Całkowita wodoszczelność sakw, zgrzewane łączenia, najwyższa wytrzymałość materiału na przetarcia i obciążenie (do 15kg).
W 100% wodoodporna torba na przedni i tylny bagażnik z zapięciem na rolkę to idealna torba na kilkudniowe wycieczki lub nawet kilkutygodniowe wyprawy. Duża objętość torby i wygodna regulacja objętości torby poprzez zwijanie, sprawia, że art. 312 to jeden z najbardziej udanych produktów. Wewnętrzne plastikowe wzmocnienie z tyłu torby gwarantuje doskonałe siedzenie i trzymanie kształtu na rowerze i poza rowerem
Art. 312B seria EXPEDICE - opis produktu:
Sakwa sprzedawana na sztuki, cena za 1 sztukę.
Sakwa jest elementem systemu modułowego składającego się z:
2 sakw bocznych art. 312 i sakwy górnej art. 313
każdy element zestawu jest niezależny od pozostałych
3-elementowy zestaw daje łączną pojemność ponad 60 litrów
Przeznaczenie:
sakwa zalecana do wymagających wypraw przy zmiennych i trudnych warunkach pogodowych
Kolor: czarna
Pojemność:20 litrów
Wymiary:
długość: 33 cm
szerokość: 17 cm
wysokość: 38 cm
Waga:910 g
Materiał i wodoodporność: wodoszczelny materiał PES/ PVC
100% wodoszczelności: zgrzewane łączenia materiału, zamykanie poprzez rolowanie i zapinanie na boki za pomocą klamer
Kompatybilność i montaż:
pasuje do bagażnika przedniego (art. 204) oraz wszystkich bagażników tylnych Sport Arsenal z wyjątkiem art. 001 oraz bagażników do sztycy
idealna w kombinacji z sakwami art. 599 (seria SNC) oraz 313 (seria EXPEDICE)
wygodne i stabilne mocowanie do bagażnika
na górze aluminiowa szyna, na niej haki z regulacją rozstawu i wpinanymi plastikowymi podkładkami redukcyjnymi
na dole gumka z regulacją naciągu i metalowym haczykiem
blokada zapobiegająca wypięciu się sakwy z bagażnika podczas wstrząsów i jazdy po nierównościach (specjalnie wyprofilowany metalowy element na środku aluminiowej szyny)
system mocowania umożliwia szybkie i wygodne zakładanie sakwy oraz jej ściąganie z bagażnika, a także stabilność sakwy podczas jazdy w różnorodnym terenie
Układ komór i kieszeni:
wygodny, szeroki dostęp do głównej komory od góry
Wyposażenie i budowa:
zamykanie poprzez rolowanie i zapinanie na boki za pomocą klamer
wewnętrzne, mocne, plastikowe usztywnienie od strony koła utrzymuje kształt i stabilność sakwy
szerokość sakwy regulowana za pomocą 2 pasków kompresyjnych - możliwość dopasowania objętości do ilości przewożonego bagażu, a w razie potrzeby możliwość całkowitego spłaszczenia sakwy do grubości kilku cm
pasy kompresyjne umożliwiają również przymocowanie dodatkowego bagażu na zewnątrz sakwy
wygodny uchwyt do przenoszenia sakwy w ręce
Bezpieczeństwo na drodze:
elementy odblaskowe z przodu, z tyłu i z boku, dla zwiększenia bezpieczeństwa