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu przewody są praktycznie niewidoczne. To powoduje, że E-Rambler 2.0 poza komfortową jazdą, ma znacznie więcej do zaoferowania.
Bądź przygotowany na każde warunki
Nowa przerzutka Shimano Cues w konfiguracji 1×9 to idealne dopasowanie. Ten zestaw sprawi, że każda trasa stanie się teraz przyjemnością, dzięki długiej żywotności napędu oraz płynności zmiany przełożeń. Ponadto za bezpieczeństwo na trasie odpowiadają hamulce tarczowe hydrauliczne MT200 renomowanego japońskiego producenta. Dodając do tego amortyzowany widelec SR Suntour XCM32, otrzymamy wspaniałe połączenie, które aż prosi się, by zabrać je na górski szlak. W dodatku E-Rambler 2.0 jest dostępny w dwóch wersjach ogumienia. Producent daje do wyboru wersję e-roweru z oponami VEETIRE Crown Gem 29”×2,30” lub wersję na oponach MICHELIN Tires.
Wymarzony partner na górskim szlaku
Dzięki odpowiedniej specyfikacji e-roweru E-Rambler 2.0 jest on prawdziwą manifestacją mocy, stylu, a jednocześnie ogromnej frajdy z jazdy w terenie. Odpowiedni napęd, amortyzacja, akumulator oraz opony. To wszystko sprawia, że każdy wypad na off-roadową trasę będzie dostarczał niezapomnianych wrażeń bez żadnych trosk o sprawność i o to, jak na nich wypadnie E-Rambler 2.0.
- Korba: Prowheel 38T 170mm
- Bateria: 504 Wh, 14Ah, litowo-jonowa, ładowarka w zestawie, zintegrowana w ramie, wyjmowana
- Kraj pochodzenia producenta: Polska
- Napięcie [V]: 36
- Obręcze: Aluminiowe dwukomorowe RMT Components
- Sztyca: RMT Components aluminiowa 30,9mm/350mm
- Widelec: Suntour XCM32-DS-LO, skok 100, amortyzacja sprężynowa, przód
- Opony: VEETIRE, Crown Gem 29”×2,30”, rozmiar kół 29"
- Maksymalna prędkość [km/h]: 25
- Gwarancja ramy: dożywotnia
- Hamulce: Shimano BL-MT200, hydrauliczne tarczowe, tarcze 180mm/160mm
- Silnik: Bafang G020, tylna piasta, 250 W, 45 Nm
- Wyświetlacz: Bafang DP C220 CAN
- Zmiana przełożeń: mechanicznie
- Pedały: Plastikowe FP-803
- Kaseta / wolnobieg: Shimano Cues CS-LG300-9, 11-41T, 9 biegów
- Manetka: SHIMANO, Cues SL-U4010 9 biegów
- Piasta przednia: Aluminiowa
- Kierownica model: RMT Components aluminiowa 720mm, 31,8mm, chwyty: Wittkop Medicus Sport
- Siodełko: Romet
- Przerzutka tylna: SHIMANO, Cues RD-U4000
- Mostek: RMT Comp. aluminiowy 80mm/90mm, 31,8mm